کد مطلب: ۶۳۷۹۰۱

چشم انداز تولید خودرو در سال آینده

چشم انداز تولید خودرو در سال آینده

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع مجلس: به اعتقاد بنده ما با تولید خودر به میزان یک میلیون و هفتصد دستگاه در سال می‌توانیم کل بازار خودروی داخلی را اشباح کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نگاه وزیر صمت به تولید خودرو چند میلیون در سال است؟

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر وزارت صمت سال آینده تیراژ خودرو را افزایش داده و ناقصی خودروهای کف پارکینگ‌ها را تکمیل کند، حتما بخشی از التهابات بازار خودرو کاهش پیدا می کند.

حجت السلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با بازار، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دولت برای ارتقای ظرفیت تولید خودرو در سال آینده باید چه اقداماتی را مدنظر قرار دهد، گفت: نگاه وزیر صمت به این بوده که باید افزایش تیراژ خودرو مدنظر قرار گیرد.
وی تاکید کرد: نگاه وزیر صمت به تولید ۳ میلیون خودرو در سال است البته بنده معتقدم ما هنوز در ایجاد ظرفیت و زیرساخت تولید ۳ میلیون خودرو مشکل داریم.
این نماینده مجلس تصریح کرد: به اعتقاد بنده ما با تولید یک میلیون و هفتصد خودرو در سال می‌توانیم کل بازار خودروی داخلی را اشباح کنیم.
نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به واردات خودرو به کشور اظهار داشت: اوج واردات خودرو همیشه در کشور ۵۰ هزار عدد بوده است یعنی زمانی که واردات خودرو به کشور آزاد بوده، ۵۰ هزار عدد خودرو به کشور وارد می‌کردیم.
حسینی کیا با بیان اینکه حتماً کلاس خودروهای وارداتی متفاوت‌تر از خودروهای داخلی است بیان داشت: اگر وزارت صمت سال آینده تیراژ خودرو را افزایش داده و ناقصی خودروهای کف پارکینگ‌ها را تکمیل کند حتما بخشی از التهابات بازار خودرو کاهش پیدا خواهد کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    زمانی باید از چشم انداز تولید خودرو حرف زد که خودروهای تولیدی امکان صادرات و ارز آوری داشته باشن، با تولید خودروهای فعلی هیچ اتفاق مثبتی رقم نخواهد خورد.