کد مطلب: ۳۳۳۵۳۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بدهی ۲.۵ میلیاردی نهاد ریاست جمهوری به ایران خودرو

بدهی 2.5 میلیاردی نهاد ریاست جمهوری به ایران خودرو

با بررسی گزارش عملکرد ایران خودرو به نظر می‌رسد این شرکت در پایان شهریور ماه امسال بابت فروش خودروهای خود 2.5 میلیارد تومان از معاونت اجرایی نهاد ریاست جمهوری مطالبه دارد که بابت آن سند تضمینی دریافت نشده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس گزارش‌های منتشره از سوی سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران (کدال)، گروه خودروسازی ایران خودرو طبق گزارش عملکرد واقعی منتهی به پایان شهریور ماه سال 1397 بابت فروش نسیه محصولات خود، از مشتریان به مبلغ 3.98 هزار میلیارد چک دریافت کرده است.

اما با بررسی قلم حساب‌های دریافتنی به نظر می‌رسد شرکت ایران خودرو در پایان شهریور ماه امسال بابت فروش خودروهای خود 2.5 میلیارد تومان از معاونت اجرایی نهاد ریاست جمهوری مطالبه دارد که بابت آن سند تضمینی دریافت نشده، زیرا در بین اقلام اسناد دریافتنی اسم این نهاد مشاهده نمی‌شود.

این در حالی است که این میزان بدهی معاونت اجرایی نهاد ریاست جمهوری به ایران خودرو در سال گذشته 1.2 میلیارد تومان بوده است.

ریاست

بدهی معاونت اجرایی نهاد ریاست جمهوری به ایران خودرو.

همچنین ایران خودرو در نیمه نخست سال جاری از شرکت‌های زیادی مطالبه داشته که میزان آن در پایان شهریور ماه سال جاری به بیش از چهار هزار میلیارد تومان رسیده است.

در میان اسامی بدهکاران ایران خودرو ، نام بانک پارسیان، بانک مهر اقتصاد نوین و شهرداری منطقه 1 نیز به چشم می‌خورد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی رمضانی

    من خبر شمارو واسه دوست حسابدارم خوندم در عین ناباوری گفت این حسابا همیشه در هم جای دنیا هست این سایت در جهت منافعش تیتر میزنه و این رقمی نیست.بین این همه اسم انگشت گذاشته روی ریاست جمهوری. تو دلم گفتم از ماست که برماست.کاش حتی یک ریال بدهی هم به چشم بیاد و کاش میفهمید تو اون همه لیست انتظارات از کدوم بیشتره.باید فرهنگ انتقاد تو این ملکت جابیفته

  • ناشناس

    حالا وزیر اعلام کرده که قیمت خودروهای زیر 45 میلیون تومان هم تا دو هفته اینده تعیین تکلیف میشه. البته اعلام شده که سازمان حمایت با افزایش 20 درصدی هزینه های مالی ایران‌خودرو و سایپا مخالفت کرده.

  • ناشناس

    به جای افزایش قیمت خودرو نیروهای مازاد […] را بیندازند بیرون
    نکنه پول این […]ها هم باید از جیب مردم بدبخت تامین بشه