کد مطلب: ۵۸۱۴۵۴

رئیسی خبر داد:

طرح واکسیناسیون افراد ۱۸ سال به بالا آغاز شد

طرح واکسیناسیون افراد ۱۸ سال به بالا آغاز شد

معاون بهداشت وزارت بهداشت از آغاز طرح واکسیناسیون افراد ۱۸ سال به بالا با گسترش مراکز شبانه‌روزی خبر داد و گفت: امیدواریم روند واکسیناسیون این افراد طی ۱۰ روز تا ۲ هفته به اتمام برسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مرکز واکسیناسیون تجمیعی مصلی تهران با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت، جانشین قرارگاه پدافند زیستی و مقابله با کرونا سپاه محمد رسول الله، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران و شهردار منطقه ۷ تهران افتتاح شد.

علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به همراهی‌های بی‌شائبه دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه، ارتش، بسیج و شهرداری و همچنین ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران در دوران مبارزه با بیماری کرونا، اظهار کرد: میدان مقابله با بحران کووید-۱۹ درس آموخته‌هایی داشت که باید مستند شود و در این مسیر رشادت‌های کادر درمان، به ویژه شهدای مدافع حرم نقشی ماندگار و الگویی تمام عیار در عرصه پاسداری از میهن است.

براساس اعلام وبدا، وی همچنین مهمترین راه پیشگیری از گسترش ویروس را واکسینه کردن و ایمنی جمعی دانست و گفت: راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون مصلی تهران در شتاب بخشیدن به روند واکسیناسیون بسیار موثر خواهد بود، چراکه این مرکز پتانسیل ارائه خدمات ۲۴ ساعته را دارد تا سهم عمده‌ای از واکسیناسیون تهران را پشتیبانی کند.

رئیسی از آغاز طرح واکسیناسیون افراد ۱۸ سال به بالا با گسترش مراکز شبانه‌روزی خبر داد و گفت: امیدواریم روند واکسیناسیون این افراد طی ۱۰ روز تا ۲ هفته به اتمام برسد.

وی همکاری در ارائه خدمات واکسیناسیون را اقدامی ارزشمند خواند و گفت: با واکسینه کردن افراد، احتمال مرگ و میر به شدت کاهش می یابد و این اقدام در کنترل بیماری بسیار موثر است.

سردار حسینی، جانشین قرارگاه پدافند زیستی و مقابله با کرونا سپاه محمد رسول الله نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های نیروهای بسیجی و کادر بهداشت و درمان برای مقابله با بحران و تسریع در روند واکسیناسیون، بیان کرد: طرح شهید سلیمانی در شرایط سخت بحران با محوریت حمایت، نظارت و مراقبت به همت نیروهای بسیج و بهداشت با همراهی دستگاه‌های مختلف، نتایج خوبی را به همراه داشت و در حال حاضر با هدف تکمیل فرآیند واکسیناسیون به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: در تهران علاوه بر پایگاه های واکسیناسیون مستقر در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، ۱۲۸ مرکز واکسیناسیون در حال فعالیت است که از این تعداد ۵۳ مرکز به صورت سه شیفت و هشت مرکز هم به صورت شبانه روزی فعالیت می کند.

جانشین قرارگاه پدافند زیستی و مقابله با کرونا سپاه محمد رسول الله، در پایان در خصوص گسترش مراکز واکسیناسیون شبانه‌روزی اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است همچنین مرکز واکسیناسیون مسجدالرضا واقع در خیابان نیلوفر نیز با حضور زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران افتتاح شد.

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.