کد مطلب: ۳۴۳۹۳۱

رئیس انجمن صنفی فروشندگان سیم‌کارت و گوشی تلفن همراه در گفتگو با تجارت‌نیوز:

با ترخیص کالاها قیمت موبایل ارزان می‌شود

با ترخیص کالاها قیمت موبایل ارزان می‌شود

رئیس انجمن صنفی فروشندگان سیم‌كارت و گوشی تلفن همراه می‌گوید: هنوز گوشی‌ها وارد بازار نشده که بخواهد تاثیری در بازار داشته باشد اما به محض ورود گوشی‌ها در بازار، قیمت این محصولات ارزان خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، این روزها گمانه‌زنی‌ها درباره ترخیص گوشی‌های دپوشده بیشتر شده؛ این در حالی است که به نظر می‌رسد گوشی تلفن همراه هنوز به دست واحدهای صنفی نرسیده است. فعالان بازار موبایل می‌گویند با ترخیص این نوع کالاها از گمرک قیمت موبایل در بازار کاهش خواهد یافت.

در همین حال رئیس انجمن صنفی فروشندگان سیم‌کارت و گوشی تلفن همراه درباره گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر ترخیص گوشی‌های تلفن همراه از گمرک و ستاد مبارزه با قاچاق کالا به تجارت‌نیوز گفت: با بررسی‌های انجام‌شده در سطح بازار، هنوز گوشی‌های تلفن همراه بلوکه‌شده از گمرک و ستاد مبارزه با قاچاق کالا ترخیص نشده‌اند، اما در کل قیمت گوشی تلفن همراه از هفته گذشته تاکنون روند نزولی را به خود گرفته است.

قیمت موبایل در بازار

رئیس انجمن صنفی فروشندگان سیم‌کارت می‌گوید: برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر ترخیص گوشی‌های تلفن همراه باعث شده قیمت موبایل طی یک هفته گذشته روند نزولی به خود بگیرد.

افشار فروتن لاريجانی درباره این پرسش که آیا با ترخیص گوشی‌های دپوشده در گمرک قیمت این محصولات دیجیتالی ارزان خواهد شد یا خیر؟ پاسخ داد: هنوز گوشی‌ها وارد بازار نشده که بخواهد تاثیری در بازار داشته باشد اما به محض ورود گوشی‌ها در بازار، قیمت این محصولات ارزان خواهد شد.

او یادآور شد: البته مطرح کردن برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر ترخیص گوشی‌های تلفن همراه باعث شده قیمت موبایل طی یک هفته گذشته روند نزولی به خود بگیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.