کد مطلب: ۴۸۶۲۴۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی قیمت دلار فردا اول آبان ۹۹ / نشانه‌‌های ثبات در بازار ارز پنجشنبه

پیش‌بینی قیمت دلار فردا اول آبان 99 / نشانه‌‌های ثبات در بازار ارز پنجشنبه

روند رو به رشد محدود قیمت‌ها در بازار ارز و صرافی ملی، ادامه تزریق ارز به بازار، اظهارات امیدوارکننده رئیس کل بانک مرکزی و پیش‌بینی ثبات قیمت در بازار طلا روز پنجشنبه مهمترین نشانه‌های روند قیمت در بازار ارز فردا هستند. احتمالا فردا دلار روزی متفاوت از چند روز اخیر داشته باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار آزاد امروز چهار‌شنبه 30 مهر ماه با 1259 تومان افزایش نسبت به روز گذشته 28805 تومان‌ معامله شد.

نرخ ارز صرافی ملی هم امروز تغییرات پی در پی داشت و پس از هشت بار اعلام نرخ، در نهایت این نرخ 28500 تومان اعلام شد.

عرضه ۶۰ میلیون دلار در بازار متشکل ارزی و اظهارات عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در نشست روسای بانک مرکزی کشورهای عضو منا (MENA) هم دو سیگنال مهم امروز برای بازار فرداست.

رییس کل بانک مرکزی در سخنرانی خود خطاب به رییس صندوق بین‌لمللی پول گفت: ما از صندوق انتظار داریم فارغ از فشار آمریکا تقاضای وام ایران را تصویب کند و در همین ارتباط رئیس صندوق بین‌المللی پول توضیح داد: شرایط ایران را درک و تلاش می‌کنیم امکان بهره‌مندی همه کشورها از این وام فراهم شود.

در همین حال ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره بازار طلا فردا به تجارت‌نیوز گفته است: چنانچه بانک مرکزی بتواند قیمت دلار را ثابت نگه دارد قیمت طلا نیز ثابت باقی می‌ماند.

بنابراین روند رو به رشد محدود قیمت‌ها در بازار ارز و صرافی ملی، ادامه تزریق ارز به بازار، اظهارات امیدوارکننده رئیس کل بانک مرکزی و پیش‌بینی ثبات قیمت در بازار طلا روز پنجشنبه مهمترین نشانه‌های روند قیمت در بازار ارز فردا هستند. احتمالا فردا دلار روزی متفاوت از چند روز اخیر داشته باشد. آیا بازار ارز روز پنجشنبه طبق انتظارات عمل خواهد کرد؟

پشت پرده نوسان قیمت دلار را در گزارش «قیمت دلار و انتخابات» بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ریزش دلار دراین وظعیت به نفع هیچکس نیست
    البته ریزش دلار به نفع مهاجرین وقاچاقچیان است

    • ناشناس

      وضعیت برادر نه وظعیت

  • ناشناس

    این همان گوساله سامری هست.ازخدامیخواهیم به همان مرض که سازنده گوساله سامری دچار شد باعث وبانی این وضعیت دچار شود گوساله سامری ازگل ساخته شده بود و رنگ طلا داشت گروهی از ان حاجت میخواستند

  • محمد

    بی عرضه گی دولت در اجرای سیاستهای اقتصادی موجب شده مردم دلال صفت بشن و مردم هم پول پرست و سودجو بار اومدن ، هر کس پولی داره داره دلار و ارز و طلا و یا ماشین و خونه خرید و فروش میکنه نه کسی بفکر کاره نه تولید نه کشاورزی

  • ناشناس

    عامل تمام بدبختی های مردم که نمیزاره دلار ارزان بشود بانک مرکزی هست دلار در حال سرازیر شدن بود بانک مرکزی جلویش را گرفت و 25000هزار تومان خرید کرد همش سیاست شان هست بخدا دلارها بفروشید و دیگه نخرید عامل گرانی ها خود بانک مرکزی هست مردم هوشیار باشید

  • اکبر

    دلاری که بوسیله قاچاقچیان قیمت گذاری (گرانسازی) شود باید بعنوان جرم تعریف شود. ارزی را که فقط در تجارت خارجی مورد استفاده قرارمیگیرد نباید محل سوداگری و سودآوری باد آورده شود.خصوصا وقتی دشمنان ملت و اسلام و مفسدان اقتصادی پشت صحنه آن هستند. ایران را باید از اشغال دلار نجات داد.

  • ناشناس

    آیا یادتون هست دلاری که از 4200به 18000رسیده بود به قول بعضی ریزش کرده بود قیمتش به زیر 10000تومن آمده بود همچنان روبه پایین آمدن بود چرا دولت به بانک ها دستور داد دلار را از مردم 10000هزار تومان بخرند که خریداران ضرر نکنم آیا اون عده که دلار می‌خریدم به فکر 85میلیون نفر بودن؟ پس این سوال هست که چرا دولت جلوی سقوط دلار را در آن زمان گرفته بود که قیمت آن به قیمت قبل برگردد؟

  • کامیار

    دلالی کار مرد نیست دلار و سکه و ملک و خودرو هیچ نفعی به کشور نداره

  • سید موسوی

    خوشحال داره توی تیترتون و متن نوشتون داد میزنه از اینکه دلار داره برمیگرده!!!!
    واقعاً متاسفم برای شما و خیلیای دیگه
    اگه فک میکنید که چون رسانتون مربوط به تجارته و این موضوع یعنی باید سم پاشی کنید به نفع پولدارها و ابزار خوشحالی کنید از اینکه روز به روز سود میکنن و به سرمایشون اضافه میشه، سخت در اشتباهید
    به فکر اون خونواده ی فقیری باشید که هر جا میره میشنوه دلار گرون شده و کفش و لباس بچش رو هم بستن به دلار!!!
    راستی هوا داره سرد میشه!!!!!!؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    دلار 50 تومان حالا با صفر ۵۰۰۰۰ تومان یا بدون صفر ۵۰تومن زیاد نمونده مگر اینکه ۲ میلیون بشکه نفت فروش داشته باشیم که اون هم خواب شتر !!!!!

  • نمیدونم

    چرا فکری نمیشه نه میشه ازدواج کرد نه میشع مسکن ساخت حتی کارم کم شده اجناسم قیمت دوبل