کد مطلب: ۲۵۰۹۲۹

پیش‌بینی قیمت مسکن در رمضان

پیش‌بینی قیمت مسکن در رمضان

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک مسکن تهران با بیان اینکه بازار مسکن کشش افزایش قیمت بیش از میزان فعلی را در سال 97 ندارد، پیش‌بینی کرد قیمت مسکن در ماه رمضان کاهش پیدا کند.<br /> با شروع ماه مبارک رمضان و فصل تابستان آیا معاملات و قیمت مسکن تغییری خواهد کرد؟

حسام عقبایی، نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک مسکن تهران، در گفتگو با تجارت‌نیوز عنوان کرد: با توجه به اینکه در سال 97 بعد از شروع سال رشد قیمت در اردیبهشت ماه را داشتیم در حوزه خرید و فروش در ماه رمضان با کاهش حجم معاملات مواجه می‌شویم.

وی یادآور شد: در سه ماه پایانی سال 96 به خصوص در ماه‌های بهمن و اسفند رشد تقریبا 30 درصدی داشتیم و واقعیت این است که بازار کشش افزایش قیمت بیش از این را در سال 97 ندارد.

عقبایی تصریح کرد: قیمت‌ها در رمضان به ثبات نسبی خواهد رسید و به قیمت بهمن ماه سال 96 بر می‌گردد. پیش‌بینی می‌کنم در ماه آینده در بازار خرید و فروش نسبت به اردیبهشت ماه کاهش قیمت داشته باشیم.

وی بیان کرد: در حوزه اجاره مسکن معمولا افزایش معاملات از خرداد ماه شروع می‌شود و بعد از افزایش نرخ دلار اجاره مسکن هم افزایش یافته است. تغییرات اجاره‌بها مسکن در حد تورم خواهد بود ولی در شهرهای بزرگ این افزایش به بیش از نرخ تورم هم خواهد رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در شهرهای بزرگ متناسب با نرخ تورم تا 15 درصد افزایش قیمت اجاره مسکن در بازار معاملات مسکن داشته باشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • احمدی

    سلام دوست عزیز ، نظرات شما را همواره پیگیری می کنم و این روحیه شما را تحسین می کنم که هر بار اشتباه پیش بینی می کنید و باز هم همان اشتباه را تکرار می کنید . توصیه می کنم یک بار به ارشیو خود سری بزنید و ببینید چه پیش بینی کرده‌اید و چه شده است شاید مفید واقع شود .موفق باشید

  • رضائی

    سلام
    آقای عقبائی تا حالا کدوم پیش بینی شما درست از آب دراومده که بازم پیش بینی می کنی؟

  • محمد رسولی

    سلام. نمک نشناس و ناسپاس نباشیم. همین شیوه ی پیش بینی ایشان در جلوگیری از افزایش زیاد قیمت تاثیر داره. آیا خوش تان میاد ایشان اعلام کنه خیلی گران خواهد شد؟!

  • امید رحمتی

    یا ابوالفضل؛ باز این عقبائی پیش بینی کاهش و ثبات قیمت کرد….

  • حمید

    خیلی جالب با توجه به پیش بینی این حضرت آقا قیمت خونه میره بالا بابا همون گرانی رو از اول اعلام کن مردم زجرکش نکن …