کد مطلب: ۷۵۹۸۱۷

در بحبوحه تسویه صرافی کراکن؛

بیت کوین وارد روند نزولی شد

بیت کوین وارد روند نزولی شد

اخبار مربوط به تسویه صرافی کراکن با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا، بازار رمز ارز و بیت کوین را نزولی کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تسویه حساب کراکن با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) پیامدهای مهمی برای صنعت ارزهای دیجیتال و بیت کوین خواهد داشت. SEC روز پنجشنبه اعلام کرد که کراکن به دلیل عدم ثبت عرضه و فروش برنامه استیکینگ ارز دیجیتال خود، 30 میلیون دلار جریمه پرداخت خواهد کرد.

پیش از این اعلامیه، برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین‌بیس، در توییتر خود هشدار داد که اطلاعاتی مبنی بر اینکه SEC قصد دارد سهام کریپتو را برای مشتریان خرده‌فروشی ایالات متحده حذف کند، دریافت کرده است.

نمودار بیت کوین

نمودار قیمت بیت کوین - منبع: Tradingview

روند قیمت بیت کوین

قیمت فعلی بیت کوین 21682 دلار و حجم معاملات 24 ساعته آن 24 میلیارد دلار است. بیت کوین در 24 ساعت گذشته کمتر از 1 درصد سقوط داشته است. این ارز دیجیتال در CoinMarketCap با ارزش بازار زنده 418 میلیارد دلار رتبه اول را دارد.

بیت کوین روز شنبه از منطقه حمایتی اصلی خود در 21 هزار و 875 دلاری عبور کرد و بسته شدن کندل‌های قیمت زیر این سطح، احتمال روند فروش در بیت کوین را افزایش داد. در مقابل، شکست صعودی از سطح مذکور می‌تواند قیمت بیت کوین را تا سطح مقاومت بعدی خود در 22 هزار و 300 دلار یا 22 هزار و 850 دلار قرار دهد.

از سوی دیگر، شکست قیمت به زیر سطح 21 هزار و 750 دلار می‌تواند روند نزولی را تا سطح 21 هزار و 200 دلار افزایش دهد. پایین‌تر از سطح گفته شده حمایت فوری بیت کوین در 21 هزار دلار است و شکست زیر این سطح پتانسیل کاهش قیمت بیت کوین را تا 20 هزار و 600 دلار افزایش می‌دهد.

تسویه حساب SEC و کراکن / هشدار برای صرافی‌ها یا فرصتی برای جایگزین‌های غیرمتمرکز؟

در نگاه اول، خبر تسویه حساب کراکن با SEC به نظر یک تحول منفی برای بازار ارز دیجیتال بود. با این حال، واکنش بازار نشان می‌دهد که تنها صرافی‌های متمرکز به عنوان واسطه‌های سهامدار، مانند Kraken و Coinbase، دلیلی برای نگرانی خواهند داشت.

دارایی‌های استیک شده با تضمین ثبات شبکه، نقش مهمی در شبکه‌های اثبات سهام، مانند اتریوم ایفا می‌کنند. سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی که نمی‌توانند به‌دلیل موانع ورود به اعتبارسنجی اتریوم مستقل تبدیل شوند، به ارائه‌دهندگان سهام به‌عنوان سرویس و ادغام سهام روی می‌آورند.

کاهش 25 درصدی درآمد Robinhood در سه ماهه چهارم

درآمد شرکت Robinhood نسبت به سه ماهه قبل (سه ماهه چهارم) 25 درصد کاهش یافته است. این شرکت که در سال 2013 تأسیس شد و بیشتر برای برنامه معاملات سهام خود، که در سال 2018 آن را به ارزهای رمزنگاری شده نیز گسترش داد، شناخته می‌شود. در ادامه، این پلتفرم به عنوان یک مکان اصلی برای مبادله ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم مورد استقبال مردم قرار گرفت.

گفتنی است، درآمد این شرکت می‌تواند به دلایل مختلفی کاهش یافته باشد که یکی از آنها ممکن است کاهش رونق بازار در صنعت بیت کوین باشد. نوسانات بالای قیمت ارزهای دیجیتال در سال 2022 منجر به معاملات کمتر و سود کمتر چنین پلتفرم‌هایی مانند Robinhood شد. این شرکت در ارائه خود به هیئت مدیره سرمایه گذاران ادعا کرد که تقریباً 82 میلیون دلار درآمد داشته است.

سه ماهه چهارم موفقیت آمیز نبود، زیرا این شرکت 166 میلیون دلار ضرر شناسایی کرده است. بنابراین، شاهد کاهش 0.20 دلاری EPS بود. این ضرر کمتر از افت 0.20 دلاری EPS بود که برای سه ماهه سوم سال 2022 پیش بینی می‌شد.

مدیر عامل Robinhood، ولادی تنف، به آینده ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین ایمان دارد و همچنان به ارائه خدمات به مشتریان و دسترسی آن‌ها به این دارایی‌های در حال تکامل ادامه خواهد داد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ارز دیجیتال بزرگ ترین کلاهبرداری دنیاست.

    • ناشناس

      هنوز خیلی مونده درکش کنی.

    • سمیرا

      بخوای نخوای باید خودتو بروز کنی . چه کلاهبرداری باشه چه کلاه گذاری!