خبر مهم:

کد مطلب: ۶۹۳۶۸۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس امروز / ۳ سیگنال جدید برای سهامداران

پیش‌بینی بورس امروز / ۳ سیگنال جدید برای سهامداران

شاخص کل بورس روز گذشته افت کمتر از یک درصدی داشت. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس روند متعادلی خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس دیروز افت پنج هزار و ۴۱۶ واحدی داشت و به سطح یک میلیون و ۴۲۴ هزار واحد رسید. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادل را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز تا حدودی منفی می‌شود.

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس گفت: در حوزه عرضه خودرو در بازار سرمایه با موانعی مواجه بودیم که مشکلات برطرف شد و موفق به عرضه برخی از خودروها در این بازار شدیم. ظرف روزهای آینده ایران خودرو هم وارد تالار بورس کالا می‌شود.

وی ادامه داد: رقم‌های درشت مطرح شده در گزارش فولاد تخلف نبوده است. در یک بازار رسمی کالا عرضه شده و اصلا نمی‌شود عنوان تخلف بر آن گذاشت. (اقتصادآنلاین)

عرضه خودروهای جدید در بورس کالا می‌تواند نقدینگی جدید وارد بازار سرمایه کند و از سوی دیگر بازار خودرو را نیز به تعادل می‌رساند. از سوی دیگر رسیدگی به وضعیت فولاد نیز تاثیر مثبتی در اعتمادسازی می‌تواند داشته باشد.

افزایش نقدینگی در بورس

نفیسه شاهمرادی، دبیر کمیته بررسی صندوق‌های جسورانه و خصوصی فرابورس ایران از پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری با نام «خصوصی اکسیر زیست پارسیان» خبر داد و گفت: این صندوق با سرمایه ۳۵۰ میلیارد تومان موفق به اخذ مجوز پذیره‌نویسی از سازمان بورس و اوراق بهادار شده.. پذیره‌نویسی آن طی روزهای آتی از طریق بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران انجام خواهد شد.(فرابورس)

پذیره‌نویسی یک صندوق جدید می‌تواند نقدینگی و اعتماد به بازار سرمایه وارد کند.

بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز گفت: پاسخ ایران به پیشنهاد اتحادیه اروپا در مورد احیای برجام معقول است.( ایرنا )

انجام توافق به نفع بورس و سایر بازارهای مالی است. در صورت توافق بازار سرمایه می‌تواند در بلند مدت سود بسیار خوبی به سهامداران بدهد.

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    هیچ توافقی در کار نیست ،دلار هم صعودی خواهد شد، فقط سهام دلاری باید خرید کرد

  • ناشناس

    آمریکا در جنگ جهانی دوم ژاپن را بمباران اتمی کرد، الان ژاپن متحد آمریکا است ،هنوز آمریکا از این کشور عذرخواهی نکرده است ،حالا بیاید به ایران تضمین بدهد ،خیلی بعید بنظر می‌رسد ، توافق شکل نمی‌گیرد و دلار هم افزایشی میشود

  • علی

    سلام این بورس صد سال دیگر درست شدنی نیست دستمو گذاشتم فروش قسم میخورم ۱.۶منفی شد ۵.۹منفی بعد یک لحظه ایستادم شد ۳.۹۴منفی باز خواستم بفروشم دیدم قیمت فروش را کلی کشیده پایین یعنی حدود منفی ۵.۵ بل این دخالت میشه کاری کرد اعلان هم دستم میلرزه دیگه حرفی ندارم می‌سپارم به وجدان خودشان

  • ناشناس

    شما نظر ندیدن بریم سهاماتون بفروشین که باید ضرر بدین

    • علی

      متاسفانه منفعت شخصی را به منافع عموم ترجیح میدهی این یکی از مشکلاتی امسال جنابعالی دارند با تشکر که انشاالله هدایت شوی

  • ناشناس

    امروز حقوقیها همه سهمهارو با قیمت پایین دروکردند این کار باعث شد قیمتها بالا بره از فردا باید منتظر عرضه پلکانی وقطره ای حقوقی هاباقیمت بالا باشیم تا بتونن به راحتی سهامهای جمع کرده روبه قیمت بالا بفروشند

  • بلاش ابادی

    بورس من بورس من کوره پول سوز من