کد مطلب: ۵۸۰۴۰۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

وام ارزان با سود پایین/ شرایط وام جدید بانک ملی چیست؟

وام ارزان با سود پایین/ شرایط وام جدید بانک ملی چیست؟

براساس طرح جدید بانک ملی، افراد می‌توانند وام با سود پایین بگیرند که در واقع نوعی از وام ارزان است. شرایط این وام چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، یکی دیگر از بانک‌ها هم از طرحی برای اعطای وام به مشتریان خود خبر داده، بانک ملی ایران طرح تسهیلاتی صدف را به مشتریان خود پیشنهاد کرده است.

براساس این طرح مردم می‌توانند از بانک ملی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومانی و با نرخ سود یک تا ۱۸ درصد دریافت کنند. در واقع به نظر می‌رسد که مردم بتوانند در این طرح وام با سود پایین بگیرند.

مبلغ وام

مبلغ این وام در چند سطح تقسیم‌بندی می‌شود:

گروه اول پزشکان، وکلا، قضات و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها هستند که بالاترین میزان وام را یعنی ۳۰۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند. این افراد می‌توانند این وام را با دو ضامن معتبر بگیرند.

گروه دوم کارکنان و مدیران شرکت‌ها هستند براساس میانگین مانده حساب می‌توانند تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان وام بگیرند.

برای این گروه شروطی وجود دارد، باید حقوق این گروه توسط بانک ملی پرداخت شود، همچنین به یک نفر ضامن معتبر نیاز دارند.

گروه سوم تمامی کارکنان، سازمان‌ها و شرکت‌هایی هستند که حقوق خود را از طریق بانک ملی می‌گیرند. این افراد با سپرده‌گذاری شخصی مطابق جداول طرح پس از تایید شعبه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام می‌گیرند.

گروه چهارم شامل سایر اقشار جامعه است که می‌توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با ارائه وثایق و تضمینات وام بگیرند که نوعی وام با سود پایین است و جزئیات آن به شرح زیر است:

  • تا سقف ۵۰ میلیون تومان: یک نفر کارمند رسمی دولت یا کارمند قراردادی سازمان‌های دولتی یا یک نفر کاسب دارای جواز کسب
  • مبلغ ۵۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون تومان: ۲ نفر ضامن با شرایط بالا
  • از مبلغ ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان: ۳ نفر ضامن با شرایط بالا

برای اطلاع از جدول ضریب نرخ سود در این طرح روی لیتک « جدول محاسبه وام طرح صدف بانک ملی » کلیک کنید.

نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت

نرخ سود تسهیلات در این طرح از یک درصد تا ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی از ۱۲ ماه تا ۶۰ ماه می باشد.

امتیاز سپرده‌گذاری در این طرح قابل انتقال به پدر، مادر، فرزندان، خواهر، برادر و همسر است.

وام به نرخ سود ۱ درصد

در این طرح آمده که حتی وام با نرخ سود یک درصد هم پرداخت می‌شود که وام بدون سود و وام با سود پایین است. طبق حدول محاسبه‌ای در سامانه بانک ملی وجود دارد دو گروه می‌توانند وام با نرخ سود یک درصد بگیرند.

افرادی که سپرده‌گذاری می‌کنند، پس از ۹ ماه می‌توانند ۷۰ درصد از میانگین سپرده خود را وام بگیرند اما باید این وام را ۱۲ ماهه به بانک برگردانند.

همچنین افرادی که ۱۲ ماه سپرده گذاری کرده‌اند می‌توانند ۷۰ درصد میانگین سپرده خود را به صورت وام دریافت کنند که باید انی تسهیلات ظرف مدت ۱۲ ماه بازپرداخت شود.

البته یک شرط ضمنی در این طرح وجود دارد و آن تایید شعبه است. در واقع در این طرح مردم می‌توانند وام با سود پایین بگیرند و اگر این موارد ذکر شده اجرایی شود این وام نوعی وام ارزان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بانک پول ندارد وام بدهد

  • ناشناس

    فقط از پولهایی که بانکها میگیرند حدود 70درصدشاید هم بیشتر از پول ما سود هست براشون که اگه 40درصدسودشون را بدهند به مردم بازم 30درصد سود براشون داره حالا نمیخواند سود بدند حدقل وام بدون بهره بدهند.ولی چرا بدند پس کی این پولها رو هاپولی کنه اگه ما پول به بانکها ندیم خودشون به دست و پامون میوفتند

  • ناشناس

    درباره وام فرزندسوم برای بانک ملی ومدارک وضامن وچقدروام هست وجندماهه هست لطفاتوضیع بدید.

  • رسول

    سلام ۲۰۰ میلون بزارم تو بانک بعد ۴۰۰ میلون با درصد۱تا ۴ میدن؟۲۰۰میلون هم ضامن من میشه یه سوال دیگه میشه قسط وامو سالانه داد نه ماهانه؟

  • ناشناس

    سلام بخدا نیاز به وام دارم مبلع 50ملیون دخترم داره عقد میکنه ودستم خالی بکی بگم یه خدا
    شماره تماس

  • ناشناس

    سیستم بانکداری به کل افتضاحه .
    نمی خوایم پولتونو بخوریم که .
    وام میگیریم قراره پس بدیم
    خوبه همین جوری به آدم پول نمی‌دید و اینقدر شرط و شروط داره

  • ناشناس

    خدااااایا چرااینقد سخت میگیرن بدبخت ماادما چطور زندگیمو سروسامان بدیم لااقل کاری بکنید سودو کم کنیدیا ضامن ی نفر بخوان شرایط خیلی سختن واقعا

  • علی

    من ۳۰ ساله از بانک ملی حقوق دریافت میکنم خدا شاهده یکبار وام کالا گرفتم پدرمنو دراوردن ۱۰ملیون گرفتم تابحال ۱۴ملیون پس دادم بازم ۳قسط دیگه مونده این حرام نیست نزول نیست الانم مستاجرم اثاثیه منزلم رو باید بریزم توخیابون وام لازم دارم ولی همین وامها رو شوهرش دادن به ما هیچی نمیدن نور چشمی باید باشی

  • زهرا

    سلام من یه وام سی میلیونی لازم دارم یه چند قطعه وسایل خونه می‌خوام بگیرم ضامن ندارم پس انداز هم ندارم ولی اقساطش رو میتونم ماهی سه میلیون بدم کار پرستاری توخونه انجام میدم اقساط رو میتونم بدم

  • زهرا

    سلام من بیست تا سی میلیون وام لازم دارم ضامنم و پس انداز هم ندارم ولی کار پرستاری تو خونه انجام میدم میتوانم اقساط وام رو ماهی سه میلیون بدم برای خرید چند قطعه وسایل خونه لازم دارم