کد مطلب: ۴۵۶۲۷۸

وام بدون سپرده و فوری در وب‌سایت قرضه

وام بدون سپرده و فوری در وب‌سایت قرضه

اگر امتیاز وام دارید ولی ضامن ندارید یا توانایی پرداخت اقساط را ندارید، اگر نیازمند وام یا سرمایه هستید اما امتیاز وام ندارید، اگر نیازمند مشاوره جهت امور بانکی، مالی و سرمایه گذاری هستید، راه حل تمامی این مشکلات در وب‌سایت قرضه است.

اگر امتیاز وام دارید ولی ضامن ندارید یا توانایی پرداخت اقساط را ندارید، اگر نیازمند وام یا سرمایه هستید اما امتیاز وام ندارید، اگر نیازمند مشاوره جهت امور بانکی، مالی و سرمایه گذاری هستید، راه حل تمامی این مشکلات در وبسایت قرضه است.

تقریبا همه ما با اصطلاح وام آشنایی داریم. برای دریافت وام‌های بانکی بسته به نوع وام نیاز به شرایط خاصی از جمله سپرده بانکی، گردش مالی، ضامن، … است.

عده‌ای چه بابت پوشش هزینه‌ها و چه بابت سرمایه‌گذاری نیازمند پول هستند. حتمأ برای شما هم پیش آمده است که نیاز فوری به پول داشته باشید ولی در آن لحظه شرایط گرفتن وام را نداشته باشید.

ما در قرضه با ایجاد بستری امن و ایجاد راهی برای ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده وام و سرمایه تلاش در جهت تحقق این مشکلات داریم.

قرضه چیست و چطور به ما کمک می‌کند؟

876543

قرضه خریدار یا فروشنده وام یا سرمایه نمی‌باشد، اما با در اختیار قراردادن لیستی از کسانی که خریدار یا فروشنده وام و سرمایه هستند این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی با انتخاب شهرتان و مشاهده لیست این اشخاص و انتخاب مورد مناسب خود با آن شخص به‌صورت مستقیم تماس گرفته و بابت جزئیات و شرایط آگهی هماهنگ کنید.

چنانچه کسانی که امتیاز وام دارند و به دلایل ذکر شده توان گرفتن وامشان را ندارند، فروشنده وام بنامیم و کسانی که با ارائه ضامن قصد خرید وام را دارند خریدار وام بنامیم و مبلغی که فروشنده بابت پرداخت وامش به خریدار درخواست میکند را مبلغ فروش وام بنامیم، مشارکت خریدار و فروشنده وام در ازای مبلغ فروش عمومأ به دو شکل صورت می‌گیرد:

اول اینکه فروشنده بعد گرفتن وام مبلغ را پس از کسر مبلغ فروش به حساب خریدار واریز می کند و تمامی اقساط به عهده خریدار می‌باشد.

دوم اینکه فروشنده طبق توافقی که از قبل با خریدار انجام داده است نصف یا قسمتی ازمبلغ وام را به حساب خریدار واریز می‌کند و خریدار وف هر کدام به میزان مبلغ گرفته شده از وام موظف به پرداخت اقساط می‌باشد.

نتیجه اینکه با مشارکت طرفین به عنوان خریدار و فروشنده اخذ وام با سرعت و سهولت بیشتری امکان‌پذیر می‌شود.

از طرفی عده‌ای به واسطه شغل و کسب‌وکار خود گردش مالی بالایی دارند و از این باب قادر به دریافت وام می‌باشند این اشخاص نیز در صورتی‌که به وام نیازی نداشته باشند می‌توانند وامشان را به خریداران وام در ازای مبلغ فروش وام واگذار کنند.

عده ای نیز برای گرفتن وام ضامن ندارند و از طرفی به مبلغ وامشان نیاز دارند و تمایلی به فروش وام ندارند، این اشخاص نیز می‌توانند با چک کردن لیست ضامن‌ها و همچنین ثبت رایگان اگهی، نیازمندی‌های ضامن اقدام کنند.

IMG 20200614 101540

راهکار قرضه برای کسانی که جهت راه‌اندازی کسب‌وکار و توسعه کاری به سرمایه نیاز دارند، مشاهده لیست سرمایه‌گذارها و ثبت درخواست سرمایه از قسمت ثبت رایگان آگهی، می‌باشد.

خرید وام ازدواج، وام جانبازی، وام رسالت از جمله وام‌هایی هستند که خریداران متقاضی خرید آن‌ها هستند.

چنانچه در زمینه‌های تخصصی مالی و سرمایه‌گذاری نیاز به مشاوره دارید می‌توانید درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا در اولین فرصت ممکن مشاورین مالی و بانکی ما با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی کنند.

نکات مهم

لطفأ بعد از ورود به وب‌سایت قرضه ابتدا بخش قوانین و مقررات و راهنمای معاملات امن را به دقت مطالعه کرده تا آگاهانه و با رعایت موارد کامل امنیتی اقدام کنید. و چنانچه در هر مرحله از کار مشکل یا سوالی داشتید با اپراتورهای ما از طریق چت آنلاین ۲۴ ساعته مشورت کنید.

دقت داشته باشید قرضه دارای نماد اعتماد الکترونیک می‌باشد و هیچ شعبه دیگری ندارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • میثم

    نه

  • مرادی

    سلام نیازمند ۸۰۰ میلیون وام برای خرید خونه هستم صامن هم ندارم اگه ممکن کمکم کنید از این مستاجری نجات پیداکنم

  • مهدی

    نیاز فوری تا مبلغ ۸ میلیون دارم اگر کسی هست
    هر جوری وام قرص.هر کی باشه قبول کنه سفته
    هم میدم …

  • اعظم مجنونی

    باسلام ودرودخدمت شماعزیزان انشاالله که خدابهتون سلامتی بده اینجانب اعظم مجنونی هستم وبافرزندم زندگی میکنم وشوهرم بخاطراعتیادش مارورهاکرده وهیچ خبری هم ندارم والان برای پول پیش خانه ام ۳میلیون کم دارم که یخواهم پول پیش خانه بدم لذاازشماخواهشمندم به من این کمک وبکنیدوام قرض الحسنه بدین وماهی هرچقدرمیشه من قسطشومیدم توروخداعاجزانه ازشماخواهشمندم سپاسگزارم من الله توفیق

  • عرفان داودزاده

    نیاز ب ۳ ملیون تا ۶ ملیون وام دارم هرکی هست لطفا بگه یا کسی میفروشه یا هرچیز دیگه ای

  • ناشناس

    سلام به ده میلیون وام نیاز فوری دارم .لطفا هر کس می‌تونه کمک کنه

  • ناشناس

    سلام وقت بخیر
    وام میخوام ضامن هم خودم هستم
    مبلق وام هرچی بیشتربهتر البته بازپرداخت هم بلندمدت باشه
    تا ۲۰۰ میلیون

  • مهرداد

    سلام دنبال وام فوری تا 50میلیون هستم 6ماه پس میدم با 20سودش پول پس میدم اگه کسی سراغ داری بگید خواهشنا چون به این پول خیلی احتیاج دارم

  • امیر

    سلام من نیاز به ۶۰ میلیون وام با همون شرایط مسدود قسمتی از مبلغ وام دارم البته خالص دریافتی باید شصت میلیون باشد و ضامن رسمی ندارم و ضامن دارای پروانه کسب یا گواهی کسر از حقوق میتونم جور کنم لطفا ایمیل کنید اگه برام جور کنید ممنون

  • ناشناس

    سلام به ۳میلیون وام نیاز فوری دارم دادن قسط هاشم بلند مدت باشه