کد مطلب: ۴۳۷۵۱۸

بورس یکشنبه چگونه آغاز می‌شود؟ / فشار عرضه همچنان بیشتر از تقاضای خرید

بورس یکشنبه چگونه آغاز می‌شود؟ / فشار عرضه همچنان بیشتر از تقاضای خرید

بورس روز یکشنبه در حالی آغاز به کار می‎کند که صف‌های فروش در پیش‌گشایش بسیار بیشتر از صف‌های خرید هستند و فشار عرضه در بسیاری از نمادها به شدت احساس می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در فرایند پیش‌گشایش بازار سهام روز یکشنبه، تقاضا برای فروش همچنان بیشتر از تقاضای خرید بوده و صف‌های فروش سنگینی در بازار خودنمایی می‌کند.

در مرجله سفارش‌گذاری پیش‌گشایش بازار سهام، سه نماد حکشتی، فاراک و ثاخت بیشترین صف فروش را به خود اختصاص داده‌اند. و نمادهای عرضه اولیه تملت، قرن و زکوثر با صف خرید همراه هستند. نکته جالب صف خرید کم حجم شگویا است که به تازگی عرضه اولیه شده بود.

7 5

بازار روز یکشنبه را در حالی آغاز می‌کند که شاخص کل روز گذشته سقوطی 17 هزار واحدی را تجربه کرده بود. با این حال بر اساس تحلیل تکنیکال شاخص کل، دو مقاومت روانی 500 هزار واحدی و 485 هزار واحدی پیش‌روی شاخص احتمالا مانع از سقوط سنگین‌تر شاخص کل خواهند شد.

این در حالی است که بر اساس اعلام پیام ناظر، فرایند سفارش‌گذاری بسیاری از نمادهای فرابورسی به علت بروز مشکلاتی در هسته معاملاتی، دچار اختلال شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • یوسف جمالی مطلق

    با سلام؛ این ریزش ها بیشتر بخاطر جو روانی ایجاد شده در جامعه است درحالیکه همه ساله در ایام عید شاهد رشد شاخص بودیم چرا که سهامداران تا می توانستند سهام را می خریدند تا بعد از تعطیلات 4 روزه ی نوروز با رشد مجدد مواجه می شدند؛ نتیجه اینکه این استرس های ایجاد شده کوتاه و گذرا است و اگر دوستان کمی اطمینان خاطر به بازار سرمایه داشته باشند بذری را که کاشته اند با محصولی درشت درو خواهند کرد؛ این روزها برخلاف خیلی ها که کُد اوّلی ها هستند و تجربه ی ناکافی و زیر صفر دارند و با اندک منفی شدن بازار در صف فروش قرار می گیرند و حتی ضرر خویش را هم قبول می کنند باید خاطرنشان کنم که مجرب های بورس هیچگاه از این تنزلات ناامید نشده اند بلکه بیشتر هم خریده اند و سبد سهام خود را قشنگ پر کرده اند؛ وقتی تعداد حقوقی های خریدار سهامی بیشتر باشد مسلماً حقیقی ها هم با تبعیت از آنها وارد صف خرید می شوند این در حالی است که حقوقی ها راه درست را انتخاب کرده اند و میدانند کی بخرند و کی بفروشند پس شما هم بخرید که بازار در روزهای آتی رشد خواهد کرد.

  • ناشناس

    چرا تو صف فروشن این جماعت!!!!!