خبر مهم:

کد مطلب: ۴۹۴۴۲۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بیت‌کوین بخریم؟/ آینده رمزارزها چه می‌شود؟

بیت‌کوین بخریم؟/ آینده رمزارزها چه می‌شود؟

یک کارشناس بازارهای مالی پیش‌بینی کرد که بازار رمزارزها روند صعودی خود را حفظ کند و اتریوم نسبت به بیت‌کوین ظرفیت بیشتری برای رشد دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امین‌حسین نام‌آور، کارشناس بازارهای مالی در گفتگوی زنده اینستاگرامی با تجارت‌نیوز، پیش‌بینی کرد که بازار رمزارزها روند صعودی خود را حفظ می‌کند.

او گفت: اکنون قیمت بیت‌کوین در حال نزدیکی به اوج قیمت خود در سال 2017 است که در آن مقطع، به دلایل بنیادی از جمله افزایش نرخ پاداش تراکنش‌ها، در روند نزولی قرار گرفت.

نام‌آور با اشاره به اینکه بازار رمزارزها، در شرایط خوب اقتصادی رونق بیشتری پیدا می‌کند، افزود: بروز رویداد هاوینگ و کاهش پاداش استخراج بیت‌کوین، یکی از عوامل تاثیرگذار در روند صعودی قیمت این رمزارز است.

بیت‌کوین، کل بازار را افزایشی می‌کند

این کارشناس بازارهای مالی گفت: اکنون حدود 60 درصد از بازار رمزارزها به بیت‌کوین اختصاص دارد و صعود قیمت این رمزارز، بقیه را نیز افزایشی می‌کند.

او ادامه داد: بیت‌کوین اکنون به بالاترین قیمت خود در حدود دو سال اخیر رسیده است، بنابراین امکان رسیدن به قله‌های بالاتر و اصلاح بازار، دور از انتظار نیست.

نام‌آور افزود: در بازار ارزهای دیجیتال، بیشتر از بیت‌کوین، امکان رشد اتریوم وجود دارد و ظرفیت افزایش قیمت آن بیشتر است.

ورود حجم بالای سرمایه بازار رمزارزها

این کارشناس بازارهای مالی گفت: با انتشار اخبار اولیه واکسن کرونا، بیت‌کوین افت قیمت داشت اما اخبار بعدی که در این زمینه منتشر شدند، بیت‌کوین را در روند صعودی قرار داد. دلیل آن هم، حجم بالای سرمایه‌ای است که وارد این بازار شده است.

او افزود: برخی اخبار بنیادی نیز از جمله ورود پی‌پل به بازار رمزارزها، در این زمینه تاثیرگذار بودند.

نام‌آور تاکید کرد: به نظر می‌رسد، بازار رمزارزها روند صعودی خود را حفظ کند، در این زمینه اشاره به طور خاص به بیت‌کوین نیست؛ بعضی آلت‌کوین‌ها و توکن‌ها از ظرفیت رشد خوبی برخوردند.

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    صد درصد

  • ناشناس

    چیزی نفهمیدم