کد مطلب: ۴۹۱۸۷۱

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۲۶ آبان ۹۹

پیش‌بینی قیمت دلار امروز 26 آبان 99

دیروز دلار ۹۵۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۲۶ هزار تومان رسید. اما برای قیمت دلار، امروز چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز دلار ۹۵۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۲۶ هزار تومان رسید. اما برای قیمت دلار، امروز چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه در مجلس از احتمال بررسی مجدد FATF و پالرمو در صورت لغو تحریم‌ها و بازگشت آمریکا به برجام خبر داد. از سوی دیگر امروز مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران گفت: این بازار در نظر دارد از امروز دوشنبه ۲۶ آبان نرخ‌های خود را به شکل عمومی و از طریق سایت و مجاری رسمی متعلق به این بازار منتشر کند.

در این موزد اقتصادنیوز هم نوشت: دلار پس از اعلام مقدماتی نتایج انتخابات آمریکا دچار ریزش سنگینی شد؛ ولی پس از آن به سرعت افزایش قیمت را تجربه کرد. از انتهای هفته گذشته، فضای بازار به مرور آرام تر شد و قیمت در جهت کاهشی قرار گرفت. کاهش آرام و منظم این روزهای دلار موجب شده است که برخی معامله گران از فشار متناوب به قیمت خبر دهند. از نگاه آنها، اگر دلار این بار افت کند، احتمال کمتری برای بازگشت سریع وجود دارد.

در کنار این، گفته می‌شود از امروز اطلاع رسانی قیمت بازار متشکل ارزی آغاز می‌شود. عده‌ای باور دارند، بازارساز ممکن است به خاطر این اتفاق با سنگینی بیشتری در موقعیت فروش قرار بگیرد و حداقل اجازه افزایش قیمت‌ها را ندهد.

با این حال، باید دید در سمت بازار حواله، درهم هم افزایش خاصی را تجربه نمی‌کند یا با افزایش خود بار دیگر، انگیزه بازیگران داخلی برای خرید ارز را بالا می‌برد. درهم در صورتی که فردا بتواند مرز 7 هزار تومانی را حفظ کند، سیگنالی از مقاومت در برابر افت بیشتر ارسال کرده است که می‌تواند ذهنیت بازیگران داخلی را تحت تاثیر قرار دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امین

    هر چ داری مال وارث هر چ کردی مال توست انسان باشید بفکر مردم ک دیگر بچه هاشون پول تو جیبی هن ندارند

  • ناشناس

    با خبرهایی که به گوش میرسه _ واکسن کورنا_ و برگشت به برجام ،و نخریدن مردم فهیم عزیزمان ، بهتره دارندگان و انبارکنندگان فعلا دست از فروش بکشن تا به زودی با قیمت باورنکردنی دارایی های خودشون رو به فروشند مثل پراید با قیمت ۳۰میلیون تومن فعلا قیمت ها هنوز خیلی بالاست هرچند خریداری هم نیست.

  • بهار

    خامه ای که قبلا بوده 2500 الان توی بازار 12000هزار تومانه آیا تولید کننده ایران به دلار بستگی داره چه خبره این همه بدبختی گرانی خدالعنتان کنه