کد مطلب: ۴۸۵۲۴۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۲۸ مهر ۹۹ / ۵ نشانه ارزانی احتمالی ارز در آینده

پیش‌بینی قیمت دلار فردا 28 مهر 99 / 5 نشانه ارزانی احتمالی ارز در آینده

تداوم تزریق ارز، کاهش نرخ دلار نیمایی، کاهش شدید قیمت سکه، انتشار اخباری درباره برگشت برخی پول‌های بلوکه شده ایران و نزولی شدن آخرین قیمت امروز صرافی ملی پنج نشانه مهم برای آینده دلار است که شاید حاکی از ارزانی احتمالی آن باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار آزاد امروز یکشنبه 27 مهر ماه با ۱۵۱ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۳۱،۸۵۵ تومان‌ معامله شد. صرافی‌های بانک‌ها نیز امروز یک‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۳۱ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند.

اما در صرافی ملی امروز چهار نرخ اعلام شد که آخرین مرتبه با کاهش ۵۰ تومانی به رقم 31850 تومان رسید.

در همین حال همچنان روند تزریق ارز ادامه دارد و امروز بانک مرکزی در چهارمین روز اجرای سیاست جدید ارزی، حدود ۷۴ میلیون دلار ارز به صورت اسکناس در «بازار متشکل معاملات ارزی» در نرخ‌های حاشیه بازار عرضه کرد.

بهای دلار در سامانه نیما نیز امروز ۲۷ مهر ماه با کاهش حدود دو هزار تومانی به رقم ۲۴ هزار و ۷۰۷ تومان رسید.

ریزش 700 هزار تومانی قیمت سکه در بازار نیز خبر دیگری بود که شاید سیگنال ارزانی برای بازار ارز به همراه داشته باشد.

همچنین رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به تجارت‌نیوز می‌گوید: امروز قیمت طلای ۱۸ عیار حدود ۲۴ هزار تومان ارزان شده و پیش‌بینی می‌شود چنانچه ارز به بازار تزریق شود، قیمت دلار و همراه آن قیمت طلا کاهش خواهد یافت.

علاوه بر این، رییس جمعیت هلال‌احمر اخیرا در گفتگو با ایسنا با اشاره به آزادسازی مرحله به مرحله‌ کمک‌ها و پول‌های بین‌المللی بلوکه شده این سازمان، گفته است: از مبالغ بلوکه شده که در حال آزادسازی است حدود ۱۱ میلیون فرانک برای هزینه در بخش کرونا است.

به گفته او، کل مبلغ بلوکه شده مربوط به این سازمان حدودا ۱۵ میلیون دلار است که برای آزادسازی آن در سه نوبت اقداماتی انجام گرفته و در هر بار حدود یک میلیون فرانک آن در اختیار هلال احمر قرار گرفته، برای مابقی مبالغ نیز اقداماتی در حال انجام است.

آیا با این روند، قیمت دلار در فردا روندی نزولی به خود خواهد گرفت؟

چشم‌انداز بازار طلا را هم می‌توانید در گزارش پیش‌بینی قیمت طلا فردا 28 مهر 99 بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    هیچ مشکلی نیست نگران نباشید

  • رضا

    خواهشا به فکر مردم وقشر ضعیف باشید. آخه ما دارم ن کجا بوده. من ماشینمو فروختم باهاش کار کنم. کار که نشد هیچ ماشین هم گرون شد. ناموسا به فکر مردم باشید

  • شهرام

    دولت محترم لطف کنند تمام سفرهای خارجی هر فرد ایرانی را برای مدت دوسال محروم کنند مگر به دلایل حالا پزشکی و یا هر مورد ضروری ممکن ببینم این خرید و فروش دلار به چه دردی خواهد خورد آخه لامذهب ها مردن در فشارند و دولت ها و افراد بنگاه دار معاملات طلا و دلار هم افراد نزدیک به قشر سیاسیون می باشند نه افرادی مثل ما که جژ خدا کسی رو نداریم

  • ناشناس

    به نظر من فقیر بودن ما ربطی به تحریم ندارد و این فکر که با آمریکا صلح کنیم خوشبخت میشیم هم کاملا فکراشتباهی است آمریکا مثل گرگ است هرکجا رود به فکرخوردن است این وضع مابه بیکفایتی مسئولینی ربط دارد که هرکی میری بالا به فکرپرکردن جیب خودش است وبه فکرکارکردن نیست وشایداصلا کار بلد هم نیستند

  • ناشناس

    کدوم ارزونی همش پیش بینیه توی واقعیت که ما چیزی نمی بینم.

  • ناشناس

    واقعا اینهمه دروغ وجدانت رو آزار نمی‌ده بجای گرونی آرزوی تایپ کردید

  • ناشناس

    الان دوماهه این خبر کاهش دلار رو مینویسید وبیشتر باعث ضرر وزیان به یعده که سرمایه انچنان ندارند میشوید،هربارم که اشاره شده برعکسشو بازار عمل کرده،یادستی تو کاسه دارید یا فقط شایعه پراکنی رو بجزاخبار درست بهتون اموزش دادن،همینجورش ملت توفشارن بادروغاتون فقط فکر این هستین که تعداد بازدیدازصفحتون بیشتر بشه
    …..ایکاش حوصلشوداشتم از سریای قبل دروغاتونو کپی میکردم

  • ناشناس

    اخ دلار گرون شه چه ربطی به ما داره .بک دلار بشه یک ملیون .این مشکل امریکایی هاست .ما که پولمون مفت ه مفته. از دستمال کاغذی هم ارزونتر دیگه چی مخاین .من که حاظرم کیلویی بدم پول رو .

  • سد مقوا

    تا امریکا نگوید غلط کردم دلار پایین بیا نیست که نیس ،
    از من گفتن بود

  • سد مقوا

    تا امریکا پوزش نطلبد دلار پایین بیا نیس ک نیس