کد مطلب: ۵۱۹۳۰۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۱۰ پیش‌بینی از آینده بازارها و بورس / بازار سهام رونق می‌گیرد؟

۱۰ پیش‌بینی از آینده بازارها و بورس / بازار سهام رونق می‌گیرد؟

در هفته اخیر بازدهی همه بازارها منفی بود و در این میان طلا پیشتاز همه بازارها بیشترین بازدهی منفی را ثبت کرد. اما در ادامه برای بازارها چه روندی پیش‌بینی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در هفته اخیر بازدهی همه بازارها منفی بود و در این میان طلا پیشتاز همه بازارها بیشترین بازدهی منفی را ثبت کرد. اما در ادامه برای بازارها چه روندی پیش‌بینی می‌شود؟

سهراب اشرفی، کارشناس بازار ارز : روز پنجشنبه که مشخص شد اقدامات سه کشور در آژانس به نتیجه نرسیده، قیمت دلار همان روز قدری کاهشی شد و حتی برای ساعاتی وارد کانال ۲۴ هزار تومانی شد. احتمالا این تاثیر در ابتدای بازار این هفته نیز ادامه یابد.

ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلای تهران: پیش‌بینی می‌شود در روزهای پایان سال قیمت دلار اندکی نوسان افزایشی داشته باشد که قیمت طلا را هم اندکی گران می‌کند.

میترا تاتاری، کارشناس بازارهالی مالی: با توجه به کاهش سطح انتظارات تورمی به نظر می‌رسد در مقاطعی حتی دلار تا ۲۲۴۰۰ تومان و سکه تا ۸٫۵ میلیون تومان ارزان شود اما این کاهش قیمت پایدار نخواهد بود.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سهام: به نظرم دو هفته آخر معاملات امسال روند شاخص کل مثبت است. زیرا تامین مالی دولت از سمت عرضه اوراق بدهی انجام شده و شدت فروش این اوراق در هفته بعد کاهش پیدا می‌کند و این موضوع باعث افزایش حجم معاملات می‌شود. از طرفی نیز با ورود صندوق‌های با درآمد ثابت به خرید سهام پول به بازار سهام تزریق می‌شود و قیمت سهم‌ها نیز به منطقه جذابی رسیده است.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه: شاخص کل بازار سهام به سمت کف قبلی خود و حمایت یک میلیون و ۱۳۰ هزار واحد حرکت می‌کند و آن محدوده مهم‌ترین حمایت بازار سهام محسوب می‌شود و روند بورس فردا نیز نزولی و فرسایشی می‌دانم.

مهدی سماواتی، کارشناس بازار سهام: با توجه به شرایط فعلی بازار سهام احتمالا بهار خوبی در انتظار سهامداران باشد.

محمد مهدی عشریه، کارشناس بازار سهام :تا زمانی که تصمیمات شبانه برای بورس گرفته می‌شود و بازار سهام بازاری آزاد نیست وضعیت فرسایشی بورس ادامه دارد.

حمیدرضا فرهادی، کارشناس بازار سهام: بازار سهام در شرایط خوبی قرار ندارد و حجم و ارزش معاملات نیز به شدت کاهش پیدا کرده و فعلا چشم‌انداز بازار سهام در کوتاه‌مدت و میان‌مدت نزولی است.

سعید ابراهیمی، کارشناس بازار سهام: بازیگر اصلی بازار اعتماد مردم را از بین برده است. بازیگران بزرگ باید وارد بازار شوند و از بازار حمایت کنند. اگر دولت از بازار حمایت کند ممکن است اعتماد به بازار برگردد و پول‌های راکد وارد بازار شود. نتیجه این عمل کاهش ریسک موجود در فضای بازار می‌شود و روند بازار را متعادل می‌کند.

محمد مهدی ناسوتی فرد، کارشناس بازار سرمایه: مصوبات اخیر سازمان به معنی دخالت در روند بازار نیست، از طرف دیگر با توجه رشد نرخ بهره و ارز همچنین قیمت‌های ارزنده سهام باید گفت که بورس در شرایط ایده آلی برای سرمایه گذاری قرار دارد.

آخرین پیش‌بینی‌ها از بازار سهام را در صفحه پیش‌بینی بورس دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    توجه کردید که فقط یک نفر در مورد حقوقی نظر داده حتی تجارت فیوز هم جرات نداره حرفی بزنه یا اینگونه نظرات رو تایید کنه

  • آشنای ناشناس

    شاخص کل تا انتخابات به رقم ۸۰۰ هزار واحد خواهد رسید.گول این کارشناسان را نخورید. اینا با بالایی ها همدست هستند

  • ناشناس

    کارشناسهایی که دامنه نوسانو نمیخوان ..همونهان که میخوان پنجاه درصد دبگه بیاد پایین .ـتا برن با سفته بازی واعتبار از کف بخرن ..۱۵۰ دزصد سود ببرن.نخییر..دامنه نوسان باید باشد تا ماهم چند روز +۶ بخوربم بعد بیا بخر.ـ

  • ????

    تو این نه ماه تجارت نیوز هر وقت مطلبی نوشت گفتن غرض ورزی می کنه و نمی خواهد که بورس مثبت باشه غافل از این که تجارت نیوز از 19 مرداد با زبان بی زبونی حقیقت رو گفت اما ما نفهمیدیم.
    به خدا هرچی به سرمون اومد از دست این کارشناسان، بازارگردان، کانال های تلگرامی، حقوقی و ناظر بازار اومد که هر چه کشیدیم بعد از مسوولان از اینها کشیدیم. هر کدام به نوعی سر ما شیره مالیدند.کاشناسان از همون روزی که بورس سقوط کرد خودشان خروج زدند و تا همین امروز هم به ما مالباختگان گفتند به صف فروش نرین غافل از این که این که خودشان از ما بهتر می دونند که این صف فروش را حقوقی درست می کرد نه سهامداران حقیقی. خودشان می دانستند که تازه وارد ها نمی تونن در بورس نقش بازی کنن اما هر جا رسیدن با پررویی این دروغ آشکار رو ادامه دادن که حقیقی ها میرن صف در حالی که این طور نبود. کدام کارشناس از مرداد ماه داد زد که آقا از بورس خروج بزنید فقط گفتن نگه دارید این هفته بازر صعودی است اینها با چرب زبانی و دروغ تا امروز طوری کارشناسی کردن که هیچ کس از بورس بیرون نیومد جز خودشان. هر روز گفتن کف بازاره. ما همین الان هم نفهمیدم این کف کجاست. هربار که کارشنایی گفت دیگه کفه سهم دوباره 50 درصد منفی خورد.
    کانال های تلگرامی به جای این که بگن مردم از بورس خروج بزنین هر روز یک سهم رو تبلیغ کردن و به مردم سهم ها رو انداختند که الان هر سهم رو صد تومن هم براشون بدی نمی خرن.
    بازارگردان در جایی که باید صف درست شده توسط حقوقی رو جمع می کرد خودش هم با حقوقی دست به دست می کرد و به مردم سهم می فروخت و کلا بازارگردان در بورس برعکس عمل میکرد. ناظر بازار که فقط سعی می کرد با حقوقی همراهی کنه سهم ها احیانا اگه مثبت باز می شد فردا اون رو باطل می کرد. نمونه اش بسیاری از سهما مثبت 7 باز شد اما فردا باطل و 7 منفی شد این یعنی 14 درصد ضرر در یک روز بعد از سه ماه بسته بودن سهم شاهکار ناظر بازار. حقوقی صف فیک درست می کرد مثل روز روشن آشکار بود اما ناظر بازار خواب بود بهتر بگیم خودش رو به خواب زده بود و چیزی نمی گفت.
    حقوقی که هیچ وقت سیر نمی شد تا حقیقی رو نابود نمی کرد ول کن نبود. تا قرون آخر از دست مردم بینوا سرمایشونو گرفت و به کسی رحم نکرد. چه خانواده هایی رو از هم پاشوندند که نگو و نپرس که جامعه شناسان و روانشناسان باید در این حوزه باید ورود کنند که آثار آن رو تا سالها در جامعه خواهیم دید از بی اعتمادی گرفته تا … که در میان این سهامدارن عادی خواهد شد

  • ناشناس

    کسی نیست به داد مظلوم برسه؟

  • ناشناس

    دولتی که مزه برداشت ۵۰۰ هزار میلیارد تومان زیر دندانش اومده , نمیاد پول تزریق کنه و از بورس حمایت کنه , این دولت مرخصه

  • ناشناس

    دستوری یک عده ادم از خدا بی خبره

  • Mosix

    به تبع بازار فردا و حتی تا ۳ شنبه مثبت عه . این نمودار سینوسی برای تهییج مردم برای ورود ب بازار ادامه داره . متاسفانه خیلی جو بی اعتمادی ب بازار حاکمه . تمام این اشخاصی هم که اسمشون اومده ب نوعی به این سیستم وصلن

  • ناشناس

    هر چقدر دلتون میخواد خبر و گزارش و پیش بینی اعلام کنید
    سهامم را برای ۲۰ سال بعد و آینده فرزندم خریدم
    ولی واقعاً بی انصافی است که دلِ مردم را با این همه ضرر خون کردید
    خودم ۳۵۰ تومن از تابستون تا حالا ضرر کردم
    شاخص نصف هم نشده، ولی ۷۰٪ از پول ما کم شده
    انصاف و عدالت گوهر گرانبها و هدیه خداوند است،تصمیم سازان باید ببینند که کجا را اشتباه رفته اند که کمتر منصف و عادل هستند

  • ناشناس

    من نه سهامم را میفروشم
    و نه فعلا سهم میخرم
    دولت محترم هر کار دلت میخواد بکن
    بچرخ تا بچرخیم