کد مطلب: ۴۶۵۰۰۳

گفتگوی تجارت‌نیوز با مدیر عامل کارگزاری بانک آینده:

بانک آینده از امروز پول سهام عدالت را واریز می‌کند

بانک آینده از امروز پول سهام عدالت را واریز می‌کند

مدیر عامل کارگزاری بانک آینده از آغاز واریزی پول سهام عدالت برای سهامدارانی که از طریق بانک اقدام کرده‌اند خبر داد که به گفته وی، پول سه نوبت سهام عدالتی که فروخته شده در فرایند واریز قرار گرفته است و به احتمال زیاد اولین نوبت آن امروز واریز می‌شود.

مدیر عامل کارگزاری بانک آینده در گفتگو با تجارت‌نیوز روند فروش سهام عدالت سهامدارانی که در بازه زمانی ششم تا سیزدهم خرداد ماه از طریق بانک اقدام کرده‌اند را تشریح کرد.

احمد اشتیاقی با اشاره به این که مشکل کارگزاری بانک آینده در فروش سهام عدالت درخواست‌های فروشی است که به بانک داده شده، گفت: در تیر ماه یک اشکالی به وجود آمد که از لحاظ اعلام پرتفوی متقاضیان فروش سهام عدالت بانکی ما عقب بودیم اما از روز 25 تیر ماه به‌روز شده است، در خصوص کسانی هم که از طریق کارگزاری اقدام می‌کنند مشکلی نداریم و سهام آنها به صورت روزانه فروخته و پول آن به حساب سهامدار واریز می‌شود.

وی درباره واریزی‌ها گفت: اولین نوبت فروشی از طریق کارگزاری بانک آینده برای سهامدارانی که درخواست فروش خود را به بانک داده بودند در روز نهم تیر ماه انجام و پول آن نیز که به مبلغ 79 میلیون تومان بود در روز 15 تیر ماه واریز شد.

اشتیاقی ادامه داد: سه نوبت فروش دیگر به تاریخ‌های 31 تیر ماه، اول و چهارم مرداد ماه نیز به تازگی انجام شده است. مبلغ کل سهامی که آخرین روز تیر ماه فروخته شده دو میلیارد و 280 میلیون تومان است که به احتمال زیاد امروز لیست شماره شبا سهامداران به دست ما می‌رسد و واریز می‌شود.

وی در خصوص دو نوبت فروشی که در مرداد ماه انجام شده، عنوان کرد: در روز اول مرداد ماه 235 میلیون تومان و دیروز نیز (چهارم مرداد ماه) چهار میلیارد و 330 میلیون تومان از سهام عدالت فروخته شده است.

این مقام مسئول در کارگزاری بانک آینده افزود: واریز پول سهامی که در روزهای اول و چهارم مرداد ماه فروخته شده احتمالا به ترتیب در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری به حساب سهامداران واریز می‌شود.

در مجموع کارگزاری بانک آینده در چهار نوبتی که سهام عدالت را متقاضیان بانکی معادل شش میلیارد و 924 میلیون تومان فروش انجام داده که تنها 79 میلیون تومان(معادل یک درصد از کل فروش) آن به حساب سهامداران واریز شده و شش میلیارد و 845 میلیون تومان آن در این هفته به مشتریان می‌رسد.

مدیر عامل کارگزاری بانک آینده در پایان تاکید کرد: ما از طریق 1569 در حال رصد سهامدارنی هستیم که درخواست فروش سهام خود را به بانک آینده داده‌اند، زیرا کارگزار ناظر برخی از این افراد ما نیستیم و در سیستم کارگزار دیگری برایشان انتخاب شده است، ما تا پایان هفته جاری تکلیف سهامدارانی که درخواست فروش سهام خود را به ما داده‌اند را مشخص می‌کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کسانی که سهام روبرای فروش گذاشتن نیازدارن اما بانکها نمی فهمن .می فهمن خودشونو به نفهمی میزنن

  • ناشناس

    چرا واریز نمی کند بانک آینده یک بار واریز کردن .

  • ناشناس

    فقط یک میلیون و شیصد واریز کردن بانک آینده

  • شفق

    چی شد این پول کی واریزمیشه ؟کی میخوان بفروشم ؟

  • ناشناس

    اقا این واریزی پول چ شد ی ماهه نوشته در صف معامله اگه نمیتانی بفروشیش بی زحمت اعلام بکن تا خودم بفروشمش الان ی ماهه فروختم نوشته صف معامله بیارش تا خودم اگه دست فروشی بکنم زودتراز تو میفروشمش بیارش سریع مردیم از دست این بانک ????

  • آسو

    کسی ازاین بانک راضی نیست .چی شد ماسه ماه میشه منتظریم پول بیادحسابمون

  • حسن

    اینجانب حسن محمدی فرزندکریم به شماره ملی ۳۰۱۲۴۱۲۳ ۰۶۲۰۰۰۰۰۰۰ َماره شبای بانکه اینده در شرف ازدواج بخدا ۶۰ درصد از سودسهام رو به صورت حضوری فروختم اما هنوز یک هزاری رو کارتم نیومده تورو خدا من بچه ابادی اهستم روستای چهارزبر سفلا بخش ماهیدشت استان کرمانشاه در پناهه ایزد و خلق کننده دارا وندار الله فقط حق

  • مادر

    انقدرپشیمونم کارمندبانک اینده چقدادم پست صفتی بودتوی پایین اومدن سهام رفتم بانک. پست بانک دو ماه قبلش بمن گفته بودفروختمش رفتم بانک پیگیری کنم کارمنده گفت فروخته نشده تااومدم بگم چیکارکنم حالاگفت برات فروختمش چقدادم پستی بود توی ارزونی سهام 700تومنی روسی درصدشوداد4ونیم میلیون نمیخاستم توی ارزونی بفروشم ??الانم دوماه گذشته یک ماه پیش 400اومددیگه نیومدبخوره توسرشون پول دادنشون ماشانس نداریم??پول نون روهم خانوادم ندارن والا

  • حسین

    من ۶۰ درصد سهامم روفروختم بانک آینده چرا واریز نمیکنه

  • ناشناس

    سلام برج ۷ پارسال فروختم بنظرم وقت ش شد که بریزید بحساب یا هنوز نه وقت داره????