کد مطلب: ۴۸۸۰۶۳

پیش‌بینی بورس امروز ۱۰ آبان ۹۹

پیش‌بینی بورس امروز 10 آبان 99

شاخص بازار سهام هفته گذشته هم یک روند نزولی را آغاز کرد. اما در هفته برگزاری انتخابات ممکن است چه روندی را در پیش بگیرد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد خبر‌ی‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند بازار سهام امروز گفته است: دو ساعت اول معاملات بازار سهام فردا بسیار مهم است، اگر فردا تقاضا بتواند در دو ساعت ابتدایی بازار پاسخگوی عرضه باشد روند بازار سهام حتی در روزهای بعدی نیز بهتر خواهد بود.

این کارشناس با اشاره به افزایش سقف صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیان کرد: در هفته‌های گذشته حجم عرضه به نوعی مشکوک بود و قرار است قوه‌قضاییه به این موضوع رسیدگی کند و به نظر می‌رسد بازار سهام فردا به لحاظ ارزندگی سهم‌ها خریدار داشته باشد و روندی صعودی در سهم‌های بنیادین شکل بگیرد.

همچنین این کارشناس در رابطه با حمایت از بازار بیان کرد: به نظر نمی‌رسد حمایتی از بازار سهام صورت بگیرد زیرا دولت به نوعی مشکلات بزرگ‌تری در تامین کالاهای اساسی از جمله روغن و دارو دارد و فکر نمی‌کنم بازار سهام فعلا در اولویت حمایت باشد.

جزییات بیشتر و نظرات مخاطبان را در گزارش پیش‌بینی بورس 10 آبان 99 بخوانید.

در همین مورد دنیای اقتصاد هم تصویر زیر را منتشر کرده است:

1 37

چشم‌انداز بازار سهام را در صفحه پیش‌بینی بورس دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مرسی

    من سه ماهه سهامم رو فروختم واقعا به پولش نیاز دارم بچه کوچیک و خونه مستاجری چرا کسی به داد مردم نمیرسه بچه ها چه گناهی کردن تورو خدا کسی جوابگو باشه

  • علی قدیمی

    بیشترین کسانی ک صف فروش میروند سهامداران عدالت هستند چون یک ریال پول بابتش ندادند فقط بفکر فروش هستند اگر برای یک سال جلو فروش سهام ع گرفته شود بورس دوبار سبز و فعال میشود