کد مطلب: ۵۰۹۶۴۶

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه امروز ۶ بهمن ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه امروز ۶ بهمن ۹۹

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و ۵۴ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان فروخته شد. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟ 

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز یکشنبه ۵ بهمن با ۲۱,۰۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۵۴ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان فروخته شد. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گفته رئیس اتحادیه طلای تهران، نوسان طلا جزئی است. پیش‌بینی می‌شود این نوسان‌ها در بازار طلا تا فردا ادامه‌دار باشد. چنانچه ثبات در بازار ارز تداوم داشته باشد، طلا چندان گران نمی‌شود.

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: به گفته فعالان، عامل اصلی رشد قیمت سکه در روز دوم هفته، بالا رفتن قیمت دلار بود. روز یکشنبه، اسکناس آمریکایی نه‌تنها بالای مرز ۲۳ هزار تومانی باقی ماند، بلکه با پیشروی به نرخ ۲۳ هزار و ۶۵۰ تومان رسید که ۴۵۰ تومان بیشتر از روز اول هفته بود. به گفته فعالان، بازار پس از اینکه توانست کانال ۲۲هزار تومانی را حفظ کند، با رشد خریداران مواجه شد.

در واقع عده‌ای از معامله‌گران تصور می‌کردند، دلار به کف قیمتی برخورد کرده است، در نتیجه با اطمینان بیشتری در موقعیت خرید قرار می‌گرفتند. افزون بر این، دیروز تقاضای حواله‌ای کمی رشد پیدا کرده بود و این مساله نیز در تغییر انتظارات معامله‌گران بازار داخلی اثر داشت. روز یکشنبه قیمت حواله درهم تا نزدیک ۶۶۰۰ تومان رشد کرد. در این سطح قیمتی ارزش دلار در بازار داخلی حتی می‌توانست به بالای ۲۴هزار تومان برود.

جدا از اثر افزایشی دلار بر بازار سکه، عامل دیگری نیز به فلز گرانبهای داخلی کمک کرد که به کانال ۱۱ میلیون تومانی نزدیک شود. به گفته برخی بازیگران باتجربه بازار، سکه‌بازان امیدوارند در هفته جاری، بهای اونس طلا در بازارهای جهانی افزایش پیدا کند. آنها با داشتن چنین انتظاری، خریدهای خود در روز یکشنبه را بالا بردند.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • نازی

    هرسربالای یه سرپاینی داره!

    • ناشناس

      هیچی ارزون نمیشه تا وقتی با دنیا رابطه خوب نداشته باشیم تازه بدتر هم میشه

    • ناشناس

      خدا کنه بذارن این طلا بیاد پایین

    • ناشناس

      برای ما ک نداره

    • ناشناس

      بیاد هم باز ما نمیتونیم بخریم?

    • ناشناس

      با کدوم دنیا اگه منظورت از دنیا آمریکاست همون بهتر خوب نشه یه بار آمریکا تو برجام بهمون ضربه ای زد که حالا حالا ها باید جور بر جام بکشیم

  • گم نام

    بنازم
    جوونیمون داره زود میگذره
    اتفاق خاصی هم قرار نیست بیفته واسمون
    ارزوی یک جوان شده صب تا شب کار واسه پول جمع کردن واسه خرید ی گوشی،انقدر پول بی ارزشه که کسی به پول جمع کردن واسه زندگی ساختن،ازدواج،یا اهداف بزرگتر نمیتونه فکر کنه…
    با این جوونا میخواید چیکار کنید؟
    جایگاه ما جوونا کجای این مملکته؟
    اصلن ارزشی داریم یا فقط رفاه بچه های خودتون مهمه؟
    این سقوط ازاد یا سعود ازاد دلار نیست،این سقوط ازاد زندگی ماست
    دمتون گرم

    • ناشناس

      کاملا با شما موافقم و درک میکنم.
      سقوط یا صعود به حال ما فرقی نداره ما از اول در حال سقوط و در فکر صعود زندگی بودیم

    • ناشناس

      میاد پایین یا نه

  • رضا

    اگه طلا بیاد پایین هیچی نیاد پایین چه ارزشی داره اگه میخاد ارزون بشه باید همه چی ارزون شه

  • ??

    طلا بیاد پایین دیگه هیچی پایین نیاد
    ??

  • ناشناس

    ان شاءالله بیاد پایین خسته شدیم از این گرونی ها ?