کد مطلب: ۵۰۴۸۳۷

پیش‌بینی قیمت دلار امروز / ۴ خبر مهم برای بازار ارز

پیش‌بینی قیمت دلار امروز / ۴ خبر مهم برای بازار ارز

دیروز عبور دلار از مرز ۲۶ هزار تومانی، اتفاقی بود که برای اولین بار پس از سه هفته در بازار ارز رخ داد. روز سه‌شنبه، اسکناس آمریکایی ۲۰۰ تومان رشد کرد و به بهای ۲۶هزار و ۵۰ تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز عبور دلار از مرز ۲۶ هزار تومانی، اتفاقی بود که برای اولین بار پس از سه هفته در بازار ارز رخ داد. روز سه‌شنبه، اسکناس آمریکایی ۲۰۰ تومان رشد کرد و به بهای ۲۶هزار و ۵۰ تومان رسید. اما آخرین اخبار حاوی چه سیگنال‌هایی برای بازار ارز امروز است؟

ـ خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی از قول یک مقام وزارت امور خارجه این کشور گزارش داد: تهران و سئول در حال مذاکره در مورد استفاده از پول‌های مسدود شده ایران در بانک‌های کره‌ای برای خرید واکسن کرونا هستند.

ـ دبیر کمیته ملی اخلاق در پژوهش وزارت بهداشت با اشاره به جزئیات فرآیندهای فاز اول مطالعه بالینی واکسن کرونا، گفت: از روز گذشته تا امروز چهار نفر دیگر از داوطلبان شرکت در فاز اول مطالعه بالینی واکسن کرونا در کشور واکسن را دریافت کرده و وارد مطالعه می‌شوند.

ـ وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز سه‌شنبه یک فرد و ۱۶ شرکت را به فهرست «اتباع و افراد خاص تحریم شده» این وزارتخانه اضافه کرده است.

ـ رئیس کل بانک مرکزی گفت: پیش‌پرداخت توافقی برای خرید ۱۶.۸ میلیون دوز واکسن کوواکس به حساب کارگزار سازمان بهداشت جهانی واریز شد.

آیا ممکن است تنها خبر حاوی نااطمینانی یعنی تحریم ایران، بر دیگر سیگنال‌ها غلبه کند؟

آخرین نرخ ارز را در صفحه قیمت دلار دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دولت کمبود ارز داره این یک واقیعته با سیلی صورتش سرخ نگهداشته
    از این به اون میکنه شاید فرجی بشه
    وضیعت تحریم ها هم روشن نیست با این التهابات سیاسی و اینکه بایدن میخواد چکار کنه و چه زمان طول بکشه
    همه اینها باعث فشار اقتصادی شده و احتمال صعود ارز را بالا برده

  • ناشناس

    ارز قیمتش بالا میره قیمت همه چی بالا میره ارز میاد پایین باز قیمت همه چی بالا میره ارز دوباره میره بالا باز قیمت همه چی بالا میره قیمت ارز پایین میاد باز قیمت همه چی بالا میره ‘ قیمت اجناس تو دو سال اخیر تو همه بخشها از مسکن تا خودرو و موادغذایی ….. شش تا هفت برابر شده

  • ناشناس

    تویه این بازار طلا خریدم داشته باشم بازم میخرم حداقل مالم زیره سرم هست اونم طلای دست دوم به دون اجرت

  • بینام

    مسعولین تو بخدا جلوی این گرانی دولار رو بگیرید ،بخاطر ملت این کار رو بکنید