کد مطلب: ۶۸۰۲۳۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خرس‌ها در کمین بیت‌کوین/ توصیه تحلیلگران به معامله‌گران بازار چیست؟

خرس‌ها در کمین بیت‌کوین/ توصیه تحلیلگران به معامله‌گران بازار چیست؟

خرس‌های بازار منتظر موقعیتی مناسب جهت پایین آوردن دوباره قیمت به سطوح ۱۷۰۰۰ و حتی پایین تر هستند. اگر تغییر روند خاصی در دیدگاه سرمایه‌گذاران نسبت به بازار اتفاق نیفتد، بازگشت قیمت به سطوح پایین تر دور از انتظار نخواهد بود. آیا بازار می‌تواند سطح ۲۰ هزار دلار را حفظ کند؟

سینا مناجاتی‌پور- به گزارش تجارت‌نیوز ، به نظر تحلیلگران بازار کریپتو‌کارنسی پیرو تحلیل دیروز از بیت‌کوین ، قیمت پس از برخورد با کف کانال روزانه خود، واکنش مثبتی به آن نشان داد و بازار، روز خود را با رنگ سبز رنگ شروع کرد.

اول1

دوم1

خرس ها در کمین‌اند؟

برای پاسخ به این پرسش، تحلیلگران قیمت، با بررسی ساختار کندلی روزانه بیت‌کوین و نوع روند شکل گرفته در آن و همچنین به کمک داده‌های درون شبکه بلاکچین و وضعیت اخیر کیف پول‌ها، انتظار رشد سریعی در بیت‌کوین و سایر رمزارزهای بازار را ندارند، فعالان بازار و سرمایه‌گذاران منتظر گرفتن تائیدیه‌های بیشتری از چارت بیت‌کوین هستند. گفتنی است تا به الان اخبار مثبت موثری جهت ترغیب سرمایه‌گذاران برای ورود به این بازار منتشر نشده است.

خرس‌های بازار منتظر موقعیتی مناسب جهت پایین آوردن دوباره قیمت به سطوح ۱۷۰۰۰ و حتی پایین تر هستند. اگر تغییر روند خاصی در دیدگاه سرمایه‌گذاران نسبت به بازار اتفاق نیفتد، بازگشت قیمت به سطوح پایین تر دور از انتظار نخواهد بود.

توصیه تحلیلگران

در این شرایط بازار اگر نگاهی به رفتار ارزها بیندازیم، بیت‌کوین در حال تست مقاومت ۱۹۵۰۰، اتریوم در حال تست مقاومت ۱۰۵۰ خود هستند. فعالان بازار در این شرایط باید منتظر شرایط مساعدتری برای ورود به پوزیشن‌های معاملاتی خود باشند، گفتنی است این توصیه شامل سرمایه‌گذاران و معامله‌گران کوتاه‌مدت و میان‌مدت بازار می‌شود.

اگر قصد خرید بلند مدت رمزارز خاصی را دارید باید علاوه بر تحلیل روزانه روند ارز مورد نظر به شرایط سنتیمنت بازار نیز توجه داشته باشید. شرایط سنتیمنت به معنای کلی آن تحلیلی روانشناختی جهت بررسی احساسات تریدرهای دیگر برای به دست آوردن دید کلی نسبت به انتظارات آنها و موضعشان نسبت به شرایط است.

مبحث تحلیل سنتیمنت نیازمند ابزارها و آموزش‌های ویژه خود است که در گزارشی آموزشی به آن خواهیم پرداخت. معامله‌گران به کمک تحلیل‌های قیمتی روزانه و سنتیمنت رمزارز مورد نظر می‌توانند وارد پوزیشن‌های بهتری شوند.

بازار آلت‌کوین‌ها

در بازار آلت‌کوین‌ها نیز شرایط تفاوت زیادی با روند بیت‌کوین ندارد و دیدگاه خرسی در آنها نیز ایجاد شده است.

به نظر تحلیلگران بازار، بسیاری از آلت‌کوین‌ها در منطقه قرمز قرار دارند که این نظر شامل رمزارزهای پالکادات، شیبا، ماتیک، لایت‌کوین و اتم می‌شود.

اگر چه شرایط بازار برای آلت‌کوین ها نامساعد بوده است اما در چنین شرایطی ارزهایی هستند که رشدهای قابل توجهی داشتند. از جمله این رمزارزها، QNT، SRM هستند. در چند روز گذشته، SRM حدود ۳۷ درصد و رمزارز QNT در هفته گذشته حدود ۴۱ درصد رشد داشته اند.

در پایان بیت‌کوین در حال نشان دادن سیگنال‌های خرسی در زیر سطح ۲۰ هزار دلار به معامله‌گران است و اگر قیمت در زیر سطح ۱۹۵۰۰ تثبیت گردد، می‌تواند سطوح پایین‌تری را نیز به خود ببیند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امین

    پولی را بگیر که توی جیبت باشد یا جنسی که توی خانه ات باشد نه ارزی به نام دیجیتال که توی هواست اگر فردا سایت بسته شد یقه کی میخواهید بگیرید این اتفاق برای شما و همه ممکن هست بیفتد