کد مطلب: ۶۶۷۷۲۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پایان ترون نزدیک است؟

پایان ترون نزدیک است؟

این روزها همزمان با ریزش شدید بازار رمزارزها، یک اتفاق دیگر هم در حال رخ دادن است و آن هم وضعیت مبهم پروژه معروف ترون و استیبل‌کوین اختصاصی و جدید این شبکه است.

ارشان پاخیریان، تحلیل‌گر گروه فاینوست/ به گزارش تجارت‌نیوز ماجرا از آن جا شروع شد که جاستین سان مالک ترون با تبلیغات بسیار، اقدام به رونمایی از استیبل‌کوین جدید شبکه به نام USDD کرد.

او برای جذب سرمایه بیشتر، این کوین را در صرافی‌های معروفی چون کوکوین هم لیست کرد. در ادامه، در بعضی فواصل زمانی افراد با خرید و سپرده‌گذاری این پروژه می‌توانستند از سود ثابت سالانه ۶۰ و حتی ۱۰۰ درصدی برخوردار شوند.

ریزش پس از رشد قابل توجه ترون

همزمان با این اتفاق، خود ترون هم رشد قابل توجهی در زمان ریزش بازار داشت و تا ۹ سنت هم پر تقاضا بود اما این پایان ماجرا نبود. دست‌اندرکاران این رمزارز اعلام داشتند که استیبل‌کوین جدید با ریزش قیمتی خود ترون تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

با اعلام این خبر و درز آن در شبکه‌های اجتماعی، قیمت ترون شروع به ریزش کرد و بدتر از آن استیبل‌کوین usdd هم قیمت ثابت ۱ دلار خود را از دست داد!

با نگاهی به شبکه‌های اجتماعی محبوب و گشتی در آن، ترس دارندگان این رمزارز به وضوح مشخص است! این ارز، در این مدت ریزش قیمتی تا حدود ۴۰ درصدی را داشته. همه چیز گواه از بین رفتن استیل‌کوین جدید شبکه است. در این میان، ترس بیشتر بازار از این است که نکند ترون به سرنوشت لونا دچار شود.

به طور کلی، از بین رفتن خود ترون چندان پیش‌بینی نمی‌شود اما تا زمانی که استیبل‌کوین جدید شبکه به محدوده‌های ۱ دلار برنگردد و توسط صرافی‌های بزرگ نیز تایید نشود ریزش این رمزارز محتمل‌تر است.

باید دید جاستین سان این بار چه برنامه‌ای برای نجات شبکه خود دارد!

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    جاستین سان از پروژه رفته

  • ناشناس

    من نمی‌دونم دیگه استیبل کوین دادنتون چیه توی این بازار ریزشی ؟

  • ناشناس

    استیبل کوینش راحت با 40 میلیون دلار برمیگرده. جاستین عمدا برش نمیگردونه که اونایی که ترون رو شورت کردن رو لیکویید کنه