کد مطلب: ۶۵۴۶۶۴

پایه حقوق معلمان چقدر می‌شود؟

پایه حقوق معلمان چقدر می‌شود؟

نماینده مردم گنبدکاووس گفت: امسال بعد از ۱۲ سال مسکوت بودن طرح رتبه‌بندی معلمان شاهد اجرای این طرح در شهریور خواهیم بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با وعده اجرایی شدن طرح رتبه‌بندی معلمان پایه حقوق آن‌ها چقدر خواهد شد؟

به نقل از فارس ، امانقلیچ شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس در جمع معلمان شهرستان گنبدکاووس گفت: بیش از ۱۲ سال است که مسئله رتبه‌بندی معلمان مسکوت بوده و امسال توانستیم این موضوع را در مجلس دنبال کنیم.

وی گفت: رتبه‌بندی معلمان از شهریور امسال اجرا می‌شود و برای امسال مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان برای این امر تخصیص یافته که این مبلغ در سال‌های آینده افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در این رتبه‌بندی در مرحله نخست به طور احکام استقراری بوده و در سال‌های بعد ارتقاء این احکام انجام می‌شود و معلمان احکام پنجگانه خواهند گرفت.

شادمهر ادامه داد: در این رتبه‌بندی پایه حقوق معلمان از ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و سقف آن با توجه به آخرین حکم رتبه‌بندی به ۲۷ میلیون تومان خواهد رسید.

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش در شرایط نامناسب قرار دارد و در حال حاضر در این حوزه ۲۰ نوع مدرسه و ۱۷ نوع احکام وجود دارد که سبب آشفتگی در آموزش و پرورش شده و جذب نیرو را دچار مشکل کرده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سالانه ۵۰ هزار نفر و تا سه سال آینده ۱۵۰ هزار نفر از نیروی فرهنگیان کشور بازنشسته می‌شوند و حوزه آموزش و پرورش ۱۸۷ هزار نیرو کمبود دارد که می‌توان این کمبود را با جایگزین کردن نیروهای خرید خدمات و غیرانتفاعی جبران کرد.

شادمهر ابراز کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده امسال ۵۰۰ نفر در گلستان جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    معلمی که 5 ماه از سال تعطیل هست 27 میلیون تومان حقوق بگیرد و کارگری که زیر آفتاب کار می کند وحتی به اجبار کارفرما جمعه ها هم باید کار کند نهایت 7 تا 8 میلیون حقوقش هست. شروع این گرانی های افسار گسیخته از همین افزایش حقوق معلم ها بود که چون دولت پول اونو نداشت، گرونی درست کرد که هزینه اش روی 80 میلیون نفر سرشکن بشه.معلم ها از این به بعد بدونید هر لقمه نانی که میخورید، حق ی بچه یتیم یا مریض سرطانی رو دارید می‌خورید.

  • ناشناس

    خرید خدمات رسما حمالیه. عمیق ترین شیوه برای ظلم به معلمانی هست که آرزوی استخدام شدن را در سر دارند و این را آموزش و پرورش می داند و برای همین به بی رحمانه ترین شکل ممکن به این بدبخت ها ظلم می کند.

  • ناشناس

    آقا وخانم محترم؛این قانون مال 12 سال قبل هست که اجرا نکردند و هنوز که هنوزه اجرا نکردند و معلوم نیس که اجرایی کنند. اگه اینجوریه حق معلم رو از 12 سال قبل محاسبه کنند تا همه بفهمند چقد حقوق معلم بوده و حالا قراره از شهریور ماه1400 اجرا کنند نه شهریور12 سال قبل1

  • ناشناس

    آقای محترمی که میگید معلمان حق بچه یتیم رو میخورن
    لطفا در مورد چیزی که اطلاع ندارید نظر ندید
    من امسال با مدرک لیسانس بازنشسته میشم و حقوقم توی حکم حدود 9 میلیون هست و دریافتی حدود 7 میلیون و با توجه به نوع امتیاز بندی که برای رتبه بندی اعلام شده حداکثر میتونم رتبه 3 رو بگیرم که حدودا 3 میلیون به حقوق اضافه میشه
    اون مبلغ 27 میلیون که توی خبر خوندید مطمئنا مال معلمها نیست و مطمئن باشید که هیچ معلمی به اون مبلغ نمیرسه

  • ناشناس

    واقعااابرای چوپانی که میگه این گرونی ها بخاطر افزایش حقوق معلماست متاسفم اولا باید فرقی بین کسی که نصف عمرش رو درس خوانده با توی بیسواد کارگر باشه …شما هم درس میخوندی تا از این پیشنهادات دولت عقب نمی
    موندی