کد مطلب: ۴۵۱۵۷۸

در یک برنامه زنده اینستاگرامی مطرح می‌شود:

پرسش و پاسخ درباره آینده کوتاه‌مدت بازارها / اخباری که آینده بازارها را متاثر می‌کنند

پرسش و پاسخ درباره آینده کوتاه‌مدت بازارها / اخباری که آینده بازارها را متاثر می‌کنند

در هفته اخیر بعد از مدت‌ها بازدهی بازار سهام منفی شد، با این حال همچنان میزان بازدهی بورس در امسال بیشتر از بازار ارز و طلا است. آیا این روند ممکن است در آینده کوتاه‌مدت تغییر کند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در هفته اخیر بعد از مدت‌ها بازدهی بازار سهام منفی شد، با این حال همچنان میزان بازدهی بورس در امسال بیشتر از بازار ارز و طلا است. آیا این روند ممکن است در آینده کوتاه‌مدت تغییر کند؟

هفته آینده تنها سه روز کاری بازارها فعال هستند اما با تمام شدن ماه رمضان برای خیلی از فعالان بازار سوال است که بازارها ممکن است چه واکنشی از خود نشان دهند؟ آخرین اخبار از وضعیت بازارها چیست و کدام اخبار چند وقت اخیر ممکن است بر روند بازارها تاثیر بگذارد؟

جمعه، دوم خرداد ماه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه تمنا وصالی،خبرنگار بورس تجارت‌نیوز به همراه ابراهیم علیزاده، سردبیر این سایت خبری در یک برنامه زنده اینستاگرامی به بیان آخرین پیش‌بینی‌های کارشناسان از وضعیت بازار سرمایه، طلا و دلار می‌پردازند و آخرین روند بازارها را شرح خواهند داد.

برای دیدن این برنامه می‌توانید به صفحه تجارت‌نیوز یا ابراهیم علیزاده در اینستاگرام مراجعه کنید و در این برنامه زنده سوالات خود را بپرسید یا اینکه در بخش نظرات همین خبر، سوالات خود را مطرح کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسین

    با سلام لطفا تحلیل تان را در خصوص مجوز فروش سهام عدالت بر بازار سرمایه را در کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت بفرمایید (با توجه به اینکه اکثریت دارندگان سهام عدالت فروشنده این سهام در اولین فرصت می باشند)

  • ناشناس

    به دلیل افزایش سرمایه بانک ملت و همچنین شایعه افزایش سرمایه بانک صادرات بازار بورس در هفته بعد رو به بالا خواهد بود و همچنین تعداد زیادی از افراد که برای قرعه کشی ماشین پولهای خود را خارج کرده بودند دوباره با سرعت زیاد به بازار بورس برمیگردن فقط میتونم بگم آرامش قبل از طوفان هست

  • كاظم جعفری

    پیگیری مشمول بودن حمایت، کررونا ،سبد ، بنزین … چون تا بحال خودم پیگیر نشدم ولی
    می بینم که عده کثیری که ده برابر ما وضع ملی خوبی دارند، همه أین بسته ها را می گیرند

  • ناشناس

    به نظر شما من ماشینمو الان بفروشم؟قیمت ماشین نزولیه آیا؟

  • neyazi

    سلام من در سامانه سعدی سهاممو فروش زدم ولی واریزیش خیلی زمان برده و واریزیش یک سوم فروشمم نیس خیلیا این شکلین کسی نیس به مشکل مردم برسه اینم مثل بقیه بزن در رو نباشه