پادکست اقتصادی رادیو تجارت نیوز: روزهای سخت دولت سیزدهم در مهار تورم-۴۰

حجم فایل صوتی: ۷۹.۸۷M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۳۴:۳۳ دانلود فایل صوتی

به گزارش تجارت‌نیوز ، سلام. امروز آخرین روز از فروردین ماه سالی‌ست که به نام سالِ مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری شده است. در چهلمین پادکست اقتصادی رادیو تجارت نیوز پرونده مفصلی ترتیب داده‌ایم برای بررسی ابعاد مختلف تورم در اقتصاد ایران و چالش‌های دولت سیزدهم در تحقق شعار امسال.

تورم به عنوان متهم ردیف اول چالش‌‌های اقتصادی در ایران از چه ویژگی‌هایی برخوردار است؟ در طول 45 سال اخیر، چه فراز و فرودهایی را تجربه کرده و چگونه می‌شود آن را در چنین مختصاتی و با چنین زیرساخت‌هایی مهار کرد. پاسخ این سوال و سوالات دیگر را می‌توانید در چهلمین پادکست تجارت نیوز بشنوید.

دو گزارش دیگر هم از تورم داریم؛ گزارش اول نگاهی به اقتصاد کشور ونزوئلا به عنوان کشوری که بیشترین میزان تورم را تجربه می‌کند دارد و گزارش دوم که گزارشی تحقیقی‌ست به این سوال جواب داده که تورم چه اثری بر اکوسیستم استارتاپی کشور گذاشته است.

تورم در بازار خودرو، وزیر صمت را به مرحله استیضاح در مجلس کشانده است و به همین بهانه تورم را در سه حوزه خودرو، صنایع و معادن مورد بررسی قرار داده‌ایم تا چراغ راهی باشد برای سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند در این بازارها سرمایه‌گذاری کنند.

در بخش پایانی پادکست هم همچون هفته‌های قبل، قیمت بازارهای مهم نفت، ارز، سکه و طلا، خودرو، بورس و مسکن را در اردیبهشت ماه پیش رو بررسی کرده‌ایم و از کارشناسان هر حوزه پرسیده‌ایم، تورم بر بازارها چه تاثیری داشته است.

پادکست اقتصادی تجارت‌نیوز تنها پادکست خبری و تحلیلی حوزه اقتصاد و بازارهاست که هر پنجشنبه از شبکه‌های اجتماعی تجارت‌نیوز و کست‌باکس قابل شنیدن است.

شنونده ما باشید..

همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن کست باکس نیز شنونده آرشیو کامل رادیو تجارت نیوز باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.