کد مطلب: ۴۹۵۸۴۰

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۱ آذر ۹۹

پیش‌بینی قیمت دلار امروز 11 آذر 99

دیروز دلار در بازار آزاد ۴۵۰ تومان افزایش یافت و به بهای ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان رسید. همچنین قیمت دلار دیروز در بازار متشکل ۲۴,۶۰۱ تومان شد. اما امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز دلار در بازار آزاد ۴۵۰ تومان افزایش یافت و به بهای ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان رسید. همچنین قیمت دلار دیروز در بازار متشکل ۲۴,۶۰۱ تومان شد. اما امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

واریز هزار میلیارد تومان منابع صندوق توسعه ملی به بورس، تصویب دوفوریت بررسی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌‍‌‌‌ها در مجلس و احتمال لغو بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای در روز گذشته سیگنال‌هایی برای آینده بازار ارز بودند.

در این مورد اقتصادنیوز نوشت: بازار ارز امروز یک سیگنال مهم از افزایش قیمت دریافت کرد و آن هم برگشت نرخ حواله درهم به بالای 7 هزار تومان بود. در صورتی که درهم فردا به بالای 7 هزار و 200 تومان برود، می توان انتظار رشد بیشتر در بازار داخلی را داشت.

با این حال، اگر خط 7 هزار تومانی درهم از دست برود، بازگشت دلار به مسیر نزولی نیز دور از دسترس نخواهد بود. روز دوشنبه، ارزش دلار در هرات افغانستان نیز صعودی شده بود و این مساله هم انتظارات بازیگران بازار داخلی را تحت تاثیر قرار داد. تحلیل گران فنی نیز عنوان می کنند، کانال 24 هزار تومانی به عنوان کف قیمت دلار عمل کرده است و تصور اینکه قیمت این ارز به کف خورده است، موجب شد که امروز میزان خریدها کمی بیشتر از روزهای قبل شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • پرستوس

    دلار بالان تا 4 شنبه..از 5 شنبه به اینور نزولی میشه.. من این رو از اغاز هفته پیش بینی کرده بودم ولی خیلیا مسخره کردن.. حالا من به ریششون میخندم.. دلار تا 26 باید بره تاثیر خودشو الان داره میزاره بخاطر ترور دانشمند هسته ایمون و خارج شدنمون از پروتکل الحاقی..

  • مجید

    به قران از ایران میرم خسته شدم نمیشه کار کرد اینجا درست بشو نیست خدا شاهده فقط یک فعال اقتصادی رو در هر حرفه ای باشه توی این مدت شکنجه دادن با این تصمیمات دولت کلا ادم بده کارگری کنه ولی مثلا دلار شنبه باشه ۲۴۴۰۰ ۲ روز بعد در اوج امیدواری به اتفاقات پیش رو بشه ۲۶۶۰۰ می تونید چه ضربه ای میزنه طرف زندگی شو نقد میکنه جنس بخره یکدفعه دسترنج یک عمر میشه نصف صف میتونه جنس بخره بای