فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۲۴۷۳۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پایان بورس امروز ۲۸ خرداد ۱۴۰۲/ پولبک شاخص کل به محدوده ۲.۲ میلیون واحدی

پایان بورس امروز 28 خرداد 1402/ پولبک شاخص کل به محدوده 2.2 میلیون واحدی

معاملات بورس امروز در حالی به اتمام رسید که شاخص کل، امید خریداران را به عبور از محدوده مقاومتی 2.2 میلیون واحدی ناامید کرد. به طوری که شاخص کل با نزول حدود 20 هزار واحدی همراه شد و نقشه بازار سهام را عموما قرمز کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بررسی چارت شاخص کل نشان می‌دهد، حرکت صعودی بی جان شاخص کل در سه روز معاملاتی اخیر تا حدودی پولبک این نماگر به محدوده شکسته شده 2.2 میلیون واحدی محسوب می‌شود و کندل نزولی امروز سناریوی ادامه نزول را دوباره مطرح می‌کند.

شاخص کل پولبک به محدوده 2.2 میلیون واحد

بورس در یک نگاه

معاملات بورس روز جاری در حالی رقم خورد که شاخص کل بر خلاف روند سه روز گذشته خود رفتار کرد و پس از سه روز معاملاتی کاهش ارتفاع داد. بر همین اساس نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با افت 19 هزار و 924 واحدی که معادل 0.91 درصد این شاخص است روبه‌رو شد. به این ترتیب شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح دو میلیون و 162 هزار واحد ایستاد.

البته افت شاخص هم‌وزن شدیدتر از شاخص کل بود و با کاهش 1.48 درصدی به سطح 732 هزار و 657 واحدی رسید.

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران، حجم معاملات امروز را 11 میلیارد و 700 میلیون برگه سهم و ارزش معاملات را هفت هزار و 597 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

همچنین بررسی آمار مالکیت افراد حقیقی حکایت از خروج سرمایه حقیقی‌ها از بازار سهام دارد. شاخص ورود و خروج سرمایه در پایان بورس امروز، خبر از خروج 500 میلیارد تومانی پول از بورس می‌دهد.

پایان بورس 28 خرداد 1402

بیشترین ارزش معاملات

در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم عالیس، وبملت و زفجر بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های دی، وبملت و خساپا به ترتیب بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

پارسیان با افزایش هفت درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. در مقابل، غشهداب نیز با افت 6.99 درصدی در جریان بازار امروز بدترین عملکرد را ثبت کرد.

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های وصندوق، آ س پ و شلعاب خورد. همچنین پاکشو در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد کمنگنز بود.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.