کد مطلب: ۳۲۲۳۳۸

با حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری؛

چهلمین اجلاس جهانی گردشگری در همدان برگزار می‌شود

چهلمین اجلاس جهانی گردشگری در همدان برگزار می‌شود

چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته UNWTO و اجلاس جهانی گردشگری با حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در همدان برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته UNWTO و سیمنار بین‌المللی بهره‌گیری گردشگری فرهنگی از نوآوری و فناوری و برنامه فرهنگی امروز دوشنبه با حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در سالن استانداری همدان برگزار خواهد شد .

به گزارش تجارت‌نیوز،در این مراسم علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی تنی چند از مسئولان از جمله رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر کل سازمان جهانی گردشگری و استاندار همدان سخنرانی خواهند داشت .

چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته UNWTO نقش نوآوری و تکنولوژی در توسعه گردشگری فرهنگی و افزایش رقابت پذیری و جذابیت مقصد را بررسی می‌کند .

در ادامه این مراسم نشست تخصصی پیرامون چگونگی تحریک توانمندی‌های گردشگری فرهنگی بابهره‌گیری از نوآوری فناوری برگزار خواهد شد .

در این پنل با مدیریت استاد دانشگاه ویسکانسن استاون آمریکا، دکتر مایکل دی جیوواین استادیار دانشگاه وست چستر امریکا در خصوص پایداری و نواوری فناورانه در گردشگری میراث فرهنگی سخنرانی خواهد داشت و پروفسور لورنز کانتونی استاند دانشگاه دلا اسویزرا ایتالیانا سوئیس نیز پیرامون سهم فناوری اطلاعات و ارتباطات در گردشگری فرهنگی به عنوان یک نقشه راه سخنرانی می‌کند .

پس از برگزاری پنل تخصصی کنفرانس خبری با حضور مسئولان و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

همچنین در دو برنامه جداگانه نشست «نواوری؛ راهبری توسعه پایدار در گردشگری فرهنگی» و «فناوری و گردشگری فرهنگی: تقویت رقابت پذیری جهانی» برگزار می‌شود و در این دو نشست اساتید و حاضران به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

عصر امروز نیز پس از برگزاری نشست جمع‌بندی برنامه‌ها بازدید از نمایشگاه استارتاپ‌های گردشگری در همدان در برنامه قرار گرفته است.

منبع:مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.