کد مطلب: ۲۲۰۲۹۷

۱۴ هزار کیلوگرم برنج از کشاورزان مازندرانی خریداری شد

14 هزار کیلوگرم برنج از کشاورزان مازندرانی خریداری شد

رئیس اداره برنج سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون 14 هزار و 500 کیلوگرم برنج سفید از سوی کشاورزان به مراکز خرید تحویل داده شده است.

ابراهیم قربان‌نژاد، اظهار کرد: با توجه به خرید توافقی برنج که با پیگیری‌های استانداری، سازمان جهاد کشاورزی مازندران و شرکت غله و خدمات بازرگانی صورت گرفت، مقرر شد علاوه بر ارقام پرمحصول، ارقام محلی هم در این مرحله از کشاورزان خریداری شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی با بیان اینکه مراکز خرید در شهرستان‌های نکا، بابل، فریدونکنار و آمل آماده خرید برنج پرمحصول و محلی از کشاورزان هستند، گفت: تاکنون 14 هزار و 500 کیلوگرم برنج سفید از سوی کشاورزان به مراکز خرید تحویل داده شده است.

رئیس اداره برنج سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: با توجه به رکود قیمت در بازار، بازگشایی مراکز خرید باعث رونق خرید و فروش در بازار شد به طوری‌که این ارقام در بازار نسبت به ماه قبل اندکی افزایش قیمت داشته است.

این مسؤول بیان کرد: بر اساس گزارش شرکت غله و خدمات بازرگانی تمامی مطالبات کشاورزان در مرحله اول به حساب کشاورزان واریز شد.

قربان‌نژاد اضافه کرد: شرکت غله و خدمات بازرگانی پیگیر است تا بهای برنج‌هایی که در این مرحله تحویل داده شد پرداخت شود.

وی گفت: مراکز خرید برنج بجز تعطیلات رسمی در مابقی ایام سال باز است و کشاورزان می‌توانند محصول خود را تحویل این مراکز دهند.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.