کد مطلب: ۵۸۰۵۴۰

آغاز پیش‌فروش انواع ارقام‌ پیوندی نهال گردو

آغاز پیش‌فروش انواع ارقام‌ پیوندی نهال گردو

خرید عمده نهال گردو با اهداف مختلفی نظیر مصارف شخصی یا احداث نهالستان در ابعاد گسترده انجام می‌شود. این مسئله نقش بسیار مهمی هنگام خرید انواع ارقام نهال گردو دارد چون نهال‌های مختلف با اهداف متفاوتی پرورش می‌یابند.

گردو یکی از پرمصرف‌ترین و محبوب‌ترین خشکبار در ایران است و به دلیل مصارف متعدد آن تقاضای گردو در بازار داخلی بسیار بالا است. حتی افزایش نرخ بازار نیز هیچ تأثیری در کاهش میزان تقاضای گردو نداشته است. با توجه به شرایط عالی کشت نهال گردو و میزان مصرف بالای آن، می‌توان گفت کشت و پروش نهال گردو صرفه اقتصادی فوق العاده‌ای دارد. به همین دلیل شاهد خرید عمده نهال گردو در فصل کاشت و زمان پیش فروش این محصول هستیم. خرید عمده نهال گردو با اهداف مختلفی نظیر مصارف شخصی یا احداث نهالستان در ابعاد گسترده انجام می‌شود. این مسئله نقش بسیار مهمی هنگام خرید انواع ارقام نهال گردو دارد چون نهال‌های مختلف با اهداف متفاوتی پرورش می‌یابند. در ادامه در مورد آغاز پیش‌فروش انواع ارقام نهال گردو پیوندی صحبت خواهیم کرد.

نکته مهم در خصوص پیش‌فروش کردن انواع نهال‌های گردو این است که اصلاً چه لزومی به پیش‌فروش کردن این نهال‌ها است، قبل از این که به این سؤال پاسخ دهیم، بهتر است مختصری در مورد ارقام پیوندی نهال گردو صحبت کنیم. چرا اکثر باغداران به دنبال نهال‌های پیوندی هستند‍؟ ارقام پیوندی نهال گردو بهترین نهال‌های قابل کشت هستند که از تغییرات ژنتیکی به دست آمده‌اند. افرادی که به دنبال خرید عمده نهال گردو هستند طبیعتاً قصد احداث نهالستان دارند. بنابراین انتظار می‌رود برای این افراد باردهی بالا و جنبه اقتصادی در اولویت باشد. نکته این جا است که نهال گردو پیوندی باردهی بالایی دارد. از خصوصیات مهم نهال پیوندی این است که در زمان گلدهی اختلالی در این نهال‌ها ایجاد نمی‌شود و زمان رسیدن محصول نیز طولانی نخواهد شد.

علاوه بر این‌ها نهال‌های پیوندی گردو مغزی پر چرب با طعم بسیار شیرین دارند. گردوهای نهال پیوندی با مغز قرمز رنگ محبوبیت بسیاری در بازار دارند. شما می‌توانید با خرید عمده نهال گردو پیوندی باغی یک دست و یکنواخت احداث کرده و آن را به درستی مدیریت کنید.

خرید نهال گردو مقاوم به سرما

از آن‌جا که نهال‌های گردو پیوندی تحت تغییرات ژنتیکی قرار گرفته‌اند، مقاومت مطلوبی از خود نسبت به سرما نشان می‌دهند. از طرفی چون ایران مناطق سردسیر و کوهستانی بسیاری دارد، این نهال‌ها بهترین انتخاب برای احداث نهالستان در نقاط مختلف کشور هستند و از این جهت محدودیتی برای آن‌ها تعریف نشده است. نهال گردو مقاوم به سرما انواع و ارقام مختلفی دارد که از لحاظ مقاومت سرمایی و شرایط کشت تفاوت‌های جزئی در آن‌ها دیده می‌شود. قبل از خرید عمده نهال گردو باید به مشخصات آن‌ها توجه کنید. هر چند اکثر ارقام پیوندی نهال گردو مقاومت مطلوبی نسبت به سرما دارند اما توجه به ریزتفاوت‌های آن‌ها تأثیر بسیاری در مدیریت نهالستان و نتیجه مطلوب دارد. در ادامه چند نمونه از این نهال‌ها را معرفی می‌کنیم.

  • نهال گردوی فرنوز

این نهال اصالتاً فرانسوی است. نهال فرنوز مقاومت بی‌نظیری نسبت به سرما دارد و برای مناطق سردسیر با ارتفاع ۱۵۰۰تا ۲۳۰۰ متر از سطح دریا قابل کشت است. اگر قصد خرید عمده نهال گردو و احداث نهالستان را دارید، باید این نهال را به فاصله هفت متر از نهال‌های دیگر بکارید.

این نهال دیر گل به همین خاطر سرمای فصل بهار تأثیری روی آن ندارد. این نهال باید یک دوره سرمای زمستان را تجربه کند، به همین خاطر هر چه بارش برف و باران بیشتر باشد، بازدهی بهاری خواهد داشت. نهال چندلر باید در ارتفاع ۴۰۰ تا ۱۲۰۰ متر از سطح دریا کاشته شود. فاصله هر نهال با نهال بعدی نیز باید حدود ۵ تا ۷ متر باشد.

  • نهال تویسرکان

این نهال نیز جزو نهال‌های مقاوم به سرمای شدید است و باید در ارتفاع : ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ متر از سطح دریا کاشته شود.‌

نکته : نهال پیوندی گردو ارقام بسیار زیادی دارد که می‌توانید آن‌ها را در لیست سایت پالیز گردو مشاهده کنید. هدف از ذکر این چند مورد بررسی تفاوت‌های جزیی و البته مهم مانند ارتفاع از سطح دریا و تأثیر آن در کیفیت نهال کاشته شده است. برای هر نهال ارتفاع مشخصی تعریف شده است و باید با توجه به ارتفاع منطقه کاشت نوع مناسبی از نهال را انتخاب کنید. اکثر این نهال‌ها جزو ارقام تجاری هستند و باردهی بالایی دارند. بنابرای می‌توانید با خیال آسوده خرید عمده نهال گردو مناسب با مناطق مختلف بپردازید.

2wsdc 3

خرید و فروش نهال گردو لیبل‌ دار جهاد کشاورزی

در هر عرصه‌ای از کسب و کار امکان تقلب وجود دارد. خرید و فروش نهال گردو نیز از این قاعده مستثنا نیست. ممکن است عده‌ای به جای فروش نهال پیوندی، نهال‌های بذری را که دور جوانه آن را خط کرده و بالای جوانه را برش داده‌اند، به فروش برسانند. گاهی نیز عده‌ای از عدم تجربه و دانش افراد سو استفاده کرده و نهال‌هابی با ریشه ناسالم و ضعیف را به فروش می‌رسانند. این مسئله در خرید عمده نهال گردو از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین دلیل بهتر است نهال‌های شناسنامه‌دار را خریداری کنید تا از کیفیت و سلامت نهال‌ها اطمینان داشته باشید. خرید و فروش نهال لیبل‌ دار جهاد کشاورزی در سایت پالیز گردو از بسیاری از این دغدغه‌ها کاسته است.

خرید اینترنتی نهال گردو

خرید اینترنتی نهال گردو بهترین انتخاب برای باغدارانی است که قصد خرید عمده نهال گردو را دارند. البته خرید اینترنتی در صورتی ایده‌آل خواهد بود که از نهالستان معتبری خرید کرده باشید. در خرید اینترنتی شما می‌توانید بهترین نهال‌ها را بدون آسیب به ریشه و یا ساقه آن‌ها و در سلامت کامل تحویل بگیرید و با مشکلات حمل و نقل نیز مواجه نمی‌شوید. از طرفی در هر نقطه از کشور که باشید می‌توانید بدون حضور فیزیکی و به سادگی خرید خود را انجام دهید.

حال که با انواع گردو پیوندی و اهمیت آن‌ها آشنا شدید بهتر است به پاسخ سوالی که ابتدا مطرح شد بپردازیم. از آنجا این روزها افراد به فکر سرمایه گذاری بلند مدت هستند و از طرفی گردو به عنوان یک محصول سوده شناخته شده است، هر سال بر تعداد باغ‌های گردو افزوده می‌شود. نهال‌های پیوندی با بیشترین قابلیت کشت و پربازده بودن بیشترین طرفدار را در بین باغداران دارند. این موضوع سبب افزایش میزان تقاضای این محصول می‌شود. فصل کاشت نهال گردو بهار است اما هم اینک پیش فروش آن در نهالستان پالیز گردو آغاز شده است و افرادی که قصد احداث نهالستان و خرید عمده نهال گردو را دارند، با آغاز پیش فروش نهال‌های پیوندی گردو، سهم خود را از تعداد نهال‌های پالیز گردو مشخص می‌کنند. از طرفی می‌توانند با انواع ارقام نهال گردو پیوندی مناسب با منطقه کشت خود آشنا شوند.

3edc

چگونه خرید عمده نهال گردو در سایت پالیز گردو را انجام دهیم؟

نهالستان پالیز گردو بزرگ‌ترین و معتبرترین نهالستان پرورش انواع نهال گردو بوده و در شمال غرب کشور واقع شده است. این نهالستان معتبر با ثبت اختراع نهال گردو و پرورش بهترین ارقام نهال توسط تیم متخصص و کاربلد و با سال‌ها تجربه موفق، به شهرت و اعتبار بسیاری در این عرصه رسیده است. نهالستان پالیز گردو با مدیریت جناب آقای سعید قاسمی اداره می‌شود. شما می‌توانید انواع نهال‌های شناسنامه دار و لیبل دار را از این نهالستان تهیه کنید. با توجه به شرایط فعلی و توصیه به عدم خرید فیزیکی بهتر است جهت رفاه حال خود و همچنین سلامت نهال‌ها به صورت اینترنتی اقدام به خرید کنید. پیش‌فروش نهال‌ها نیز از طریق سفارش در سایت پالیز گردو انجام می‌شود. شما می‌توانید از طریق لینک زیر وارد سایت شده و پس از مشاهده و اشنایی با انواع نهال و قیمت آن‌ها در قالب کاتالوگ جهت سفارش اقدام کنید.‌

جهت ارائه مشاوره رایگان و راهنمایی شما عزیزان در خصوص انتخاب و خرید نهال میوه مناسب می‌توانید از طریق درگاه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

وب‌سایت تخصصی خرید و فروش انواع ارقام تجاری نهال گردو :‌ palizgerdo.ir

وب‌سایت تخصصی خرید و فروش انواع ارقام تجاری نهال میوه :‌ paliznahal.ir

شماره تماس ها: ۰۹۰۲۱۸۳۲۳۹۳ / ۰۹۱۴۱۸۳۲۳۹۳ / ۰۹۳۳۱۸۳۲۳۹۳ / مهندس سعید قاسمی

آدرس: آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.