کد مطلب: ۴۵۹۴۸۸

۵ نکته جالب درباره لیدوماتریپ، هیجان انگیزترین وب‌سایت رزرواسیون آنلاین

۵ نکته جالب درباره لیدوماتریپ، هیجان انگیزترین وب‌سایت رزرواسیون آنلاین

لیدوماتریپ، یک وب‌سایت و بازار آنلاین اقامتی است که این اماکن در آن نمایش داده می‌شود تا در معرض دید مسافرینی قرار بگیرد که به دنبال اجاره روزانه اقامتگاه در سفرهایشان هستند.

احتمالا برایتان خوش آیند نباشد که افراد غریبه به خانه‌تان راه پیدا کنند و خود شما نیز تمایلی به حضور در منزل افراد غریبه نداشته باشید. اما اگر دعوت شده باشید چه؟! احتمالا با خوشحالی تمام، این دعوت را خواهید پذیرفت…

مالکین و میزبانان اقامتگاه‌های زیادی وجود دارد که مشتاقانه منتظر حضور مسافرین در خانه‌ها و اقامتگاه‌های خود هستند تا هنگام سفر به شمال و اجاره ویلا در محمودآباد ، کلاردشت، متل قو، جنوب و هر نقطه دیگری از ایران، سقفی مطمئن و اسکانی هیجان‌انگیز همراه با امکانات مناسب داشته باشند.

لیدوماتریپ، یک وب‌سایت و بازار آنلاین اقامتی است که این اماکن در آن نمایش داده می‌شود تا در معرض دید مسافرینی قرار بگیرد که به دنبال اجاره روزانه اقامتگاه در سفرهایشان هستند.

در واقع لیدوما رابطی مطمئن و امن میان مالکین اقامتگاه‌ها و مسافرین هست. ۵ نکته جالب در مورد این وب‌سایت وجود دارد که هر مسافر و مالک اقامتگاهی باید بداند. در ادامه با ما همراه باشید.

مسافران و مالکان اقامتگاه هر دو سود می‌برند!

در دنیایی که سفر به عنوان یک سبک زندگی شناخته شده است، همه از خدماتی که منجر به سرعت بخشیدن و تسهیل سفر می‌شود، استقبال می‌کنند. در وب‌سایت لیدوما، مسافرین در کوتاه‌ترین زمان و از هر جایی، می‌توانند اقامتگاه‌شان را پیش از سفر رزرو کنند. مالکین اقامتگاه ها نیز می‌توانند از طریق اجاره اقامتگاه خود به مسافرین، کسب درآمد کنند.

به طور مثال اگر شما به دنبال اجاره کلبه جنگلی در ماسال هستید، پیش از سفر و از خانه خود می‌توانید اقامتگاه اتان را آنلاین رزرو کنید. در تمام این مدت پشتیبانان لیدوما، تمام هماهنگی‌های لازم را با میزبانان انجام خواهند داد تا به هنگام رسیدن به ماسال و ییلاقات زیبا و حیرت‌انگیز آن، خیالتان از بابت محل اسکان آسوده باشد.

در هزینه‌های اقامتی و سفری اتان صرفه‌جویی خواهد شد

IMG 20200629 111425

اینکه بتوانید صدها گزینه اقامتی یک شهر را در کنار یکدیگر ببینید و بتوانید میان آنها مقایسه قیمتی انجام دهید، به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید واحدی با کمترین قیمت و بیشترین امکانات را به راحتی تشخیص داده و رزرو نمایید. همچنین به دلیل وجود فضای رقابتی، میزبان‌ها قیمت‌ها را بی دلیل بالا نمی‌برند.

همچنین در برخی شهرها مانند کیش، اجاره سوئیت در کیش ، نسبت به رزرو هتل، مقرون به‌صرفه‌تر هست. چراکه هتل‌ها فضایی کوچکتر را در ازای قیمتی بیشتر در اختیار مسافرین قرار می‌دهندِ، به علاوه ظرفیت اتاق‌های هتل برای نفرات کمتری طراحی شده است. اما شما می‌توانید با اجاره خانه مبله در کیش فضای بیشتری در اختیار داشته باشید، در سفرهای دسته جمعی، هزینه اقامتگاه میان تعداد بیشتری تقسیم می‌شود.

همچنین در بیشتر موارد اقامت برای کودکان زیر ۵ سال رایگان است…

آشنایی با فرهنگ و سنت بومی‌ها از نزدیک!

از جمله مشخصه‌های کشور ایران زندگی مسالمت‌آمیز مردمانی با فرهنگ‌های مختلف در کنار یکدیگر هست. در ایران پیدا کردن دو شهر نزدیک در کنار هم که حتی زبان مادری آنها زمین تا آسمان با یکدیگر متفاوت باشد، کار سختی نیست! اگر عاشق سفرهای آموزنده هستید و به طور مثال می‌خواهید در سفر به شمال از نزدیک با زندگی بومی‌ها آشنا شوید، بهتر است به جای اجاره ویلا در کلاردشت ، اقامتگاه بوم‌گردی در کلاردشت رزرو کنید.

در بوم‌گردی‌ها و خانه‌های روستایی شما با مردمان آن منطقه در تعامل هستید، با سبک زندگی آنها می‌شوید، می‌توانید از نزدیک شاهد زندگی روزمره‌شان باشید و حتی از انواع غذاهای محلی که دستپخت زنان محلی هست نوش جان کنید. ضمن اینکه هیچ کسی به اندازه مردمان بومی هر منطقه نمی‌تواند مسافران و توریست‌ها را با غذاهای محلی، جاذبه‌های دیدنی، رستوران‌های خوب و… آن منطقه آشنا کند.

همچنین اقامت در کلبه‌ای میان جنگل و یا ویلایی ساحلی که تصویر پس‌زمینه پنجره آن دریای خزر است، شانسی است که رزرو اقامتگاه‌های مردمی به شما می‌دهد.

لیدوماتریپ با تنوع بالایی از اقامتگاه‌ها، از جمله اجاره ویلا، سوئیت، بوم‌گردی، خانه‌ای روستایی و اقامتگاه بوم‌گردی، مسافرین را در داشتن این تجربه بی‌نظیر کمک می‌کند.

IMG 20200629 111508

فرآیند رزرواسیون در لیدوم تریپ، بسیار سریع و آسان است

این فرآیند، بسیار آسان هست! مراحل رزرو از کیلومترها دورتر از مقصد و به صورت آنلاین، پیش می‌رود. بنابراین حتی اگر شما در شلوغ‌ترین فصل سال مانند تابستان می‌خواهید به منطقه‌ای مانند کردان بروید و با اجاره ویلا در کردان ، چند روزی را در این منطقه خوش آب و هوا بگذرانید در منزل خود و در کمتر از ۵ دقیقه می‌توانید رزرو را انجام دهید.

در صورتی‌که سوال و مشکلی در این زمینه داشتید می‌توانید با پشتیبانان لیدوما تماس بگیرید. پشتیبانان لیدوما به صورت تمام وقت و در هر ساعتی از شبانه‌روز، با انرژی و توان بالا در حال پاسخگویی به سوالات مسافرین هستند.

خودتان محل اقامت‌تان را تعیین می‌کنید!

اقامتگاه‌های مردمی، در سراسر کشور و حتی در دوردست‌ترین مناطق ایران پراکنده‌اند، برخلاف هتل‌ها که معمولا در نقاط شلوغ، تجاری و پر رفت آمد قرار دارند. خیلی کم پیش می‌آید هتل در میانی جنگلی بکر پیدا کنید! بنابراین با توجه به روحیاتی که دارید، می‌توانید خودتان تعیین کنید که در نزدیک کوه اقامت داشته باشید و یا در میان دشتی فراخ و یا حتی نزدیک به جاذبه‌های تاریخی یا مرکز شهر!

لیدوماتریپ با داشتن بیش از ۷ هزار اقامتگاه در ۵۰۰ شهر ایران، انواع اقامتگاه را در مناطق مخلف پوشش می‌دهد. بنابراین تفاوتی نمی‌کند که به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران باشید و یا اجاره منزل مبله شیراز، می توانید در محدوده محله و منطقه‌ای که تمایل دارید، اقامتگاهتان را رزرو کنید.

اگر عاشق سفر و ایرانگردی هستید، لیدوماتریپ را به خاطر داشته باشید!

IMG 20200629 111544

همه ما به نوعی عاشق سفر هستیم، به خصوص اگر تمام شرایط برای یک سفر راحت و بی‌دردسر مهیا باشد. خوشبختانه تکونولوژی این روزها، این راحتی و آرامش را برایمان به ارمغان آورده است و وب‌سایت لیدوما یکی از نمودهای تکنولوژی تسهیل کننده گردشگری در این روزهاست.

این وب‌سایت محیطی امن و مطمئن را فراهم کرده تا مسافرین و میزبانان به آسانی همدیگر را پیدا کنند و بتوانند نیازهای یکدیگر را رفع کنند. به خاطر داشته باشید که قبل از اجاره ویلا، سوئیت و هر نوع اقامتگاهی، نظرات کاربران را بخوانید تا تصمیم‌تان را با اطمینان بیشتری بگیرید. ضمن اینکه صحت اطلاعاتی که توسط مالکان در سایت ثبت می‌شود؛ توسط کارشناسان لیدوما بررسی و تایید می‌شوند تا مسافران وقتی وارد اقامتگاه شدند، دقیقاً با همان چیزی روبرو شوند که در سایت مشاهده کرده‌اند.

برای آشنایی بیشتر با این سایت، رزرو اقامتگاه و یا پیوستن به جمع میزبانان لیدوماتریپ، می‌توانید به آدرس www.lidomatrip.com مراجعه فرمایید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دزدن به معنای واقعی اصلا اعتماد نکنید نماد الکترونیک هم پاسخگو نیستش