کد مطلب: ۵۲۵۳۰۳

دلار امسال چه می‌شود؟

۶ پیش‌بینی از قیمت دلار در سال ۱۴۰۰ + اینفوگرافیک

۶ پیش‌بینی از قیمت دلار در سال ۱۴۰۰ + اینفوگرافیک

قیمت دلار در سال ۹۹ نسبت به سه بازار مالی دیگر یعنی بورس، مسکن و طلا کمترین افزایش را داشت اما در ایام نوروز با نوسان پنج درصدی بیشترین افزایش را در بین بازارها تجربه کرد. اما در ادامه دلار در امسال چه خواهد شد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در سال ۹۹ نسبت به سه بازار مالی دیگر یعنی بورس، مسکن و طلا کمترین افزایش را داشت اما در ایام نوروز با نوسان پنج درصدی بیشترین افزایش را در بین بازارها تجربه کرد. اما در ادامه دلار در امسال چه خواهد شد؟ پیش‌بینی شش کارشناس بازار ارز از آینده قیمت دلار را در اینفوی تجارت‌نیوز مشاهده کنید:

1 scaled

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    وقتی از چند ریاضیدان یا مسئله را بپرسی همگی به یک جواب می رسند
    ولی شش کارشناس اقتصادی شش مدل جواب دادند

  • ناشناس

    همه این اساتید بنظر می رسد در کار خرید و ذخیره ارز بوده اند و تمایلی به پایین امدن قیمت ندارند. اما جناب اشرفی درست می فرمایند و دلار با چند شرط به شدت فرو خواهد ریخت. با تصویب اف ای تی اف تا ۱۸ هزار تومان کاهش خواهد یافت و به تدریج و ارام ارام افزایش فروش نفت و توافق دوباره در برجام تا ۱۳ هزار تومان پایین می اید و البته این روند تا ۱۱ هزار ادامه خواهد داشت. البته دولت جدید بر این اسب زین کرده خواهد نشست و سیاسیون اجازه تصویب اف ای تی اف و .. را به این دولت نخواهند داد.

  • رهگذر

    عاشق پیش بینی سهراب اشرفی هستم ده هزار تومان .خخخخ

  • ناشناس

    حدود سقف قبلی ۳۰ تا ۳۲ تثبیت میشه بعد از انتخابات و در ۶ ماهه دوم البته . نظر شخصی