کد مطلب: ۴۵۶۳۶۳

آمادگی پلیس برای کنترل قیمت مسکن

آمادگی پلیس برای کنترل قیمت مسکن

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت که در صورت درخواست دولت یا قوه قضاییه آمادگی دارد با موارد تخلف و سودجویی در بازار مسکن مقابله کند.

به گزارش تجارت نیوز، آخرین تکه از پازل امنیتی شدن بازار مسکن با اعلام آمادگی پلیس برای ورود به این بازار چیده شد. رشد قیمت مسکن در ماه‌های گذشته با واکنش هایی از سوی نمایندگان مجلس یازدهم همراه بود؛ مجلسی که پیکان انتقادات را به سوی دولت نشانه گرفت‌ و شرایط را برای تصمیمات خلق الساعه از سوی دولت فراهم کرد.

چند روز پیش بود که وزیر راه و شهرسازی از مردم خواست فعلاً خانه گران نخرند تا ارزان شود. بعد رئیس جمهور در گفت‌وگویی به وزیر راه و شهرسازی بر اهتمام هرچه بیشتر برای برون رفت از شرایط کنونی ناشی از گرانی مسکن تاکید کرد. روز گذشته هم فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت که در صورت درخواست دولت یا قوه قضاییه آمادگی دارد با موارد تخلف و سودجویی در بازار مسکن مقابله کند.

احتمالاً حالا باید منتظر دستگیری محتکران یا دلالان آپارتمان باشیم؛ همانند آنچه در بازارهای ارز و سکه رخ داد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مجید

    چرا جلوی گرونی آهن و مصالح رو نمی‌تونید و جرأت ندارید بگیرید؟؟؟ چرا اینقدر سواد ندارید و عقل تو سر مسیولین نیست؟؟؟ مگه قیمت مسکن رو سازنده میبره بالا؟؟؟ چرا سودش به جیب دولت بره و سازنده بیاد ارزون بفروشه؟؟

    • رضا

      در ایران هر کی ساز خودش رو میزنه .الان ساخت و ساز کم شده بیکاری زیاد ..چرا چون همه چیز گران و بصرفه نیست ..ملت فکر میکنند اگر مثلا فلان سازنده تعطیل کنه دنیا مشکلات حل میشه..

  • محبوبه

    از این حرفا زیاد شنیدیم منتظر روزی هستیم که وادر بزنیم خیابون چقدم پرروئید

  • ناشناس

    حرف میزنید انجام بدید مثل آدم…

  • ناشناس

    خدا خیرتون بده واقعا اگه پلیس و این مسولین دلسوز نبودن که این سلاطین سکه و خودرو و دلار ،دستگیر کردند والانم خدا را شکر همش ارزون شده ،فقط مونده این سلطان مسکن اونم ایشالا بگیرید خونه ارزون میشه ،اصلا هر ایرانی یک خانه ،خیلی زیباست، نه???

  • قلی

    من نمیدونم چرا آقای روحانی فقط روزهای جمعه آخر هر چهار سال باخبر میشه.لطفا توضیح دهید.

  • قلی

    زیاد سخت نگیرید فکر بکنید زلزله آمده یکی دوسال باید زیر چادر زندگی بکنید.

  • راشد

    توروخدا بیایید استان کرمان شهرستان بم واقعأ زمین وخانه گرون شده ازتهران هم گرونتر به داد مردم این شهرستان برسیدخواهش میکنم ازشما مقام بالا بیایید بم

  • نقی

    وقتی شهرداری تراکم نمیدهد و آنچه را که هم نراکم میدهد به قیمت نجومی است و مصالح مانند آهن و سیمان قیمتش رها شده و کیلوئی ۴ برابر قیمت واقعی بفروش میرسد ، قیمت مسکن بالا خواهد رفت . ابتدا بهتر است قیمت زمین کنترل شود چون ۷۰درصد قیمت آپارتمان ناشی از قیمت زمین است .

  • رضا

    یک آقای سال ۶۹ مستاجر بود می شناختم داد میزد چقدر گرونه اجاره ها .. بالاخره خونه خرید یک ویلای ۱۲۵ متری دو طبقه . یک حقوق داره .. یک پسر بیکار .دقیقا پارسال خواست خونش رو اجاره بده ، با دفتر املاک بحث میکرد. که: ۱۵ میلیون خرج کردم که ۲ میلیون بگیرم برای کمک خرجم .گفتم چقدر حقوق پیگیری گفت ۱۸۰۰ … گفتم یادته سال ۶۸ چه فحشی میدادی به صاحب خونه..سکوت کرد .البته این هم حق داره با ۳۸۰۰ سه نفر آدم

  • مهدی

    اولین اقدام برای کنترل مسکن؛ خودرو و … و بقیه اجناس حذف کامل نرم افزار های فروش مانند دیوار ، شیپور و .‌ .. است.