کد مطلب: ۲۲۴۶۹۸

باکس آفیس

پنجمین هفته صدرنشینی پلنگ سیاه در جدول پرفروش‌ها

پنجمین هفته صدرنشینی پلنگ سیاه در جدول پرفروش‌ها

باکس آفیس روزهای ۱۶ تا ۲۲ مارس ۲۰۱۸ با صدرنشینی پلنگ سیاه و اکران سه فیلم جدید همراه بود.

باکس آفیس روزهای ۱۶ تا ۲۲ مارس ۲۰۱۸ با صدرنشینی پلنگ سیاه و اکران سه فیلم جدید همراه بود.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، «پلنگ سیاه» برای پنجمین هفته متوالی پرفروش‌ترین فیلم باکس آفیس شد. این فیلم ابرقهرمانی در هفته گذشته در ۳۸۳۴ سالن به نمایش درآمد و ۳۵ میلیون دلار فروش داشت و فروش کل خود را به ۶۱۴ میلیون دلار رساند.

جدیدترین نسخه «توم ریدر» نخستین هفته نمایش خود را در ۳۸۵۴ سالن آغاز کرد و با ۳۱ میلیون دلار دومین فیلم پرفروش هفته شد. این فیلم داستان لارا کرافت، دختر یک باستان‌شناس را روایت می‌کند که پس از ناپدید شدن پدرش، سعی می‌کند راز ناپدید شدن او را کشف کند و در سفری به جزیره‌ای در ژاپن درگیر ماجراهایی می‌شود. این فیلم بر اساس بازی ویدیویی به همین نام ساخته شد و آلیسیا ویکاندر، دانیل وو، والتون گاگینس و… از بازیگران این فیلم به کارگردانی رور اوثاگ هستند.

«فقط می‌توانم تصور کنم» فیلمی درام و به کارگردانی برادران اروین است. این فیلم بر اساس آهنگی به همین نام ساخته شده و مضمونی امیدبخش دارد. «فقط می‌توانم تصور کنم» ۲۴ میلیون دلار در ۱۶۲۹ سالن فروش داشت.

«با عشق، سایمون» درام عاشقانه‌ای به کارگردانی گرگ برلانتی است که بر اساس رمان «سایمون در برابر دستورجلسه انسان‌های هوشمند» نوشته بکی آلبرتالی ساخته شده و با ۱۵ میلیون دلار فروش، پنجمین فیلم پرفروش باکس آفیس شد.

فیلم‌های پرفروش باکس آفیس در هفته گذشته با ۷ درصد کاهش فروش به مجموع ۱۶۶ میلیون دلار رسیدند.

آفیس ۱۶ ۲۲ مارس ۲۰۱۸ 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.