کد مطلب: ۶۸۳۳۴۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس فردا / رشد بورس ادامه‌دار است؟

پیش‌بینی بورس فردا / رشد بورس ادامه‌دار است؟

تابلوی معاملات بورس تهران امروز، پس از چند روز سرخ‌پوشی روند صعودی به خود گرفت. با وجود این صعود می‌توان به رشد شاخص در روزهای آینده امیدوار بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز شنبه یک مرداد ماه شاخص کل بورس تهران با رشد هزار و ۶۰۶ واحدی معادل ۰٫۱۱ درصدی به سطح یک میلیون و ۴۷۳ هزار واحد رسید. در این روز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشد ۰٫۲۱ درصدی به محدوده ۴۰۴ واحدی رسید.

این شروع سبز به سهامداران امید رشد دوباره می‌دهد. یعنی با این سبزپوشی ناچیز معاملات در ابتدای هفته می‌توان امیدوار بود که روزهای معاملاتی آینده نیز سبزپوش باشد.

البته تحلیلگران و کارشناسان بازار سرمایه در پیش‌بینی هفتگی تجارت‌نیوز اعلام کردند که معاملات بازار سرمایه این هفته روند متعادل روبه بالایی را تجربه می‌کند. از سوی دیگر برخی از کارشناسان و تحلیلگران عقیده دارند تا زمانی که تکلیف مذاکرات و به واسطه آن قیمت دلار مشخص نشود نمی‌توان به رشد بورس امیدوار بود. همچنین رشدی که شاخص کل امروز تجربه کرد به ‌هیچ عنوان نمی‌تواند به عنوان سیگنالی برای رشد کلیت بازار در هفته‌های پیش‌رو قلمداد شود. اما به طور کلی اینطور به نظر می‌رسد که بازار چشم انداز روشن‌تری را در پی داشته باشد.

پیش‌بینی بورس شنبه

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: فردا شاخص کل بورس و نمادهای شاخص ساز مثبت خواهند بود و انتظار می‌رود و این روند در روزهای دیگر بازار نیز ادامه‌‌دار باشد.

وی ادامه داد: امروز یک سری نمادها مثل خودور و خساپا بازگشایی شدند. بقیه نمادهای بزرگ نیز بازار شوند، حجم معاملات تعیین کننده روند بازار سرمایه است.

این کارشناس بازار سرمایه تشریح کرد: از سوی دیگر گزارش سه ماهه شرکت‌ها در گروه پالایشی بسیار خوب بود و در گروه بانکی و خودرویی نیز قابل قبول بودند. گروه بانکی سهام بانک ملت عرضه‌های حقوقی باعث شد ترس در معاملات وجود داشته باشد.

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فقط مثبت یه پله بفروشید منفی تعداد بیشتری بخرید هدفتون افزایش سهم باشه نه سود

  • ناشناس

    فقط مثبت یه پله بفروشید منفی تعداد بیشتری بخرید هدف تون افزایش سهم باشه نه سود

  • ناشناس

    چه رشدی کرد عنبرنسا خرید بودم الان زندگی داشتم‌

  • ناشناس

    مگه ونفت وشنفت جز پالایشی هانیست که هر روز منفی تر از قبل میشه چرا نزدیک 4 ماهه که این چند سهم هیچ حرکت مثبتی از خودشون نشون نمیدن ولی بعضی از پالایشی ها 20 درصد تغیر جهت مثبت دادند تا کی باید شاهد این تبعیض نمادها باشیم؟

  • ناشناس

    مگه کسی تو بورس مونده که سهام هم بخره

  • ناشناس

    اعتماد نیست

  • یا الله

    گرچه بینهایت از دولت ودولتمردان در رابطه با بازار بورس بی اعتماد ومأیوسم اما به لطف وفضل وکرم خداوند حامی بی کسان بسیار امیدوارم که (کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور) چون خدا خودش وعده فرموده که (فإن مع العسر یسری أن مع العسر یسری)

  • ناشناس

    ماشاله به بانک صادرات که امروز خجالت داد و پیامک زد مبلغ هزارو صد تومان سود سهام برایم واریز شد…پنجاه درصد تو ضرر هستم اونوقت بعد یکسال هزار تومان برام سود ریخته…

  • ناشناس

    الان چند ماهه خیلی روزها منفی و روزانه میلیاردها تومن پول از بورس خارج میشود و برای دلخوش کردن عده ای که تو بورس موندن شاخص بالا اعلام می‌شود الان حتما زیر یک میلیون هست شاخص خودتان را گول نزنید.

  • م

    یازانه معلولان خیلی کمه تو گرانی اجاره نشین گرایه خونه
    و فروش سهام عدالت از سال ۹۹ واریزش خبری نیست چرا ؟
    یارانه معلولان
    بدون خونه و اجاره نشین
    پول دارو درمان دکتر سرپرست خانواده
    خرج مخارج زندگی تو این گزانی
    همیشه معلولان شرمنده خانواده هاشون
    فروختیم سهام عدالت ۶۰درصد جلوش بستند
    لطفا جلوی فروشندگان سال ۹۹ باز کنید پولمان واریز کنند
    به خدا سخته برای ما معلولان چنین زندگی با اندک حقوق
    خواهشا یارانه افراد سرپرست خوانواده سرپست خانواده معلولان بدون خونه احاره نشین زیادش کنید پول اجاره خونه
    …پول خرج مخارج خونه و خرجی بچه ها و دارو درمان دکتر هر ماهش واقعا سخته برامون با این گرانی زوز به روز لطفا مسعولان چاره ای هم برای معلولان بدون خونه پیگیری کنند و ۶۰درصد سهام خود فروختیم انگار نه انگار جلوش بسته اند لطفا پو فزوشندگان سال ۹۹ فروختیم یک سال بیشتر شد واریز بشه و یارانه معلولان کمی زساد باشه شرمنده خوانواده نشیم لطفا پست های منو یه اشتراگ بزارید ممنون🙏🙏خواهشا یارانه افراد سرپرست خوانواده سرپست خانواده معلولان بدون خونه احاره نشین زیادش کنید پول اجاره خونه
    …پول خرج مخارج خونه و خرجی بچه ها و دارو درمان دکتر هر ماهش واقعا سخته برامون با این گرانی روز به روز لطفا مسعولان 😔😔😔