کد مطلب: ۵۲۵۰۱۴

وزیر ارتباطات:

نامه ۶ وزیر درباره رفع فیلتر توییتر/ابزارهای ارتباطی در اختیار دولت نیست

نامه ۶ وزیر درباره رفع فیلتر توییتر/ابزارهای ارتباطی در اختیار دولت نیست

وزیر ارتباطات می‌گوید ابزارهای ارتباط دو طرفه میان مردم و دولت عمدتا دست دولت نیست. واگرنه دولت می‌توانست از این فضا بهتر استفاده کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدجواد آذری جهرمی امشب در یکی از اتاق‌های گفتگوی شبکه اجتماعی «کلاب هاوس» حضور پیدا کرد و به سوالات تعدادی از کاربران جواب داد.

آذری جهرمی در این گفتگو با انتقاد از عملکرد صدا و سیما گفت: ما انتظاری از صدا و سیما نداریم. تریبون صدا و سیما در خدمت ارائه دستاوردهای دولت نیست.تنها گاهی سخنرانی‌ها را پخش می‌کنند و بعد از آن می‌گویند این تعداد ساعت برنامه در اختیار دولت بوده است.

او با اشاره به ضرورت ارتباط میان مردم و دولت گفت: دولت می‌توانست از فضای مجازی استفاده بیشتری کنند. وزرا و روابط عمومی آنها هم می‌توانستند

جهرمی با اشاره به مساله فیلترینگ توییتر گفت: ابتدای سال ۹۷، شش وزیر نامه رفع فیلتر توییتر را امضا کردند. اما قبول نکردند که توییتر رفع فیلتر شود. اصلا این مساله در دستور کار قرار نگرفت.

او گفت: ابزارهایی که می‎‌تواند ارتباط دو طرفه مردم و دولت را تسهیل کنند، عمدتا در اختیار دولت نیست.

آخرین اخبار حوزه استارتاپ را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رضا

    تلویزیون که شده تریبون روحانی
    هر روز چند ساعت نطق میکنه

    • ناشناس

      ای کاش نطق کنه، فقط دروغه که تحویل مردم میده، آخه دروغ تو روز روشن اونم چندین هزار بار، به خدا رو نیست سنگ پای قزوینه

  • سجاد

    همه میدونن دولت هیچ کارس، همه کاره یکی دیگه میباشد

    • ناشناس

      جالب اینجاست که هر مشکلی پیش می یاد مقصر دولت میشه.
      من فدایی این دولت نیستم ولی باید واقعیت ها را دید.

    • فاطمه

      اینو تو میگی. وگرنه حقیقت این نیست. اگه دولت هیچ کاره هست، پس چرا موقع انتخابات کلی شعار میده که اینکارو میکنم و اونکارو میکنم. اگه همه کاره کس دیگه هست، این همه یقه پاره کردن برای رسیدن به بودجه و قدرت کشور برای چیه؟!
      اگه نمیتونن کاری کنن، چرا میان شعار میدن تا به یه پست و مقامی برسن و کلی حقوق آنچنانی بگیرن. این که شایع میکنن، همه کاره کس دیگه ای هست، برای فرار از جوابگویی و از زیر بار مسئولیت شونه خالی کردنه. حتی مردم هم جرات اینکه اعتراف کنن، خام شبکه های ماهواره ای و اجتماعی اونور اب شدن و در حق کشورشون بد کردنو ندارن. به راحتی تقصیرو گردن یکی دیگه میندوزن.

    • سجاد

      حقیقت همونی هستش که من گفتم، اینا همش بازیه رییس جمهور بنعوان ضربه گیر استفاده میشه تقصرا رو بندازن گردنش تا اصلی کاری ها در امان بمونن.

  • امیر

    انتخابات نزدیکه؟؟؟؟؟!!!!!!

  • فاطمه

    همه مشکلات حل شده و فقط مشکل توئیتر مونده؟! صدا و سیما اگه دولت کاری انجام بده، حتما اعلام میکنه ولی کاری انجام نمیشه که صدا وسیما بخواد اعلام کنه. دولت حتی نمیتونه کالای ضروری رو به اندازه و به موقع در دسترس قرار بده!!
    این دولت اصلا اهل عمل نیست و همیشه و همه جا، با بهانه تراشی و مقصر قلمداد کردن دیگران، سعی در کم کردن بار گناه خودشو داره.

  • ناشناس

    دولت که مردم میگفتن فقط تدارکات چی هست بس درسته؟ جناب دولت محترم شما که نمیتونید حتی درمورد یک فیلتر یک فزای مجازی تصمیم بگیرید بس به چه دردی میخورید حتی ریسی از شما بیشتر در حکومت دست داره یک بار بگو من فرمان برم تمام، ،البته ما همه میدانیم که نه دولت بلکه خیلی از ارگانها اختیار خودشون دست خودشون نیست، خدا کنه که تدارکات چی خوبی باشید لاعقل

  • ناشناس

    چی دست دولته اونو بگو، فقط دروغ، ،،میگفتن دولت یک تدارکات چی هست من باور نداشتم ولی الان دیگه برام ثابت شد که ریس جمهور هم باشی فرمان بری بس بیخودی زور نزنید، بزارید مردم به یک سو برن وگمراه نشن، ،علی برکت الله