کد مطلب: ۷۵۷۷۸

آمریکایی‌ها دیگر گوشی سامسونگ نمی‌خرند

یک بررسی که به تازگی در آمریکا انجام شده نشان می‌دهد آتش سوزی گوشی‌های گلکسی نوت 7 تاثیر بسیار بدی بر اعتبار این شرکت در ایالات متحده گذاشته است.به نقل از سی نت، بررسی یاد شده که توسط Branding Brand و با استفاده از یک نمونه آماری هزار نفری صورت گرفته در تاریخ 11 و

یک بررسی که به تازگی در آمریکا انجام شده نشان می‌دهد آتش سوزی گوشی‌های گلکسی نوت 7 تاثیر بسیار بدی بر اعتبار این شرکت در ایالات متحده گذاشته است.
به نقل از سی نت، بررسی یاد شده که توسط Branding Brand و با استفاده از یک نمونه آماری هزار نفری صورت گرفته در تاریخ 11 و 12 اکتبر انجام شده است.

بر اساس این بررسی 40 درصد پاسخ دهندگان گفته اند قصد ندارند در آینده گوشی جدیدی از سامسونگ خریداری کنند. علت این مساله ناتوانی سامسونگ در حل مشکل گرم شدن و انفجار باتری گوشی های گالکسی نوت 7 است. این شرکت بعد از انتشار صدها گزارش در مورد انفجار باتری های گالکسی نوت 7 برای تعویض آنها فراخوان داد. اما گوشی های تعویض شده هم دارای این مشکل بودند و برای کاربران خود مشکل ایجاد کردند.

داغ شدن شدید، دود کردن گوشی و در نهایت انفجار باتری های گالکسی نوت 7 استفاده از آن را در بسیاری از پروازهای خطوط هوایی مشهور ممنوع کرده است. حال سامسونگ هم خط تولید این گوشی را متوقف کرده و هم به افرادی که بخواهند نوت 7 را با گوشی سامسونگ دیگری تعویض کنند 100 دلار اعتبار مجانی اعطا می کند.

به گزارش فارس، هنوز بیش از یک میلیون گوشی نوت 7 در آمریکا و 1.7 میلیون از این گوشی در نقاط دیگر جهان در حال استفاده است و نگرانی در مورد آسیب دیدن کاربران این گوشی وجود دارد.

بر اساس بررسی یاد شده 30 درصد از کاربران گوشی های سامسونگ در آمریکا قصد خرید آیفون 8 را دارند و 8 درصد گوشی پیکسل گوگل را می خرند. 62 درصد هم گفته اند گوشی آندرویدی دیگری می خرند. سامسونگ در این زمینه اظهار نظری نکرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.