خبر مهم:

کد مطلب: ۶۳۶۸۹۶

چقدر از سهام سرخابی‌ها فروش رفت؟

چقدر از سهام سرخابی‌ها فروش رفت؟

با گذشت ۶ روز از آغاز پذیره نویسی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در فرابورس، ۱۵۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از سهام دو باشگاه خریداری شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، چقدر از سهام سرخابی‌ها فروش رفت؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت، با اتمام دوره ثبت سفارش طی امروز (یکشنبه ۲۲ اسفند) در نماد‌های معاملاتی استقلال و پرسپولیس، حجم تقاضای خرید در نماد معاملاتی استقلالح ۱ معادل ۲۵۲،۱۲۴،۶۶۰ سهم و در نماد معاملاتی پرسپولیسح ۱ نیز ۲۴۳،۸۴۵،۶۳۸ سهم در سامانه فرابورس ثبت شده است.

پذیره نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس از روز یکشنبه ۱۵ اسفند به ترتیب در قیمت‌های ۲۹۱ و ۳۳۸ تومان آغاز شده است.

پذیره نویسی ۱.۲۳۶.۰۹۹.۶۵۶ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) در نماد معاملاتی (استقلالح ۱) و ۱.۰۳۴.۸۴۰.۵۶۷ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) در نماد معاملاتی (پرسپولیسح ۱) ناشی از سلب حق تقدم هر کدام به ارزش به حدود ۳۵۰ میلیارد تومان به روش ثبت سفارش از ۱۵ اسفند تا ۳۰ روز کاری ادامه دارد.

بر اساس اطلاعیه فرابورس حداقل سهام قابل خریداری توسط کد‌های معاملاتی حقیقی و حقوقی یک (۱) سهم و حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی در نماد معاملاتی (استقلالح۱) تعداد ۱،۰۳۰ سهم و در نماد معاملاتی (پرسپولیسح۱) تعداد ۸۸۵ سهم است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سرخابی های زیان‌ده مفت هم گران است
    متاسفم برای کسانی که خرید کردند

    • ناشناس

      من نخریدم ولی شیطون وسوسه ام میکنه بخرم

  • ناشناس

    آخه وقتی زیان ده هستند برای چی باید بخرند؟

  • ناشناس

    حیف پول که آدم برای خرید این دو باشگاه بده

  • ممد

    آخ جون عرضه‌اولیه