کد مطلب: ۵۳۳۹۳۲

۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر از لیست دریافت وام خارج شدند

۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر از لیست دریافت وام خارج شدند

عضو هیات عامل بانک تخصصی بخش مسکن گفت: نزدیک به ۱۰۰ هزار پرونده مسکن مهر دارای مشکلات قضائی و جانمایی بودند که از لیست مسکن مهر خارج شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدحسن علمداری با اشاره به اینکه تاکنون ۲ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۲۳۷ واحد مسکن مهر تا کنون فروش اقساطی شده است، تعداد واحدهای مسکونی مهری را که در سال ۱۴۰۰ فروش اقساطی شدند، ۳ هزار و ۱۷۹ واحد برشمرد.

به گفته علمداری، نزدیک به ۱۰۰ هزار پرونده مسکن مهر را دارای مشکلات قضائی و جانمایی عنوان کرد که از لیست مسکن مهر خارج شدند.

وی همچنین میزان استقبال مردم را برای مشارکت در طرح مسکن مهر و خریداری واحدهای باقی مانده، مثبت ارزیابی و دلایل آن را افزایش قیمت مسکن در کلانشهرها عنوان کرد.

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسن ربیعی

    هیچیزی مشخص نشده همش فقط حرفه بیشترین لطمه به مستاجرین طبق سالهای قبل . استرس و نگرانیه بیشتری بما قشر اجاره نشین تحمیل میشه نا فرجام بی سرانجام مانده چند راهی عاقبت چه خواهد شد هرچند عاقبتی در کار نیست مگر مرگ. بدترین لحظه لحظیست که موجر یا بگوید خانه ام را خالی کن لازم دارم یا بگوید مثلا ۲۰ میلیون بپول پیش و ۵ میلیون به اجاره اضافه کن ان وقت تکلیف منه مستاجر چیست هیچ مکانی هم وجود ندارد که بیاید و به موجر بگوید چرا مگر چه خبر است هیچ قانونی بطرفیته امثال ما وا مانده ها نیست حتی قبر هم نمیتوانیم اجاره کنیم خدا بدادمان برسد بد بخت بودیم بدتر از اینا هم خواهیم شد.

  • حسن ربیعی

    این دیدگاه کافی نبود ؟