کد مطلب: ۵۵۳۳۱۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پشت پرده رشد نجومی یک رمزارز / ارزی که ۳ ساعته ۱۶۸ هزار درصد رشد کرد!

پشت پرده رشد نجومی یک رمزارز / ارزی که ۳ ساعته ۱۶۸ هزار درصد رشد کرد!

امروز ارزش معاملات یک رمزارز به صورت ناگهانی تنها در عرض سه ساعت میلیاردها دلار جهش کرد و به جایگاه هفدهم مارکت‌کپ رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فقط در عرض سه ساعت ۷/۶۵ میلیارد دلار از طریق یک کیف پول ناشناخته وارد بازار ارزهای دیجیتال شد و قیمت توکن webdollar را از ۰/۰۰۰۳۷ دلار به ۰/۶۱ دلار رساند. یعنی این ارز با افزایش حجم معاملات ۱۶۸ هزار درصد رشد کرد.

ارزش بازار این ارز بعد از جهش به ۵/۵ میلیون دلار به ۹/۵ میلیون دلار رسید و همین حجم عظیم پول بود که بازار را اینگونه به حرکت درآورد.

در یک برهه زمان کوتاه ارز webdollar با پشت سرگذاشتن پروژه‌های بلاکچین پرقدرت مانند استلار و وی‌چین به رتبه ۱۸ مارکت‌کپ رسید.

اما ارزش این توکن همانگونه که ناگهانی رشد کرده بود ناگهانی هم سقوط کرد و کاهش ارزش معاملات این ارز را به رتبه ۸۷۳ مارکت‌کپ پرت کرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که سرمایه تزریق شده برای پامپ کردن ارز webdollar از یک صرافی به نام indoEx به بازار کریپتوکارنسی تزریق شده است

مدیریت شرکت indoEx با شماره ۱۲۰۲۹۶۲۱ واقع در انگلستان را شخصی به اسم کالینز اسپنسر بر عهده دارد و شخصی به اسم گریس نورث هم مدیر فناوری این شرکت است. این دو مدیر هیچ اکانتی در توئیتر ندارند و برخی مشتریان قبلی این شرکت عقیده دارند اسپنسر هویتی جعلی است. یکی از مشتریان در همین باره نوشت: «اسپنسر یک هویت جعلی است و این فرد همیشه کارها را به آینده موکول می‌کند.»

اطلاعات دفتر ثبت انگلیس نشان می‌دهد این شرکت در نوامبر سال ۲۰۲۰ به دلیل عدم اشتراک جزئیات سهامداران توبیخ شده اما کالینز اسپنسر اعلام کرده که او تنها سهامدار این شرکت است. سازمان ثبت انگلیس برای این شرکت اخطار صادر کرده است اما با این وجود این صرافی بدون مجوز تایید رفتارهای مالی به کار خود ادامه می‌دهد.

این شرکت ادعا می‌کند ۵۰ کارمند دارد اما تنها سه نفر از کارمندانش در شبکه‌های اجتماعی وجود خارجی دارند و آن‌ها از اهالی اندونزی هستند نه انگلستان. از طرفی بالا بردن قیمت ارز دیجیتال webdollar وب دلار هم از سمت این صرافی انجام شده است که مالکی مرموز دارد.

آخریت اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • فیروزه فریدیان

    رمز ارز جلویش نمیتوانید بگیرید
    درست مثل ویدیو ماهواره‌ انواع گوشی ممنوعه وغیره نتوانستید بگیرید رمز ارزها هم نخواهید توانست جلویش بگیرید
    مردم و مقامات

    • علی سرایی

      کاش میشد فیروزه خانم.رمز ارز فقط برای پرتر کردن حساب میلیاردرهاست

  • یدوچ

    یک حباب قیمتی و یک خروج به موقع موجب تلف شدن سرمایه دارندگان این رمز ارز میشه…یک کلاهبرداری مدرن …بدون گذاشتن ردی از خود!!!!

  • ferfere

    چه میکنند این دلالان با پول??

  • حسین

    چه جالب مثلا اگه به رانتش وصل بودی و ۱ میلیون میذاشتی تو چند ساعت میشد ۱ میلیارد و ۶۷۰ میلیون?

  • ناشناس

    جهت اطلاع دوستان تازه وارد
    درسته یه می‌بینید یک رمز ارز یک رشد ناگهانی خیلی زیاد رو تجربه می‌کنه و احتمالا حسرت می‌خورید کاش من میدونستم و دیروز می‌خریدم امروز می‌فروختم
    اما دوستان گرگ تر از شما توی این بازار هستن فریب نخورید
    داستان اینه که توی این رمز ارز ها حجم زیادی جابه‌جا نمیشه و مثلا حجم کل معاملات روزانه 100 دلار خالی هستش یعنی عملا شما بخری نمیتونی بفروشی اگه هم میبینی گاهی یکم حجم میخوره این درواقع این جیب به اون جیب دارندگان همون رمز ارز هستش برای تحریک امثال ما
    پس ساده نباشید لطفا

  • منصف

    کسی نمیخواد جلوی رمز ارز را بگیره. یه فقر جهانی بزرگ به زودی با رمز ارز ایجادخواهد شد. رایانه و برنامه، هیچگاه غیرقابل ه ک نیست. و اونوقته که جابه جایی تاریخی ثروت از فقرا به سر مایه داران و تراشیدن ته دیگ غذای سوخته فقرا انجام میشود.

    • ناشناس

      آموزش ببین بعد وارد بازار بشو که ضرر نکنی ، کسی که علم نداره و بازار رو نمیشناسه چرا به این بازار ورود میکنه که ضرر کنه ؟ اشتباه اکثر افراد همینه ، یکسال برا خودت هزینه کن و آموزش ببین اونوقت متوجه میشی که چقدر سود میکنی .
      خیلی افراد فکر میکنن امام زمان تو این بازاره و از غیب بهشون کمک میکنه

    • ناشناس

      بیشتر توضیح دهید

    • علی سرایی

      موافقم

    • علی سرایی

      رمز ارز تابع هیچ تحلیلی نیست.فاندامنتال فقط

    • ناشناس

      به نظرم بر عکسش اتفاق میفته

  • ناشناس

    سلام خالی بندی نیست !؟ و اگر چنین رمز ارز هست چرا صرافی نوبیتکس باز نکرده و اجازه خرید و فروش نمی دهد ، صرافی باید بروز باشد سریع پیام بده این رمز ارز رو بخرید یا و کالتی این رمز ارز ۳/۸۰۰ درصدی رشد را می خرید از پول و پشتوان مشتریان و نصف به نصف در سود استفاده می کردیم