کد مطلب: ۴۷۴۴۶۱

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس بورسی مطرح شد:

پیش‌بینی بورس فردا ۱۵ شهریور ۹۹ / آیا بورس مثبت می‌شود؟

پیش‌بینی بورس فردا 15 شهریور 99 / آیا بورس مثبت می‌شود؟

در ادامه سیر نزولی بازار سهام در آخرین روز کاری بازار شاخص کل با افت 5 درصدی نسبت به هفته گذشته با یک میلیون و 631 هزار واحد رسید، اما انتظار می‌رود که روند بازار سهام در هفته‌های پیش رو مثبت شود.

محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز بیان کرد: فعلا نمی‌شود پیش‌بینی درستی از روند بازار سهام داشت اما پیش‌بینی می‌شود که بازار ظرف هفته آتی روند نزولی آرامی داشته باشد و در نهایت به محدوده حمایتی خود برسد.

وی افزود: البته این روند منفی ادامه‌دار نخواهد بود و انتظار می‌رود بازار بعد از رسیدن به محدوده حمایتی خود، یعنی کانال یک میلیون و 500 کم کم روند صعودی پیدا کند و رشد خود را از سر بگیرد.

وی افزود: شاخص یک میلیون و 500 محدوده حمایتی خیلی مهمی برای بازار سهام است و احتمال بازگشت بازار در این محدوده بسیار بالا است.

وی بیان کرد: همانطور که در روند مثبت بازار سقف‌ها شکسته می‌شود در روند منفی هم کف‌ها شکسته می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در هفته پیش‌رو اکثریت بازار روند منفی خواهد داشت اما در برخی شرکت‌های خاص سهم‌های ارزنده‌ای داریم ولی سهم‌های شاخص ساز اینگونه نیستند.

وی همچنین با اشاره به صعودی شدن شاخص ظرف روزهای آتی گفت: برای پیش‌بینی بلندمدت بورس باید صبر کنیم تا گزارش‌های شش ماهه شرکت‌ها منتشر شود.

آخرین اخبار از بازار سهام را در صفحه اختصاصی بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    استاد عشریه تحلیلات طلاسسسسسست??

  • سید محمد

    دوستان در نظر داشته باشید که استاد عشریه جزء برترین اساتید تکنیکال بورس ایران و از قدیمی های بازار هستن
    شک نکنید که شاخص تا یک میلیون و پانصد خواهد رفت
    حالا این وسط معدود سهم هایی هستن که زودتر از شاخص به مدار صعودی بر می‌گردن اما کلیت بازار این هفته هم نزولی اما با شیب ملایم خواهد بود
    در ارزنده بودن قیمت فعلی سهام هیچ شکی نیست و خرید در این محدوده هم ضرر چندانی نخواهد داشت
    فوقش ده درصد دیگه هم بیاد پایین اما بزودی وارد روند صعودی میشن

  • ناشناس

    خب تا الان که پیش بینی درست در نیومد …. علی برکت الله

  • ناشناس

    امروز صف نه تنها جمع نشد بلکه سنگین هم شد

  • استادقادری

    دوست عزسز نظر من بعد اذان صبح بود وبا نیت قصد فریب کسی وازردن کسی را نداشتم من از روی تجربه گفتم والان تو این کار سنی از من گذشته که بخوام کسی را ناراحت کنم.هر هفته یکبار تو این سایت میام .وتجربه میگه فعلا صعودی است.وافتی تا اطلاع ثانوی اگه اتفاق بدی رخ ندهد نداریم

  • ناشناس

    هیچ معلوم نیست چه اتفاقی خواهد افتاد

  • مسعود

    اینسری اگر بازم مانند یک هفته پیش فقط دوروز مثبت بشه و مجددا بازار دستوری منفی بشه دیگه بورس واقعا سقوط میکنه چون دیگه واقعا چوپان دروغگو می‌شوند

  • م_ف

    آخه میدونی چیه؟ بورس به مانند خانه قماری است که یک تله بگیر داره که فقط پول مکانشو میگره که برنده اصلی اونه.. حالا بورس ما همه بازنده ایم و دولت برنده است

  • ناشناس

    بورس ایران حتی اگر جوبایدن هم شود رشد خواهد کرد. چرا که سیاست آمریکا تحت فشار قرار دادن ایران است. پس از انتخابات آمریکا چند ماه طول می کشد رئیس جمهور عوض شود علاوه بر آن بایدن به این برجام بر نمی گردد او به دنبال برجام دیگری است.

  • ولی

    کار یه عده فقط شده پیشگویی هیچکدوم هم اتفاق نمیافته.