خبر مهم:

کد مطلب: ۴۹۲۸۵۰

چگونه در دبی خرید مناسبی داشته باشیم؟

چگونه در دبی خرید مناسبی داشته باشیم؟

دبی بهشت خریداران است مخصوصا در دی ماه که جشنواره خرید در دبی برگزار می‌شود. در این ماه تخفیف‌های قابل توجهی در دبی وجود دارد و بیشتر فروشگاه‌ها تا سقف ۷۵ درصدی تخفیف دارند.

شهر دبی دارای جامعه‌ای تشکیل شده از اخلاق سنتی اسلامی و سبک زندگی فوق مدرن است. این مکان همچنین یکی از برترین مقصدهای گردشگری در نقشه جهانی گردشگری نیز است.

دبی در این سال‌ها مترادف با کلمه خرید شده است و واژه بدون مالیات آن را به یک آهن‌ربای قوی برای خریداران داخلی و خارجی و شکارچیان تخفیف ها تبدیل کرده است. اگر پول کافی برای یک خرید فوق‌العاده را دارید، به مراکز خرید غول‌پیکر و مجلل سر بزنید تا بهترین تجربه خریدهای لوکس را کسب کنید. و همچنین اگر به دنبال یک معامله خوب هستید و با خرید بلیط هواپیما خارجی به مهمترین شهر امارات سفر کردید، سوغات معروف دبی را پیدا کنید تا بهترین خرید را با کمترین قیمت انجام دهید.

در واقع، بازدید کنندگان در دبی نمی‌توانند بدون خرید و بردن چیزی به خانه، اعم از وسایل خانه، اسباب‌بازی یا غذاهای لذیذ محلی، محل را ترک کنند.

اگر در برنامه سفر خود به دبی برنامه یک خرید عالی را دارید نگران نباشید! زیرا در این شهر می‌‌توانید انواع فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، از پاساژهای بزرگ و مدرن گرفته تا مغازه‌های کوچک محلی را پیدا کنید.

۶ مرکز خرید معروف دبی

۱. دبی مال

یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان و بزرگترین مرکز خرید در دبی است. این مرکز خرید که به عنوان بهترین مرکز خرید در دبی شناخته می‌شود، دارای فروشگاه‌ها و برندهای متنوعی از جمله Louis Vuitton، Prada، Gucci و غیره است. پیش از سفر به امارات، حتما مطلب راهنمای سفر به دبی را مطالعه کنید.

از دیگر فروشگاه‌های دبی مال می توان به GAP، Bloomingdales و Debenhams اشاره کرد.

علاوه بر انبوهی از مراکز خرید و سرگرمی، برخی از حقایق در مورد مرکز خرید دبی نیز وجود دارد که باعث می‌شود همه افراد بخواهند از این مرکز بازدید کنند. به عنوان مثال، یک پیست یخی به اندازه پیست المپیک، بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه و یک پارکینگ که می‌تواند همزمان تا ۱۴۰۰۰ ماشین را در خود جای دهد!

۲. امارات مال

IMG 20201119 093821

مرکز خرید امارات با ۴۷۵ فروشگاه برتر مد، سبک زندگی، ورزشی، وسایل الکترونیکی، دکوراسیون منزل، منطقه بازی برای کودکان و سینمای مالتی پلکس یک تجربه عالی ارائه می‌دهد. شگفت‌انگیزترین بخش این مرکز خرید پیست اسکی است، جایی که می‌توانید نهایت ماجراجویی در اسکی را داشته باشید. اینجاست که تجربه خرید فراموش نشدنی در دبی را کسب می‌کنید!

۳. بازار ابن بطوطه

بازار ابن بطوطه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید تم‌دار جهان شناخته می‌شود. یکی از دلایل شهرت این بازار، معماری منحصر به فردش است. این مرکز خرید به افتخار ابن‌بطوطه، کاوشگر عرب، طراحی و نام‌گذاری شده است.

این مرکز خرید شامل ۲۷۵ مغازه، ۵۰ رستوران و ۲۱ سینما پرده‌ای است و به ۶ قسمت تقسیم شده است که هر کدام از آنها نماد ۶ کشوری است که ابن بطوطه به آنها سفر کرده.

۴. سیتی‌سنتر دیره

سیتی.سنتر دیره یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی است که در ساحل جاده بندر سعید واقع شده است. این مرکز خرید شامل تمام مارک‌های عمده لباس، لوازم الکترونیکی، زیورآلات و همچنین محل‌های فروش ابریشم، ترمه و فرش است. در کنار مغازه‌ها، این بازار یک سالن سینما، یک سالن بولینگ و یک سیاره (اتاق بازی) جادویی برای بچه ها دارد. اگر با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کردید، از خرید در دبی در این مرکز خرید همراه با خانواده خود لذت ببرید و بیشترین استفاده را از وقت خود در دبی کنید.

۵. وافی مال

وافی مال در جاده Oud Medha واقع شده و در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده است. رفتن به داخل وافی مال مانند قدم گذاشتن در هرم آثار هنری است که فوق‌العاده زیبا هستند. در وافی مال از سقف‌های شیشه‌ای رنگی پیچیده، مجسمه‌های خلاقانه، یا حتی نرده‌های آن حیرت‌زده خواهید شد. این مرکز خرید تقریباً ۳۵۰ فروشگاه پوشاک، صنایع دستی، دکوراسیون و لوازم جانبی دارد. مهمترین جاذبه این مرکز، چند مرکز مهم و برجسته جوان‌سازی است که یکی از مشهورترین آنها Cleopatra's Spa نام دارد.

۶. مرکز خرید برجمان

مرکز خرید برجمان یکی از مراکز خرید در دبی است که برنده جایزه شده و همچنین یکی از قدیمی‌ترین مراکز شهر است. این مکان به دلیل داشتن طیف گسترده‌ای از فروشگاه‌های برتر برندهای لوکس شناخته شده است. تمام برندهایی مانند لوئیس ویتون، ورساچه، کریستین دیور، دولچه و گابانا و هرمس را زیر یک سقف پیدا کنید. برجمان سنتر یک مکانی عالی برای دوستداران مد در دبی است.

بهترین و معروف‌ترین سوغاتی‌های دبی

۱. شکلات درست شده از شیر شتر

بله درست متوجه شدید. می‌توانید به جای شیر گاو، شکلات شیری تهیه شده از شیر شتر را خریداری کنید! این یک سوغات عالی خواهد بود، زیرا تقریباً همه عاشق شکلات هستند و این شکلات سوغات مخصوص و خوشمزه دبی است.

۲. شال‌های رنگارنگ

مغازه‌های دبی مملو از شال‌ها و روسری‌های خوش‌رنگ و زیبا هستند که برخی از آنها گلدوزی‌های زیبایی نیز دارند. برای یک هدیه ویژه، شال پشمینا می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

۳. خرما و میوه‌های خشک

IMG 20201119 093905

از آنجایی که خاورمیانه به خرماهایش معروف است، می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای سوغات باشد. بیش از ۳۰۰ نوع خرما را می‌توانید در فروشگاه‌های سراسر دبی پیدا کنید.

۴. چراغ علاءالدین

چراغ‌های علاءالدین در همه جای مغازه‌های دبی وجود دارد. آنها اغلب از برنج ساخته شده‌اند و روی آنها حکاکی‌های زیبایی وجود دارد که اغلب برای تزئین استفاده می‌شود.

بهترین زمان خرید در دبی

دبی بهشت خریداران است مخصوصا در دی ماه که جشنواره خرید در دبی برگزار می‌شود، عده زیادی پرواز دبی را به همین دلیل رزرو می‌کنند. در این ماه تخفیف‌های قابل توجهی در دبی وجود دارد و بیشتر فروشگاه‌ها تا سقف ۷۵ درصدی تخفیف دارند و این تخفیف ها شامل انواع کالاها از جمله لوازم الکترونیکی، جواهرات، مد و… می‌شود.

و دیگر زمان مناسب برای خریدی ارزان در دبی dubai summer surprises است که طیف گسترده‌ای از خرده‌فروشان، به مدت ۴۵ روز تخفیف‌های ویژه‌ای را برای اجناسشان در نظر می‌گیرند و این تخفیف‌ها تقریبا از اواسط ماه تیر آغاز می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.