کد مطلب: ۵۹۹۶۴۳

جوابیه اوانو به گزارش تجارت‌نیوز:

جوابیه اوانو درباره نحوه همکاری با باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

جوابیه اوانو درباره نحوه همکاری با باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس با نصب اپلیکیشن اوانو و انجام تراکنش‌های مالی می‌توانند به تیم مورد علاقه خود کمک مالی کنند. نحوه همکاری اوانو با این دو تیم چگونه است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس با نصب اپلیکیشن اوانو و انجام برخی از تراکنش‌های مالی خود با این اپلیکیشن می‌توانند به تیم مورد نظر خود کمک مالی کنند.

تجارت‌نیوز در گزارش « جذب مخاطب اوانو به روش فوتبالی / یک اسپانسر برای استقلال و پرسپولیس! » به بررسی ابعاد این اقدام اوانو پرداخت.

رضا الیاسی، سرپرست واحد روابط عمومی اوانو، در توضیح این شرکت چگونگی نحوه همکاری این اپلیکیشن را با دو تیم محبوب کشور توضیح داد.

توضیحات اوانو به شرح زیر است:

اپلیکیشن اوانو از ابتدای بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به منظور برطرف شدن بخشی از مشکلات مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همکاری خود را با این دو باشگاه آغاز کرده است.

موضوع مهم این است که همکاری اوانو با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تحت عنوان اسپانسر نبوده است و تنها پلتفرمی را در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار داده تا از طریق آن باشگاه ها بتوانند از ظرفیت هواداران خود برای درآمدزایی و رفع مشکلات مالی خود بدون دریافت هزینه مازاد از هواداران، استفاده کنند.

مدل درآمدی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در اپلیکیشن اوانو به این صورت است که هواداران دو تیم پس از عضویت در سامانه هواداری علاوه بر رفع نیازهای روزمره خود، با انجام تراکنش‌های کارت به کارت، دریافت موجودی، پرداخت انواع قبوض، خرید بسته اینترنت و خرید شارژ سیم کارت‌های اعتباری، بدون پرداخت هزینه مازاد بر تراکنش مورد نظر از باشگاه حمایت می‌کنند.

انتقال بخشی از کارمزد به کیف پول باشگاه

در این مدل درآمدی اوانو به نیابت از هوادارانی که در سامانه هواداری عضو شده‌اند، بخشی از کارمزد تراکنش‌های انجام شده را به کیف پول باشگاه منتقل می‌کنند. به طور مثال در زمان خرید بسته اینترنت، ۲٫۵ درصد از مبلغ تراکنش و یا در زمان خرید شارژ دو درصد از مبلغ تراکنش را به عنوان کارمزد تراکنش به کیف پول باشگاه منتقل می‌شود.

گفتنی است هواداران دو تیم هیچ هزینه‌ای مازاد بر هزینه تراکنش خود پرداخت نمی‌کنند و تنها هزینه تراکنش مورد نظر خود را در اوانو پرداخت می‌کنند و حمایت هواداران تنها از کارمزد تراکنش انجام می‌گردد.

گفتنی است میزان حمایت مالی انجام شده به باشگاه‌ها کاملا مستقل بوده و به صورت کاملا شفاف در بخش حمایت از باشگاه مشخص است و هواداران می‌توانند در این سامانه مجموع حمایت‌های خود و جمع کل حمایت‌های تمام هواداران را مشاهده کنند.

با توجه به این که اپلیکیشن اوانو اسپانسر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیست و تنها پلتفرمی برای مشارکت هوشمندانه و بدونه هزینه هواداران از تیم محبوب خود می باشد، به زودی سایر باشگاه‌های مطرح لیگ برتر فوتبال ایران نیز از این ظرفیت برای درآمدزایی و رفع مشکلات مالی خود استفاده خواهند کرد.

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.