کد مطلب: ۴۹۵۷۲۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌‎بینی قیمت دلار فردا ۱۱ آذر ۹۹ / نشانه‌های عقبگرد احتمالی دلار

پیش‌‎بینی قیمت دلار فردا 11 آذر 99 / نشانه‌های عقبگرد احتمالی دلار

قیمت دلار در بازار آزاد امروز ۲۵5۰۰ تومان و دلار صرافی ملی 25000 تومان بوده است. این دو نرخ در روز گذشته به ترتیب ۲۵۰۰۰ و ۲۴۴۵۰ تومان بود. پس از رشد به ترتیب دو و 2.2 درصدی قیمت دلار آزاد و صرافی ملی در امروز، برای فردا چه روندی پیش‌بینی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته آخرین اخبار و سیگنال‌های بازار ارز حاکی از این بود که احتمال ارزانی بیشتر دلار کم شده است. این اتفاق در امروز رخ داد اما برای فردا چه اخباری به نظر موثر می‌رسند؟

هرچند پیش‌بینی ارزانی در بازار موازی ارز یعنی بازار طلا، جدی‌تر شدن اخبار مربوط به واکسن کرونا و جدی‌تر شدن بازگشت آمریکا به برجام هرکدام سیگنال‌هایی برای نزولی شدن روند قیمت دلار هستند اما در مقابل واریز هزار میلیارد تومان منابع صندوق توسعه ملی به بورس، تصویب دوفوریت بررسی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌‍‌‌‌ها در مجلس و احتمال لغو بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای در روز گذشته سیگنال‌هایی برای آینده بازار ارز بودند.

در امروز نیز اخبار احتمالا موثر بر بازارها منتشر شده است.

امروز اعلام شد اعضای ارشد شورای روابط خارجی اروپایی با صدور بیانیه‌ مشترکی از دولت‌های اروپایی خواستند تا با همکاری یکدیگر زمینه بازگشت دولت جو بایدن به برجام را فراهم کنند.

کاهش تعداد جانباختگان روزانه کرونا به 371 نفر و دستور رئیس‌جمهوری برای ترخیص 2000 کامیون معطل مانده در گمرک نیز از جمله اخبار حاوی سیگنال کاهش نااطمینانی بودند.

به نظر می‌رسد با اخبار امروز کمی از شدت روند رو به رشد قیمت دلار در فردا کاسته شود و حتی روند آن از صعودی به نزولی تغییر کند.

آیا این بار هم دلار طبق انتظار عمل می‌کند و ارزان می‌شود؟

آخرین نرخ ارز را در صفحه قیمت دلار مشاهده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خوب که چی؟یه روز دلارو میبرید پایین ٬روزبعد دوباره میبرید بالا٬همه رو سرکار گذاشتین٬جمع کنید مسخره بازیتون رو٬مردمو هم مسخره خودتون کردید

  • سجاد

    مطمعن باشین با برگشت آمریکا به برجام دلار سقوط میکند

  • ناشناس

    اینها اثرات موقتی به بازار میگذارند
    فقط عرضه دلار میتونه بازار نزولی کنه

  • ناشناس

    نمیاد

  • عقاب

    همیشه برعکس میشه حالا ببینید

  • ناشناس

    دوستان چیزی که معلومه ومنطقیه قیمت دلاردرشرایط فعلیه تحریم واینکه صادرات ایران تقریباصفره بایدروبه افزایش باشه ولی دولت چون ازبالاوپایین بردن قیمت نفع میبره چندروزقیمتومیاره پایین دلارمیخره بازمیبره بالامیفروشه البته که این کارش بی منطق نیست یجورمالیات ازمردم حساب میشه بالاخره دولت هم بایدازیک جایی هزینه هاش تامین شه تواین شرایط

  • ناشناس

    امیدوارم دلار با کله سقوط کنه و تمام کسانی که سرمایشونو دادن دلار خریدن و در گرون شدن بیشتر کالاها نقش داشتند، ضرر سنگینی ببینند

  • ناشناس

    چه بخواهید چه نخواهید دلار بالای ۳۰ تومان خواهد رفت این خط واین نشان پس خودتان را گول نزنید

  • فارابی

    چه قدر درست پیش بیتی کردی?!!!

  • نا شناس

    چه بخواهید وچه نخواهید قبل از عید دلار گرون میشه .دولت برای تامین بودجه کشور وپرداخت حقوق وعیدی کارکنان دلار رو گرون میکنه..بیخود دلخوش نباشید واین ارزونی مقطعی هست…تمام