کد مطلب: ۴۶۷۱۵۵

اعلام زمان پرداخت فوق‌العاده ویژه کادر درمان

اعلام زمان پرداخت فوق‌العاده ویژه کادر درمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور متعهد شد از مهرماه ماهانه فوق‌العاده ویژه کرونا را به وزارت بهداشت بپردازد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در گفت‌وگوی اینستاگرامی با کادر درمان ضمن اعلام استخدام 10هزار نفر از پرسنل شرکتی و قراردادی کادر درمان در وزارت بهداشت گفت: ان‌شاءالله کارانه معوق درمان نیز تا ماه آینده پرداخت می‌شود.

وي افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور متعهد شد که از مهرماه كارانه ماهانه فوق‌العاده ویژه کرونا را نیز به وزارت بهداشت بپردازد. فوق‌العاده ویژه کرونا ماهانه ۲۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که تا ۶ ماه اختصاص می‌یابد.

بنابر اعلام سازمان برنامه و بودجه بیش از 4000 کامنت ذیل پست اعلام گفت‌وگوی اینستاگرامی نوبخت منتشر شده بود که عمدتا درباره درخواست نیروهای شرکتی برای جذب، پرداخت کارانه معوق و درخواست دریافت فوق‌العاده ویژه کادر درمان بود.

نوبخت از توافقات با وزارت بهداشت شامل «استخدام 10هزار نیروی شرکتی»، «تامین کارانه معوق تا یکی دو ماه آینده» و «پرداخت فوق‌العاده ویژه کادر درمان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور مادامی‌که وزارتخانه امکان پرداخت آن را بیابد» سخن گفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    شامل بهورزان میشود

  • نرگس مومن زاده

    فوق العاده ویژه کرونا یک مبلغ ناچیز ی دراین اوضاع پرخطر ایا کسی حاضر توی بیمارستان کرونا بره سر کار پس چرا فوق العاده ویژه رو به کادر درمان بدبخت نمیدید ا

    • ناشناس

      ما فقط ۳۰۰ هزار تومن فروردین حق کرونا گرفتیم اونم تو بخش کرونا هستیم ……