خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۲۷۵۱

ضرغامی:

برای مبارزه با «مافیا» و «هزار فامیل» آماده‌ام

برای مبارزه با «مافیا» و «هزار فامیل» آماده‌ام

عزت‌الله ضرغامی گفت: خود را برای برخورد با مافیا و کسانی که منافع‌شان در ادامه یافتن وضع موجود است و باندهای الیگارشی و هزار فامیل که حتی فساد را نیز بین خود تقسیم کرده‌اند، آماده کرده‌ام.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عزت‌الله ضرغامی، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در گفتگویی نظرات و وعده‌های خود را مطرح کرد. گزیده‌هایی از آن را در ادامه می‌خوانید.

-خود را برای برخورد با مافیا و کسانی که منافع‌شان در ادامه یافتن وضع موجود است و باندهای الیگارشی و هزار فامیل که حتی فساد را نیز بین خود تقسیم کرده‌اند، آماده کرده‌ام.

-در اول انقلاب جوانگرایی بر کشور حاکم بود، به همین دلیل بسیاری از نقاط ضعف توسط جوانان به سرعت به نقاط قوت تبدیل شد، اما هر چه جلوتر رفتیم، تأکید بر استفاده از تجربه بر جوانی پیشی گرفت که همین باعث شد به اشتباه از جوانگرایی فاصله بگیریم.

- بنده برای استفاده از جوانان، دستیارانی متخصص در هر حوزه را گرد خود جمع کرده‌ام. تاکنون پنج نفر از آنها را معرفی کرده‌ام و در روزهای آینده پنج نفر دیگر را نیز معرفی می‌کنم.

-یکی از برنامه‌های ارائه شده از سوی این افراد، دولت بدون بودجه است. این سؤال مطرح می‌شود که چگونه رئیس‌جمهور بدون بودجه می‌تواند کشور را اداره کند که در این زمینه می‌توان از این برنامه یادشده استفاده کرد؛ ما در این حوزه نظرات جدی داریم و من به همه مردم می‌گویم که این کار شدنی است.

-هیچ بن‌بستی در کارهای اقتصادی کشور وجود ندارد و ما نیز امروز بر همین عقیده‌ایم که بن‌بستی در کشور نیست؛ هر کسی که معتقد است نمی‌شود در کشور کار کرد را به مناظره دعوت می‌کنیم.

منبع: فارس

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.