کد مطلب: ۴۶۵۲۸۴

۶ راهکار پول‌ساز برای کسب درآمد اینترنتی {۱۰۰% عملی}

6 راهکار پول‌ساز برای کسب درآمد اینترنتی {100% عملی}

در این مقاله برای افراد مختلف پیشنهادهای کاربردی ارائه شده تا درآمدزایی کسب‌وکار خود را افزایش دهند و رکود ماه‌های گذشته را جبران کنند.

اتفاقاتی که در ماه‌های گذشته در کشورمان رخ داده است و تغییرات و تاثیراتی که در کسب‌وکارها و فضای بازار ایجاد شده است موجب شده که چرخه اقتصادی کشور دچار بحران شود و کسب‌وکارها فروش و رونق کمتری داشته باشند و طبیعتا این روند بر روی درآمدزایی اقشار مختلف جامعه تاثیر گذاشته است.

چه بسا که ویروس کرونا و نگرانی‌های حاصل از آن سبب شده که خیلی از افراد یا سرکار نروند و یا ترجیح دهند که به‌صورت دور کاری فعالیت کنند تا هم درآمد داشته باشند و هم جانشان در امان باشد.

یا به استقبال تغییر برو یا اینکه زیر چرخ‌های تغییر له می‌شوی!

با آمدن ویروس کرونا و اثراتی که داشت مردم بیش از پیش به اهمیت و مزایای مشاغل اینترنتی و مشاغلی که محدود به جغرافیای خاصی نباشند پی بردند و حتی کسانی که سال‌هاست به صورت سنتی کسب‌وکار خود را پیش می‌بردند و لزومی به اینترنتی شدن و به روز شدن کسب‌وکار خود را احساس نمی‌کردند امروز به این فکر افتادند که وارد عرصه کسب‌وکارهای آنلاین و اینترنتی شوند و آن‌ّها هم سهمی از بازار آنلاین داشته باشند حتی اگر مشتری فیزیکی نداشتند و بحران‌هایی از این دست موجب کاهش درآمدشان نشود.

بنابراین در این برهه از زمان رقابت زیادی برای ورود به دنیای کسب‌وکارهای اینترنتی و یا قوی‌تر ظاهر شدن در این فضا وجود دارد.

در این مقاله قصد داریم که برای افراد مختلف پیشنهادهای کاربردی ارائه دهیم تا یا درآمدزایی کسب‌وکار خود را افزایش دهند و رکود ماه‌های گذشته را جبران کنند و یا افرادی که دنبال راهکار برای درآمدزایی هستند، درآمد خود را بهبود دهند.

۱) کسانی که مشاغل سنتی دارند و یا حضور کمرنگی در این فضا داشته‌اند می‌توانند برای بهبود وضعیت کسب‌وکار خود با راه‌اندازی یک سایت حرفه‌ای با سایت ساز وبزی شروع به معرفی محصولات و مجموعه خود در فضای آنلاین کنند و با امکانات بی‌نظیری که وبزی در اختیارشان می‌گذارد تعامل بیشتری با مخاطبان خود برقرار کنند تا وضعیت کرونا و حضور فیزیکی کمتر مشتریان باعث افت فروش و تعداد مشتریانشان نشود.

توجه کنید که در وضعیت‌های بحرانی شما باید خلاقیت خود را به کار گرفته و دنبال روش‌های جدیدتر و موثرتر برای حفظ ارتباط خود با مشتریانتان و بقای کسب‌وکارتان باشید!

۲) اگر هم وب‌سایتی دارید که به‌روزرسانی نشده و یا خیلی جدی با آن کار نکرده‌اید الان وقت آن است که حضور خود در فضای آنلاین را جدی‌تر کنید و مجدد سایت خود را احیا کنید.

سایت جدید خود را با وبزی راه‌اندازی کنید و می‌توانید دامنه قبلی خود را روی سایت جدیدتان متصل کنید.

وبزی کار را برای شما ساده کرده تا اگر آشنایی زیادی با مباحث طراحی سایت و کدنویسی و هاستینگ ندارید بدون طی کردن یک فرآیند طولانی بتوانید به سادگی با خریداری پکیج‌های کامل وبزی، بی‌دردسر صاحب یک سایت تمام عیار شوید.

بعد از راه‌اندازی سایت که پایدارترین شکل برقراری ارتباط با مشتریان است تولید محتوا را بسیار جدی بگیرید و برای تمام ابعاد و جزییات کارتان که حتی رقبایتان اقدامی نکرده‌اند شما محتوا تولید کنید، ارزش خلق کنید و در مورد ریزه‌کاری‌هایی اطلاعات بدهید که مخاطب شما هیچ جای دیگری آن‌ّها را نتواند پیدا کند و این‌گونه نظر مخاطبان را جلب کنید و شاهد رشد کسب‌وکار خود باشید.

داخل سایتتان به‌طور هفتگی وبلاگ با موضوعات مرتبط با کارتان منتشر کنید، می‌توانید وبلاگ‌های رقبایتان را مطالعه کرده و از زبان خودتان مجدد بنویسید ولی کامل‌تر و با اضافه کردن دیدگاه‌ها و تجربیات خودتان وبلاگ را جامع‌تر بنویسید همین موضوع به بالا رفتن آمار بازدید سایتتان کمک می‌کند.

۳) اگر هم از شغل فعلی خود خسته شده‌اید و یا بیکار هستید می‌توانید با سایت ساز وبزی یک سایت راه‌اندازی کنید و به روش‌های مختلف از سایت خود درآمدزایی کنید.

۱. راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

با وجود اینکه فروشگاه‌های بزرگی مانند دیجی‌کالا ، خانومی و دیجی استایل و… بخش بزرگی از خرید اینترنتی را به خود اختصاص داده‌اند و افراد زیادی خریدهایشان را از این فروشگاه‌ها انجام می‌دهند، بازهم می‌توان با ساخت فروشگاه اینترنتی که محصول اختصاصی و تخصصی را ارائه می‌کند، درآمد قابل‌توجهی از این طریق به‌دست آورد.

کالای اختصاصی می‌تواند محصولات تولیدی خودتان یا یک دسته خاص از محصولات باشد که فروشنده آن در اینترنت کم است و از طرف دیگر برای آن محصول متقاضی و مشتری وجود دارد و یا محصولات تولیدکنندگانی که می‌شناسید و فکر می‌کنید که بازار خوبی دارند و فروش خوبی می‌تواند داشته باشد.

به طور مثال فروشگاهی می‌تواند فقط مارک خاصی از ساعت مچی یا دیواری را عرضه کند یا اینکه لوازم جانبی مارک خاصی از موبایل را عرضه کند، چنین فروشگاه‌هایی به دلیل تخصصی بودن، توانایی رقابت را خواهند داشت، زیرا مشتریان به دنبال افرادی هستند که در کارشان تخصص دارند.

خود شما وقتی قصد خرید پارچه را داشته باشید، به مغازه پارچه‌فروشی مراجعه می‌کنید و بر فرض مثال به یک لحاف‌دوز که پارچه نیز می‌فروشد مراجعه نخواهید کرد.

تخصصی بودن و فعال بودن در یک حوزه خاص یک مزیت است که فروشگاه‌های بزرگ از آن بی‌بهره‌اند، حتی دیجی کالا هم قبلا تمرکزش روی محصولات تخصصی بوده ولی حالا تغییر استراتژی داده است.

این روزها راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با هزینه پایینی مقدور است و نیازی نیست چند میلیون بابت طراحی سایت هزینه کنید.

با سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز وبزی می‌توانید به سادگی سایت حرفه‌ای خود را بسازید و بدون نیاز به مهارت‌های طراحی سایت و برنامه‌نویسی صاحب یک سایت کامل شوید که پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد.

یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید و به فروش محصولات فیزیکی و یا دانلودی در آن بپردازید، اگر تولید کننده هستید و محصولی دارید و یا در بین دوستان و اقوام خود تولیدکنندگانی را می‌شناسید می‌توانید با راه‌اندازی سایت خود و تولید محتوا در مورد آن محصول به معرفی و فروش و درآمدزایی بپردازید.

۲. اگر حرفه خاصی بلدید مثلا فتوشاپ، افترافکت، تولید محتوای ویدیویی، عکاسی و یا هر چیزی که تا حدودی آشنایی دارید و می‌تواند برای مخاطبانتان مفید و کاربردی باشد در آن زمینه فایل آموزشی تهیه کنید و در سایت خود بفروشید.

با برگزاری دوره‌های آموزشی توسط افراد مختلف در دوران کرونا و نتایجی که حاصل شد نشان داد که یکی از بهترین راه‌ها برای درآمدزایی در آینده خواهد بود.

برای این کار کافی‌ست مهارتی را که تا کنون یاد گرفته‌اید یا همین حالا قصد یادگیری آن را دارید، به صورت یک دوره آموزشی درآورده و برای مخاطبانتان عرضه کنید.

دوره‌های آموزشی را می‌توان در قالب‌های مختلف به کاربران عرضه کرد. از بارگذاری فایل‌ها به صورت PDF گرفته تا دوره‌های ویدیویی و وبینارهای آنلاین، که می‌تواند ده‌ها ساعت محتوا داشته باشد.

۳. نویسندگی

اگر در نویسندگی مهارت دارید نوشتن کتاب‌های الکترونیکی و فروش آن‌ها از طریق سایتتان هم می‌تواند روش دیگری باشد.

بسیاری از کسب‌وکارها به دنبال نویسنده برای تهیه محتوای مناسب برای معرفی محصولات و یا کسب‌وکار خود هستند که این روزها بازار کار خوبی هم دارد.

۴. اگر در فروش و بازاریابی توانایی دارید می‌توانید به‌عنوان نماینده با وبزی همکاری کنید و از راه‌اندازی سایت با سایت‌ساز حرفه‌ای وبزی کسب درآمد کنید.

شما با داشتن یک سایت می‌توانید هر محصول خدمت یا توانایی که دارید را ارائه کنید و خودتان و توانمندی‌هایتان را معرفی کنید تا افراد با شما آشنا شوند و شانس کسب درآمد خود را افزایش دهید و از منزل خود به راحتی درآمدزایی کنید و با تمام شهرهای ایران در ارتباط و همکاری باشید.

۴) اگر شاغل هستید ولی به‌دنبال موقعیت شغلی بهتری هستید و تمایل دارید که روی برند شخصی خود کار کنید می‌توانید با سایت‌ساز وبزی یک سایت شخصی راه‌اندازی کنید و درمورد سوابق کاری و توانمندی‌های خود بنویسید و با توجه به تجربیات و دانش خود در طی بازه زمانی فعالیتتان به تولید محتوا بپردازید.

فعال بودن شما در فضای آنلاین و معرفی خود و توانمندی‌هایتان و ارائه دیدگاه و نظراتتان به خلق موقعیت‌های کاری بهتر و ایجاد روابط کاری حرفه‌ای‌تر کمک می‌کند و باعث پیشرفت کاری شما می‌شود.

اگر با طراحی سایت آشنا نیستید، اگر در مورد برنامه‌نویسی چیزی نمی‌دانید و اگر حتی با فضای سایت کاملا ناآشنا هستید اصلا نگران نباشید، چون سایت‌ساز و فروشگاه ساز وبزی دقیقا برای شما طراحی شده است و راحت‌ترین روش برای داشتن یک سایت حرفه‌ای و کامل است.

۵) ساختن پادکست

اگر علاقه‌مند هستید که نظرات خود را به اشتراک بگذارید و یا با افراد مختلف مصاحبه کنید، ساخت پادکست می‌تواند یک وسیله عالی برای کسب درآمد اینترنتی شما باشد.

در حال حاضر بازار پادکست به‌شدت در حال رشد است که این موضوع اتفاق خوبی است. برای موفقیت در تولید پادکست، حتما باید ساختاری با کیفیت و عالی تهیه کنید.

این ساختار تنها شامل کیفیت صدای عالی نیست، بلکه کیفیت بالا در محتوای شماست.

برای اینکه با ساخت پادکست و محتوای آن بیشتر آشنا شوید می‌توانید مدتی را به شنیدن پادکست‌های برتر در اپلیکیشن‌های آی‌تونز و کست باکس بپردازید و ببینید به چه مواردی پرداخته‌اند.

آیا آنها داستان‌های باورنکردنی می‌گویند؟

آیا از طنز استفاده می‌کنند؟

آیا آنها دیدگاه جالبی دارند؟

آیا آنها مصاحبه‌های بی‌نظیر و جذابی را ایجاد می‌کنند؟

هرچه مخاطبان شما گسترده‌تر و بارگیری پادکست شما بیشتر باشد، افراد بیشتری درگیر محتوای شما می‌شوند و شانس شما برای کسب درآمد بیشتر خواهد بود.

۶) راه‌اندازی مجله اینترنتی

موضوعات پرطرفداری مانند اخبار تکنولوژی، اخبار بازیگران، فیلم و سریال، بازی و سرگرمی و موضوعات مرتبط با بانوان می‌تواند موضوع یک مجله اینترنتی پرطرفدار نیز باشد.

منظور از مجله اینترنتی، سایت‌هایی هستند که با انتشار اخبار و محتوای جذاب، ترافیک زیادی را جذب می‌کنند و از طریق نمایش تبلیغات و فروش محصول درآمد کسب می‌کنند.

برای راه‌اندازی مجله اینترنتی شما نیاز دارید نحوه یافتن موضوعات پرطرفدار، گردآوری مطالب، انتشار صحیح، نحوه پست‌دهی و مهارت یک وبمستر را داشته باشید.

این مهارت‌ها در کوتاه‌مدت به‌دست نمی‌آید و بسیاری از مجله‌های موفق، آنرا با آزمون و خطا آموخته‌اند.

اگر به فکرتان رسیده که با مطالب کپی شده و تکراری یک مجله راه‌اندازی کنید، بهتر است وقت خودتان را تلف نکنید.

چون حتی اگر تعدادی بازدیدکننده نیز جذب کنید این بازدیدها پایدار نخواهد بود و سایت شما نیز تا حد مشخصی رشد می‌کند و رشد بزرگی نخواهد داشت.

محتوای جدید و جذاب، جزء جدانشدنی این مجله‌هاست و کسی که بتواند در گوگل رتبه بالاتری بدست آورد و به هر حال از هرطریق ممکن، توجه بازدیدکننده را به سمت خود جلب کند برنده است.

اراٌئه خدمات متفاوت از طریق سایت بازار بسیار خوبی را برای شما ایجاد می‌کند کافی‌ست با مهارت سرچ و تحقیق آشنا باشید و نیازهای مخاطبان امروزی را به درستی کشف کنید و در همان راستا به ارائه خدمات بپردازید و با داشتن یک سایت حرفه‌ای و معرفی خود به دیگران سهم خود را از این بازار وسیع و گسترده داشته باشید.

سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز وبزی برای اقشار مختلف جامعه در هر شغلی با هر سن و جنسیتی و برای هر هدفی جوابگوی نیازها و خواسته‌های شماست و بهترین راهکار برای موفقیت و تعامل بیشتر است.

برای ساخت سایت با وبزی می‌توانید بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای 14 روز تست رایگان داشته باشید و سپس در صورت رضایت از سایت طراحی شده یکی از تعرفه‌های طراحی سایت وبزی را خریداری نمایید.

برای استفاده از وبزی کافی‌ست وارد سایت webzi.ir بشوید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.