کد مطلب: ۲۱۳۱۴۱

کشف ۲۰ تن ماده مخدر در ۱۱ ماه گذشته

کشف 20 تن ماده مخدر در 11 ماه گذشته

رئیس پلیس پایتخت تهران گفت: در ۱۱ ماه گذشته ۲۰ تن مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای طرح والعادیات گفت: ما در هفته گذشته طی هشت مرحله عملیات، هفت باند بزرگ مواد مخدر را در تهران منهدم و یک تن مواد را کشف و ضبط کردیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: در این طرح همچنین بیش از نیم تن قرص، شربت و انواع متادون کشف و ضبط شد و در مجموع ۲۰ قاچاقچی عمده دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: طرح‌های ما به صورت توامان برای دستگیری خرده‌فروشان، عمده‌فروشان و فروشندگان مواد مخدر است و ما در این طرح یک هفته‌ای ۲۳۰ خرده‌فروش را جمع‌آوری کردیم، ضمن اینکه ۸۰۰ معتاد متجاهر نیز دستگیر شدند. در این طرح ۱۵ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سردار رحیمی اضافه کرد: ما در ۱۱ ماه گذشته ۲۰ تن مواد مخدر کشف و ۷۰ باند عمده قاچاق مواد مخدر را منهدم کردیم.
وی گفت: در این مدت شاهد افزایش ۱۰ درصدی کشفیات و ۷ درصدی دستگیری‌ها بودیم.

رئیس پلیس پایتخت به منهدم ساختن یک باند سه نفره کوکائین نیز اشاره کرد و گفت: این باند که اعضای آن سابقه دار بودند، کوکائین را از خارج وارد کشور می‌کردند.

سردار رحیمی در ادامه با اشاره به نزدیکی چهارشنبه سوری نیز گفت: ما ۹ انبار مواد محترقه را کشف کردیم و باندهای بزرگی را در این زمینه شناسایی کردیم.

وی با تاکید بر اینکه امسال برخورد با فعالان در این حوزه بسیار قاطع و بدون اغماض خواهد بود، افزود: به واحدهای صنفی تذکر دادیم و پاساژهای مطرح در این زمینه نیز تذکر گرفتند. امیدوارم امسال شاهد حداقل آسیب‌ها در چهارشنبه سوری باشیم.

منبع: شبکه خبر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.