کد مطلب: ۴۰۲۰۷۹

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاداران گفت: بی‌تردید در روزهای آینده قیمت‌ها روندی ریزشی را تجربه می‌کند، با توجه به تحولات رخ داده پیش بینی این است که تولید افزایش یابد و در نتیجه قیمت خودرو در بازار محدوده ای بین ۲۰ تا ۵۰ درصد بالاتر از قیمت کارخانه باشد پس روزهای آینده روزهای بسیار مهمی برای بازار خودرو خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت خودرو دیروز در حالی با سقوط آزاد روبرو شد که بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت انواع خودرو حداقل ۱۰ میلیون تومان برای برخی خودروهای داخلی تا حتی دو میلیارد تومان برای برخی خودروهای خارجی کاهش یافته است.

بازار خودرو امروز با کاهش شدید خرید و فروش در بازار روبرو شد و به گفته حبیب‌الله کاشانی نسب حتی یک مورد خرید و فروش در بازار صورت نگرفته است. گزارش‌ها نشان می‌دهد قیمت خودروهای خارجی در محدوده ۱۰ میلیارد تومان حالا با ریزش ۲ میلیارد تومانی روبروست.

در برخی خودروهای گران‌تر این رقم حتی بالاتر از ۲ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

کاشانی نسب، نایب رییس اتحادیه نمایشگاداران تاکید کرد: ریزش قیمت دلار، دلالان بازار خودرو را نقره‌داغ کرد و حالا کسانی که به امید قیمت‌های بالاتر خودرو خریدند و سبب شدند خودرو کالایی مصرفی نباشد و به ابزاری برای سرمایه‌گذاری تبدیل شود، باید آماده زیان بزرگ باشند.

او در جواب این پرسش که آیا حقیقت دارد پراید ۱۱۱ به قیمت ۹۰ میلیون تومان هم مشتری ندارد، گفت: بله این موضوع حقیقت دارد، امروز بازار با افزایش قابل توجه فروشنده و کاهش عجیب خریدار روبرو شد به طوری که کسی حاضر نبود خودرویی را به قیمت ۵۰ میلیون تومان ارزان تر از هفته قبل نیز بخرد.

وی با تامید بر ادامه دار بودن روند ریزش گفت: به عنوان مثال قیمت خودروی ۲۰۶ به ۲۶۰ میلیون تومان رسیده بود اما حتی خریداران پیشنهاد ۲۱۰ میلیون تومان را نیز نپذیرفتند.

نایب رییس اتحادیه نمایشگاداران با اشاره به اینکه سرمایه گذاران و کسانی که به قصد سرمایه گذاری وارد این بازار شدند، به سرعت در حال خروج از بازار هستند، گفت: بی‌تردید در روزهای آینده قیمت‌ها روندی ریزشی را تجربه می‌کند و امروز می‌توانم بگویم به واسطه نبود خرید و فروش در بازار، خودرو بی‌قیمت شد.

او افزود: با توجه به تحولات رخ داده پیش بینی این است که تولید افزایش یابد و در نتیجه قیمت خودرو در بازار محدوده ای بین ۲۰ تا ۵۰ درصد بالاتر از قیمت کارخانه باشد پس روزهای آینده روزهای بسیار مهمی برای بازار خودرو خواهد بود.

منبع: خبرآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    ایران بدون ارزش قیمت خودرو ارزان کنید

  • مهدی

    فقط حرف نزنید عمل کنید ارزان کنید

  • مهدی

    اگر قیمت خودرو ارزان نکنند کشور میره رو هوا

  • جاسم

    همه مردم عصبی شدند ارزان کنید عمل کنید

  • جاسم

    ایران که همه خواب رفتنند

  • جاسم

    ایران که یک کشور عقب افتاده هست که خودرو به 100 میلیون رسیده باید قیمت خودرو بشه 20 میلیون

  • محمد

    قیمت خودرو ارزان کنید

  • بد بخت

    تورو خدا قیمت هارو بیارید پایید بابا من یه جوونم تو زندگی اولم شکست خوردم همه چیم از دست دادم ترو خدا قیمت خودرو هارو بیارید پایین تا بتونیم بخریم اخه مگه میشه پراید مدل ۸۰ رو ۳۵ خرید والا انصاف نیست یه فکری بکنین واسه ما جوونا

  • خون جگر

    توراخدا نزارید دلالان کشور رانابود نکنن اخه ما بدبختا چه کناهی کردیم ک داریم تاوان میدیم

    • ناشناس

      دلال کی هست.همین مجلس ومسئولین بی لیاقت.من موندم چرا اقای رییسی کاری نمیکند.فقط شعار میدهد من از مردم و برای مردم هستم

  • حسین صاحب زمانی

    من ماشین خودم که پراید 87 تمیز و عالی بودو قبل از گرونی های اخیر،فروختم 12ملیون،چه میدونستم میخواد اینجوری بشه،حالا همینکه راضی شدیم چهل میلیون به پراید 83، 84 پول بدیم خودش یه عذابه،ولی بدبختی اینه که با چهل ملیونم ماشین مدل پایین بی عیب و به درد بخور گیرنمیاد،من نمی‌دونم چجوری میخواین از عذاب خدا فرار کنید،خداکنه یه کم به فکرمردم بیفتید.