کد مطلب: ۳۵۷۶۲۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بحران تعدیل نیرو به اسنپ باکس رسید؟

بحران تعدیل نیرو به اسنپ باکس رسید؟

پس از تعدیل نیروی دیجی کالا و بامیلو این بار به نظر می‌رسد نوبت به اسنپ باکس رسیده و این اتفاق واکنش‌هایی را در فضای مجازی به همراه خود داشته است. البته اسنپ باکس هنوز واکنشی نشان نداده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، پس از تعدیل نیرو در دیجی‌کالا و بامیلو ، این بار به نظر می‌رسد نوبت به اسنپ باکس رسیده و این اتفاق واکنش‌هایی را در فضای مجازی به همراه خود داشته است. البته اسنپ باکس هنوز واکنشی نشان نداده است.

پایگاه خبری وبنا در توییتر نوشته است: «گزارش‌ها از تعدیل نیرو در اسنپ باکس حکایت دارد. گفته شده در آستانه نوروز اسنپ باکس ۱۵۰ نیروی خود را تعدیل و به فعالیت خود در شهرستان‌ها پایان داده است. همچنین خبر ادغام اسنپ و اسنپ باکس در محافل مطرح شده است.»

کاربری به نام امین در توییتی نوشته است: «اسنپ و اسنپ باکس تعدیل می‌کنین اشکالی نداره، لااقل به فکر باشین اینایی که یک سال از زندگیشون زدن و بیشتر کار کردن، شیفت اجباری وایسادن و شب عیدی بیکار میشن، تو فروردین مجدد جایی شاغل بشن نه این که راحت بیرون کنین.»

کاربر دیگری با نام امیررضا در توییتر نوشت: «دقیقا دارن چیکار میکنن؟! اون از بامیلو اینم از اسنپ باکس متاسفانه این تعدیل ها فقط مختص صنعت IT هم نیست منتها چون توییتری نیستن با خبر نمیشیم! الان شرکت کارواندیشه که از شرکتای با سابقه و قوی در زمینه سیستم های تهویه و سرمایشه هم تعداد قابل توجهی از نیروهاش رو تعدیل کرده!!!»

پیش از این مجید علوی‌زاده، کارشناس حوزه وب نیز به تجارت‌نیوز گفته بود که استارتاپ‌ها با این شرایط سخت اقتصادی سعی می‌کنند که ‌هزینه‌های خود را با تعدیل نیرو پایین بیاورند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.