کد مطلب: ۴۴۳۱۴۲

تجارت‌نیوز روایت می‌کند:

جستجوی آنلاین کدام محصولات در دوره کرونا افزایش یافت؟

جستجوی آنلاین کدام محصولات در دوره کرونا افزایش یافت؟

اعمال قرنطینه و شیوع کرونا در هفته‌های اخیر موجب شده سبک زندگی بسیاری از مردم در جهان تغییر کرده و در نتیجه جستجو برای خرید آنلاین برخی محصولات افزایش یابد.

شیوع ویروس کرونا و گسترش آن در سراسر جهان از یک‌سو و اعمال قرنطینه و تعطیلی کسب‌وکارها از سوی دیگر موجب شده سبک زندگی بسیاری از مردم تغییر کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بخشی از این فرآیند منجر به افزایش تقاضا برای محصولاتی شده است که تا پیش از آن هیچ علاقه‌ای برای خریدن آنها وجود نداشت.

یکی از این محصولات، بیده یا خودشور توالت فرنگی است. آمار و ارقام از وب‌سایت Glimpse که فرآیند رفتار مصرف‌کنندگان را ردیابی و بررسی می‌کند، نشان می‌دهد که در ماه مارس (ماه گذشته میلادی) میزان جستجوی آنلاین برای بیده بیده ۳۷۹ درصد افزایش یافته است.

البته در این اعداد و ارقام نسبت سهم افرادی که قصد خرید این محصول را داشتند به افرادی که تنها می‌خواستند بدانند بیده چیست، نامشخص است.

وب‌سایت Glimpse تنها میزان افزایش علاقه افراد برای جستجوی محصولات در سطح وب را سنجیده است.

با نگاهی به سایر محصولاتی که جستجوی آنلاین برای آنها افزایش یافته، مشاهده می‌شود که تمایل افراد برای حفظ سلامتی طی این دوره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. دمبل و قرص‌های ویتامین ث از دیگر محصولاتی هستند که بیشتر جستجو شده و تقاضا برای آنها افزایش یافته است.

نمودار زیر افزایش علاقه مصرف‌کنندگان برای جستجوی آنلاین برخی محصولات را در ۳۰ روز ماه مارس نشان می‌دهد:

قرنطینه

منبع: Statista

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.